Het enige echte Yamaha R6 topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag voor de circuitracers die geen stalling hebben voor een aanhangwagen:

Hoe doen jullie dit? :+ Of hebbeb jullie allemaal een aanhanger in de tuin staan? Bij mij begint het namelijk steeds meer te kriebelen om ook meer het circuit op te gaan :) Maar waar ik nu woon kan ik geen aanhanger kwijt....

Aanhanger huren lijkt mij dan.
Of een beetje kleine compacte aanhanger kopen, die je dan op z'n kant tegen een muur kan zetten ofzo.
 
Terror sletjes :W Vandaag is de dag dat we finaal gaan *O* *O* *O*

@niels, ik zou het niet weten, denk dat het wel handig is om van te voren even een kaartje te halen.
 
yeuh pagina 100 :D

De echte jaarafsluiting komt vanavond 8-) , maar wat ben ik blij dat dit op de laatste dag van het jaar bij mij aangekomen is! *O* :9~ :}

De Yoshimura TRC Carbon slip-on
4230339087_1bfc344c7c.jpg

4231106620_19a2df7695.jpg


Eindelijk klopt mijn motor :D

Gekocht bij Sportbiketrackgear.com, aardig en behulpzaam via mail, reageren heel snel op vragen... zou het bij iedereen aanbevelen want incl de inklaringskosten en btw ben ik gewoon bijna 400 euro goedkoper uit dan hier in Nederland!!
 
Laatst bewerkt:
yeuh pagina 100 :D

De echte jaarafsluiting komt vanavond 8-) , maar wat ben ik blij dat dit op de laatste dag van het jaar bij mij aangekomen is! *O* :9~ :}

De Yoshimura TRC Carbon slip-on
[afbeelding]
[afbeelding]

Eindelijk klopt mijn motor :D

Gekocht bij Sportbiketrackgear.com, aardig en behulpzaam via mail, reageren heel snel op vragen... zou het bij iedereen aanbevelen want incl de inklaringskosten en btw ben ik gewoon bijna 400 euro goedkoper uit dan hier in Nederland!!

Zo, mooi spul :Y
 
yeuh pagina 100 :D

De echte jaarafsluiting komt vanavond 8-) , maar wat ben ik blij dat dit op de laatste dag van het jaar bij mij aangekomen is! *O* :9~ :}

De Yoshimura TRC Carbon slip-on
[afbeelding]
[afbeelding]

Eindelijk klopt mijn motor :D

Gekocht bij Sportbiketrackgear.com, aardig en behulpzaam via mail, reageren heel snel op vragen... zou het bij iedereen aanbevelen want incl de inklaringskosten en btw ben ik gewoon bijna 400 euro goedkoper uit dan hier in Nederland!!

Gaaf spul, maar waarom ben jij deze foto's aan het posten ipv monteren en daarna foto's posten?
 
yeuh pagina 100 :D

De echte jaarafsluiting komt vanavond 8-) , maar wat ben ik blij dat dit op de laatste dag van het jaar bij mij aangekomen is! *O* :9~ :}

De Yoshimura TRC Carbon slip-on
[afbeelding]
[afbeelding]

Eindelijk klopt mijn motor :D

Gekocht bij Sportbiketrackgear.com, aardig en behulpzaam via mail, reageren heel snel op vragen... zou het bij iedereen aanbevelen want incl de inklaringskosten en btw ben ik gewoon bijna 400 euro goedkoper uit dan hier in Nederland!!


Nice *D
 
yeuh pagina 100 :D

De echte jaarafsluiting komt vanavond 8-) , maar wat ben ik blij dat dit op de laatste dag van het jaar bij mij aangekomen is! *O* :9~ :}

De Yoshimura TRC Carbon slip-on
[afbeelding]
[afbeelding]

Eindelijk klopt mijn motor :D

Gekocht bij Sportbiketrackgear.com, aardig en behulpzaam via mail, reageren heel snel op vragen... zou het bij iedereen aanbevelen want incl de inklaringskosten en btw ben ik gewoon bijna 400 euro goedkoper uit dan hier in Nederland!!

Die ziet er wel heel mooi uit zeg! Ik ben benieuwd hoe het staat als de demper gemonteerd is *D
 
Terror sletjes :W Vandaag is de dag dat we finaal gaan *O* *O* *O*

@niels, ik zou het niet weten, denk dat het wel handig is om van te voren even een kaartje te halen.


Ik kom niet meer in alphen en weet niet met hoeveel we gaan. Zo lullig als ik 4 kaarten haal en we gaan met 8 personen om er vervolgens aan de deur achter te komen dat het uitverkocht is en dus maar met 4 personen naar binnen kunnen....
 
Ik kom niet meer in alphen en weet niet met hoeveel we gaan. Zo lullig als ik 4 kaarten haal en we gaan met 8 personen om er vervolgens aan de deur achter te komen dat het uitverkocht is en dus maar met 4 personen naar binnen kunnen....

Ik kom nog wel in Alphen hoor :+
Gewoon gaan en gokken *O*
 
idd anders naar alle hens ofzo. of hoe noem je die tent?

Alle hens is voor 30+ ongeveer.
Je hebt nu daarnaast ''Mijn schatjuh'' Dat is als je van feest muziek houdt en gezellig heel erg dronken wil worden. (wel een klein tentje)
 
@ Niels, tja prijs technisch was dat bij STG ook best interessant! Maar de bijkomende kosten van een PC, luchtfilter en afstellen werden me te hoog. Ik denk ook dat het totale plaatje op de straat niet echt veel zin heeft omdat ik het maximale er niet uit kan halen! en ik ben net samen gaan wonen en heb dat geld gewoon niet!

@Matt, vond dit ook het mooiste passen. Maar wat me echt verbaasd heeft is de afwerking van dit ding! echt ongelooflijk mooi!


bedankt voor de leuke reacties!
 
Laatst bewerkt:
@ Niels, tja prijs technisch was dat bij STG ook best interessant! Maar de bijkomende kosten van een PC, luchtfilter en afstellen werden me te hoog. Ik denk ook dat het totale plaatje op de straat niet echt veel zin heeft omdat ik het maximale er niet uit kan halen! en ik ben net samen gaan wonen en heb dat geld gewoon niet!

@Matt, vond dit ook het mooiste passen. Maar wat me echt verbaasd heeft is de afwerking van dit ding! echt ongelooflijk mooi!


bedankt voor de leuke reacties!


Groot gelijk is ook prijzig, zou het zelf ook niet doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan