Het einde van een hobby..

Visje

MF'er
9 mrt 2002
82
0
Eindhoven
Een paar jaar geleden ben ik begonnen met motorrijlessen. Ik vond het meteen fantastisch en een nieuwe hobby was geboren.
Helaas ging mijn eerste examen niet zo goed en bleek bij het tweede examen dat ik daardoor angst had voor nat wegdek. Daarna stopte mijn instructeur en ik ben het voorjaar daarop weer opnieuw begonnen bij een andere instructrice. De eerste les was een drama. Een gewone bocht ging niet eens meer zonder problemen. Daarna was het een lange weg terug naar het onbezorgd op de motor zitten. Ik heb meer dan eens getwijfeld of ik het op moest geven. Maar ja, ik wist dat ik het kon, dus ik ben blijven volhouden.
Maar ieder examen werd ik zenuwachtiger, wat ook zeker gevolgen had op mijn prestaties. En vanmorgen mocht ik het weer eens proberen. Maar ooh, wat was ik zenuwachtig. Diep proberen te ademhalen, maar het lukte niet om op te houden met trillen. Maar al gauw reden we de snelweg op en daar heb ik lekker alles van me afgereden en daarna was het een heerlijk ritje.
Maar ja, dan komt het CBR weer in zicht en dan realiseer je je waar je mee bezig bent en toen kwamen alle zenuwen weer terug. Gelukkig snapte mijn examinator niet waarom ik zo zenuwachtig moest zijn: ik reed prima. Dus ik ben geslaagd!
Hoera hoera.
Dus het einde van de hobby "motorrijlessen" en het begin van een nieuwe: "motorrijden".

Heerlijk!

ps. Dit alles dankzij Martina, zij heeft mij over mijn angsten geholpen en mij weer lekker op de motor gezet. :}
 
gefeliciteerd, nu mag je rijden dus geen zorgen meer maken. Je zult vast nog niet rijden als de beste maar je kunt zeker op de motor zitten want je hebt immers je rijbewijs!

s4s
 
full
 
Hi Visje,

meestal laat ik dit soort topics zonder commentaar voorbijgaan, jou wil ik adviseren een voortgezette rijopleiding te volgen. het leerproces begint nu pas!

Veel veilige kilometers toegewenst, met VR-Opleiding geniet je nog meer door een meer zelfverzekerd gevoel.

Gr,

B.
 
Congrats!!!
Rij eerst zelf ff een kmmetje of 2000 en ga dan eens een VRO1 doen, leert je een hoop, en je wordt er erg ZEKER van op je motor. Noujah, BEWUSTER is het juiste woord.

En denk eraan, bij een VRO kanje nie zakken...alleen maar leren ;)
 
Gefeliciteerd! Ik was al blij na een half jaartje lessen, kan me voorstellen dat je de komende dagen met je kop in de wolken rondloopt na zo'n langdurige en dure hobby :P

En als je bang voor nat weer blijft, behalve die VRO1 ook maar ROC doen (Remmen Onder Controle) volgend jaar :)
 
Congrats!!!
Rij eerst zelf ff een kmmetje of 2000 en ga dan eens een VRO1 doen, leert je een hoop, en je wordt er erg ZEKER van op je motor. Noujah, BEWUSTER is het juiste woord.

En denk eraan, bij een VRO kanje nie zakken...alleen maar leren ;)

Ten eerste gefeliciteerd en ik geef smitjr gelijk, ga als je een aantal km zelf heb gereden eens zo'n vro 1 cursus doen, ik had het een jaar na dat ik me rijbewijs had gehaald gedaan en het is echt leuk en je ken inderdaad niet zakken.
Veel veilige km in iedergeval toegewenst
 
he visje, gefeliciteerd!

wel meteen n motor kopen he! anders wordt het pas maart/april/mei als je gaat rijden en dan ben je weer n hoop kwijt!

succes!
 
hey visje

geweldig dat je bent geslaagd, gefeliciteerd, je ziet motorrijden kan je dus wel, alleen je hebt examenvrees.

in dien je al een motor hebt
ga lekker rustig rijden zodat je meer vertrouwd raakt met de weg en motor.
ik wens je heel veel veilig km plezier

grtz susanne :]
 
Proficiat,

enne, ga zo snel mogelijk rijden. Ik heb zelf in januari m'n rijbewijs gehaald en in oktober pas de motor. Je bent echt een heleboel kwijt in die maanden en het begin is echt en verschil met de lessen.....

Suc6 en hou het rubber ONDER de motor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan