Het einde van de BLADE????

AJK

Die hard MF'er
26 feb 2002
491
0
thuis waar ....
Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren. Klinkt goed maar de Blade weg, eruit,foetsie, niet meer, klaar, afgelopen, mijn leven, mijn bijbel op wielen.. huh ...uuh..nee.. kan niet!! Alleen het idee al ;(

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Is weer een computeranimatie van MCN dus zel wel weer niet kloppen qua uitvoering.
Ze zitten er vaak naast.
 
De Blade wordt een 990cc, zitten ze nu ook al niet ver af :}
En dan is het weer net zo'n pk-pakhuis als in de beginjaren :9
 
1 ding is zeker!! Mocht dit ranzige &^$%@$#%^ verhaal waar zijn! Dan ga ik protesteren bij Honda. Dit zweer ik!!!
 
Dat ding op het plaatje vind ik in ieder geval spuuglelijk :r

ja, he he, het is een Honda.


MCN had trouwens wel als enige de nieuwe r1 al lang van te voren, als enige, en iedereen die zei dat dat niet waar was, dusse
 
Laatst bewerkt:
Als ze het doen, durft Honda tenminste wel weer eens met iets nieuws te komen. Goeie zaak toch.
 
Sorry ik sorry he??? :? :?
AJK, we snappen geen hol van je. Het zou handig zijn als je met woorden zou gaan praten ipv met koppies. En dan het liefst even rustig uitleggen wat er nu zo erg aan is als er een V5 in een Blade-chassis wordt gepropt met onze nationale kleur (en zwart) op de kuip.
 
AJK, we snappen geen hol van je. Het zou handig zijn als je met woorden zou gaan praten ipv met koppies. En dan het liefst even rustig uitleggen wat er nu zo erg aan is als er een V5 in een Blade-chassis wordt gepropt met onze nationale kleur (en zwart) op de kuip.


Hoe zou het voelen als die nationale kleur eens roze zou worden?? Ondenkbaar toch?
 
Hoe kunnen ze een Blade nou gaan vervangen door een straatversie van een GP1?? De blade is gewoon het concept! Dus ondenkbaar dat die eruit gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan