Het enige echte Yamaha R6 topic deel 21 'R6 for life'

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat ze mij wilde :9~

man ik geniet nog elke dag van ze *O* :P


_O- _O- _O-

en tim, hoe kom jij aan mijn concept motor??
zo gevraagd of het top secret op de nurburgring kon, niet dus......

Een van mijn laatste dagen thuis, woensdag lig ik weer in het ziekenhuis! laatste lange kuur en dn nog 2 kleine en dan ben ik klaar *O* *O* *O* *O* *O* *O*


zal wel moeilijk zijn voor harm, dat kevin hem naar 6 keer als papa hier vervangt. zal een shock voor hem zijn!


harm ik kom vanavond langs *O* *O* rond 8?? sms maar !
 
_O- _O- _O-

en tim, hoe kom jij aan mijn concept motor??
zo gevraagd of het top secret op de nurburgring kon, niet dus......

Een van mijn laatste dagen thuis, woensdag lig ik weer in het ziekenhuis! laatste lange kuur en dn nog 2 kleine en dan ben ik klaar *O* *O* *O* *O* *O* *O*


zal wel moeilijk zijn voor harm, dat kevin hem naar 6 keer als papa hier vervangt. zal een shock voor hem zijn!


harm ik kom vanavond langs *O* *O* rond 8?? sms maar !

Geef Harm een kusje van me vanavond ;) En neem er zelf ook een :j
 
Miss een idee om de foto's in een kleinere resolutie te plaatsen en deze klikbaar te maken waardoor je ze fullsize kunt bekijken? Zal volgens mij wel lekker schelen met de snelheid :)


In feite heeft het niet heel veel nut, aangezien we al weer op pagina 2 zitten.
Maar ik was van plan om alles in een Photobucket te stoppen zodat alles ongeveer even groot is qua omvang in de OP.

En Photobucket verkleind ze automatisch ;)
 
Ah nummer 21, ik zal ff kijken of ik nog een nieuwe startpostbeginplaatje kan fixxen.

Graag, dat zou wel cool zijn *O*

Ik ben dr ook nog, ff wat minder tijd om te posten atm -O-

Ik postte het net in het laatste topic..... die koffie van jou is nu al wel een poosje koud hoor.
Maar dat geeft niet, want ik had hem ondertussen opgewarmd voor Matt en Tim, maar die zijn ook niet meer langs geweest :(
 
net weze rijden :] En effe voor niks op de testbank geweest bij mij grote vriend de dealer :Y Hij loopt perfect *O* 110 Pk op het achterwiel :Y
 
Hey een nieuw deeltje!!!!

Ik had ff een vraagje, ik heb nieuwe knippers geinstalleerd in plaats van de oude zitten er nu kleintjes op die netjes wegvallen in de kuip. Alleen nu werkt het lampje dat moet aangeven op het dashboard dat je knipper aanstaat niet meer.
Ik heb alles al een keer losgehaald en nagecheckt of het goed zat maar ik kan het probleem niet vinden......

Ik vroeg me af welke pazzo's ik het beste kan bestellen de korte of de lange (deze zijn neem ik aan even lang als de standaard rem/koppelinghandel lijkt mij)
Want ik zat vanmiddag te kijken naar de positie van mijn handen op de handels waarbij mij opviel dat ik redelijk ver naar de binnenkant van de hendels zat.

alvast bedankt voor het antwoord,

Bas
 
Hey een nieuw deeltje!!!!

Ik had ff een vraagje, ik heb nieuwe knippers geinstalleerd in plaats van de oude zitten er nu kleintjes op die netjes wegvallen in de kuip. Alleen nu werkt het lampje dat moet aangeven op het dashboard dat je knipper aanstaat niet meer.
Ik heb alles al een keer losgehaald en nagecheckt of het goed zat maar ik kan het probleem niet vinden......

Ik vroeg me af welke pazzo's ik het beste kan bestellen de korte of de lange (deze zijn neem ik aan even lang als de standaard rem/koppelinghandel lijkt mij)
Want ik zat vanmiddag te kijken naar de positie van mijn handen op de handels waarbij mij opviel dat ik redelijk ver naar de binnenkant van de hendels zat.

alvast bedankt voor het antwoord,

Bas

Kort is veeeel mooier :)

Je knippers zelf werken wel?
 
Graag, dat zou wel cool zijn *O*Ik postte het net in het laatste topic..... die koffie van jou is nu al wel een poosje koud hoor.
Maar dat geeft niet, want ik had hem ondertussen opgewarmd voor Matt en Tim, maar die zijn ook niet meer langs geweest :(


kan je mij ook in de begingpost zetten als je wilt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan