Het enige echte Yamaha R6 topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggel peeps :W


Sneeuw vanmorgen vanuit de woonkamer:

uitzichtwoonkamerml1.jpg




Nu genoeg sneeuw gezien, laat de zon en het brandende asfalt maar weer komen *O*
 
Hier ook alles wit buiten vanmorgen *O*

Voor een weekendje wel leuk daarna sluit ik me aan bij vienus *O* *O*

Ik ga denk ik maar een winterslaap houden maak me maar wakker als de zon weer gaat schijnen 8-)
 
Moggel peeps :W


Sneeuw vanmorgen vanuit de woonkamer:

[afbeelding]



Nu genoeg sneeuw gezien, laat de zon en het brandende asfalt maar weer komen *O*

idd :Y }) }) Die vellen rubber moeten aan de zijkant van de banden hangen *O*

Dit is toch geen weer jongens, vers om gewaaideboom bedekt met sneeuw, hou er niet zo van :P

full


Kut weer vanuit de auto @ A12
full

~
 
weet iemand of er veel verchil in verbruik is tussen een carburateur r6 en een met injectie? ik dacht dat de carb versie iets zuiniger is toch?
 
weet iemand of er veel verchil in verbruik is tussen een carburateur r6 en een met injectie? ik dacht dat de carb versie iets zuiniger is toch?


Zou het je niet durven zeggen, mijn verbruikt bij woon/werkverkeer 1 op 17/18, bij spelen ligt dat veel hoger uiteraard. ik heb carbs btw
 
Laatst bewerkt:
oww meisje... hahah

Met titel als bastard denk ik aan ruige gast met het iq van pinda (stratemaker of voegwerker), terwijl jij gewoon een jongedame bent. Te grappig :+



Haha ja sorrie.. bastard is meer dat ik best plagerig over kan komen en iq van een
pinda zal ook wel mee vallen hoewel ik wel een soort van pinda ben haha.. Half
indo/ned. Heb ook wel wat gestudeerd administratie/assistent management/directie secretaresse/sportmasseuse/sepr1 toerisme en nu doe ik beveiliging hahaha lol lekkr
in dezelfde richting dus :P maar goed..

En hoe zit dat bij jullie??
 
Haha ja sorrie.. bastard is meer dat ik best plagerig over kan komen en iq van een
pinda zal ook wel mee vallen hoewel ik wel een soort van pinda ben haha.. Half
indo/ned. Heb ook wel wat gestudeerd administratie/assistent management/directie secretaresse/sportmasseuse/sepr1 toerisme en nu doe ik beveiliging hahaha lol lekkr
in dezelfde richting dus :P maar goed..

En hoe zit dat bij jullie??
Ik denk dat we met de volgende R6 Meeting alvast een Massage kunnen krijgen na een lange tijd van wheelie's :+ :') , KD }) & lekker posere :] _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan