Het enige echte Yamaha R6 topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N

R6 mag, en de ex-R6ers die in meerdere delen aanwezig zijn geweest en nu een R1 hebben of een verkeerde keuze hebben gemaakt door een Triumph te kopen ;)!
anders hebben we alsnog geen eigen topic, de r1-freaks hebben al meerdere topics


True...... maar dit is wel het gezelligste topic ;)
 
Zonet even een rondje met Erik gereden, machtig hoor, 2 dikke r1's zo op de weg 8-)
Even wat tussensprintjes gedaan ook, in dezelfde versnelling doortrekken. Paar keer weer riant boven de 8k toeren geweest O-)

In Leek bij Motorport even gekeken naar die Berik laarzen die ik hier laatst gepost had. Onder het pak zijn ze toch wel knijterstrak, dus besteld :9

Bij de Gixxer bocht kwam ik nog een R6 tegen, ik omkeren en de 1e flauwe bocht erna buitenom KD ingehaald. Minuutje later kwam die kerel eraan bij JMP en zei die; toch wel stuk sneller zo'n 1000 dan een 600 hoor. Daarna vertelde ik hem dat ik aan het inrijden was, die kop van die kerel _O-
 
hello allemaal! :W


ik heb een van jullie gespot vanochtend op de A9 al steppend over de vluchtstrook, of was dat een andere blauwe (hey, wat een toeval) R6?? :P


mn knippers zitten er ook eindelijk op *D

27022008148.jpg

27022008150.jpg
 
Zonet even een rondje met Erik gereden, machtig hoor, 2 dikke r1's zo op de weg 8-)
Even wat tussensprintjes gedaan ook, in dezelfde versnelling doortrekken. Paar keer weer riant boven de 8k toeren geweest O-)

In Leek bij Motorport even gekeken naar die Berik laarzen die ik hier laatst gepost had. Onder het pak zijn ze toch wel knijterstrak, dus besteld :9

Bij de Gixxer bocht kwam ik nog een R6 tegen, ik omkeren en de 1e flauwe bocht erna buitenom KD ingehaald. Minuutje later kwam die kerel eraan bij JMP en zei die; toch wel stuk sneller zo'n 1000 dan een 600 hoor. Daarna vertelde ik hem dat ik een enorm lange penis heb, die kop van die kerel _O-

Viespeuk _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan