Het enige echte Yamaha R6 topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal die striping maar op je velgen plakken ;) Wil wedden dat ie dan langer blijft zitten
dan op je banden :P

Je kunt het bij meerdere motorzaken wel kopen, anders bij de plaatselijke stickerboer of via i-net. racesticker.nl ofzo

Suc6 :]

Haha oke bedankt :P, denk dat dat idd beter blijft zitten ;)....
ga het eens bekijken :) bedankt

Zitten de putjes op je kroonplaat, zo ja, een carbon kroonplaat sticker kopen, anders de kroonplaat polijsten ?

Ripstriming kun je bij iedere motorzaak vinden, let wel op de goede diameter en voor welke maat velg het is.

Eehm ja daar zitten ze op.. :s, oow oke dan ga ik eens proberen of ze zulk soort stickers ook in het zwart of iets dergelijks hebben, vind zelf carbon niet echt mooi :P.... Maar bedankt :D

Het is trouwens wel perfect weer om rond te rijden he...!
 
Riep er iemand plaatjes?

full
 
Valt me op de R6 ook niks tegen hoor
Heb hem nog compleet origineel en in z'n 2 , koppelingetje erbij en gewoon airborn

Had me alleen voorgenomen om het niet meer te doen maar ik kan het nu al niet meer laten



Dat is de pest met die wheelies......... hoe langer je ze doortrekt, hoe verslavender het wordt..

ik know, heerlijk dat evenwichtspunt :P :P :9 :9 :9 :9 *O* *O*
 
:W

@ Harm: ik mis mijn 2 wieler in de openingspost O-)
003_kl.jpg

Akra_1.jpg


Accesoires
- PUIG kentekenplaathouder
- LED achterknippers
- Akrapovic Hexagonal Carbon
- Carbon hugger
- Seatcover
 
Laatst bewerkt:
Wow, mijn r1 spaced hem :o

Ik heb hem vandaag op de bank gehad om af te laten stellen. Ik kom aanrijden, had 2980 km op de teller. Weet ik 100% zeker. Ding afgesteld, ik haal hem achter weer op, staat er 2840km op teller :?

En nee ik heb geen andere meegenomen :+

Wtf... beter loopt ie elke keer bij 3000 terug naar 2840 _O-
 
Wow, mijn r1 spaced hem :o

Ik heb hem vandaag op de bank gehad om af te laten stellen. Ik kom aanrijden, had 2980 km op de teller. Weet ik 100% zeker. Ding afgesteld, ik haal hem achter weer op, staat er 2840km op teller :?

En nee ik heb geen andere meegenomen :+

Wtf... beter loopt ie elke keer bij 3000 terug naar 2840 _O-


LOL *O*

Beter doet ie dat elke keer inderdaad.... 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan