Het enige echte Yamaha R6 topic deel 20 'R6 for life'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen Strijders :W

Ahhhh lekker vrij, morgen pretdienst! En Zaterdag vrij + maybe Zondag O-) Je krijgt want je verdient he O-) :+

Ik vind die Titax ook wel :Y Maargoed, zoveel verstand heb ik er ook weer niet van :+
Zaterdag wordt het lekker weer... :] Dus ik denk dat ik ga :] :+
 
@ Whoei:

zandvoort.jpg


Ziet er vooralsnog goed uit :)
 
Middag R6 tijgers!

@billy een tijdje geleden vertelde je dat je kon zien dat je oude R6 nog ergens rond reed dit kon je zien op een bepaalde site.
Kun je die site ff posten ik wil ook wel ff weten of mijn ouwe fietsen nog rijden.

Thanx
 
Middag R6 tijgers!

@billy een tijdje geleden vertelde je dat je kon zien dat je oude R6 nog ergens rond reed dit kon je zien op een bepaalde site.
Kun je die site ff posten ik wil ook wel ff weten of mijn ouwe fietsen nog rijden.

Thanx


Mijn oude R6 rijd ook nog, en nog wel aanwezig in dit topic ook *O*
Alleen zien we Kob@lt nooit meer '(

P.S: Je veervoospanningverstellers zijn vandaag met de post mee gegaan :)
 
Mijn oude R6 rijd ook nog, en nog wel aanwezig in dit topic ook *O*
Alleen zien we Kob@lt nooit meer '(

P.S: Je veervoospanningverstellers zijn vandaag met de post mee gegaan :)


Goed bezig kerel *O* Thanx
Niet dat ik ze ga gebruiken de vering staat toch allang goed voor op straat. Het is puur voor de peunûh *D Hoop trouwens wel dat de stuurdemper niet in de weg zit....
Door dat ding kon er tijdens de beurt ook geen nieuw luchtfilter geplaatst worden. Ze hadden daar een te dikke sleutel die paste er net niet tussen zucht!
 
Laatst bewerkt:
Middag R6 tijgers!

@billy een tijdje geleden vertelde je dat je kon zien dat je oude R6 nog ergens rond reed dit kon je zien op een bepaalde site.
Kun je die site ff posten ik wil ook wel ff weten of mijn ouwe fietsen nog rijden.

Thanx
Nah, je kunt natuurlijk niet zien of de motor rijdt. Je kunt wel zien of ze van eigenaar zijn veranderd. Dit kan gewoon op rdw.nl :Y

https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
 
Goed bezig kerel *O* Thanx
Niet dat ik ze ga gebruiken de vering staat toch allang goed voor op straat. Het is puur voor de peunûh *D Hoop trouwens wel dat de stuurdemper niet in de weg zit....
Door dat ding kon er tijdens de beurt ook geen nieuw luchtfilter geplaatst worden. Ze hadden daar een te dikke sleutel die paste er net niet tussen zucht!


Bij mij past het makkelijk, ik neem aan dat jouw stuurdemper ook boven je tank zit?
Onzin trouwens dat er geen nieuwe luchtfilter ingezet werd, dan regelen ze maar een imbusje die er wel tussen past, daarnaast heeft een stuurdemper altijd wat speling naar voor en achter.... dus denk dat ze er gewoon niet veel zin in hadden die dag ;)

IMG_3480Medium.jpg
 
Ik heb deel 21 dan maar aangemaakt, aangezien hier nog maar 9 posts bij mogen ;)
Ik zal vanavond de OP daar gaan aanpassen dus weer tijd voor nieuwe foto's mensen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan