Het enige echte Yamaha R6 topic deel 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er fucking veel zin in, kan wel wat ontspanning gebruiken na de kutzondag en de nasleep ervan die ik heb gehad.

Alleen nog even uitvogelen waar ik mijn transporder goed kan monteren :?

Iemand een idee, duosteps zijn eraf, dus dat is geen optie.
Kontje, doe ik ook :Y Tank is kut :)
 
nou vooruit, ik pak me zwembroek al in en maak voor morgenavond een afspraak voor een fullbody-wax, anders doet het zo'n pijn als de ducttape losgetrokken word *O*

Zo mag ik het horen. Wij kunnen je ook fullbody waxen hoor, met behulp van ducttape :9

@ Niels: ja op me kontje wilde ik ook doen, maar ik heb de duocover erop zitten. Hoe maak jij die transponder erop vast dan?

Wel chill via me iPhone mf'en etc je moet wat zonder werkende pc's in het huis.

:W
 
@ Niels: ja op me kontje wilde ik ook doen, maar ik heb de duocover erop zitten. Hoe maak jij die transponder erop vast dan?

Gewoon een stukje ducktape over de houder, op het kontje vastplakken en dan de transponder vastmaken. Eventueel kan je er dan nog een stuk tape over plakken.

Helaas moet ik woensdag groep 1 voorrijden, dus dat wordt een dagje toeren... :z
Weet nog niet of ik de R6 meeneem of de Kawa pak maar kom wel effe buurten bij de R6-vriendjes :+
 
Laatst bewerkt:
Nou zeg, mooi geregeld door je baas zeg! :P
Wel gezellig als je even komt buurten bij de bende van ellende...we zijn straks met nog meer man dan de MFMM van gisteren haha!
 
Zo mag ik het horen. Wij kunnen je ook fullbody waxen hoor, met behulp van ducttape :9

@ Niels: ja op me kontje wilde ik ook doen, maar ik heb de duocover erop zitten. Hoe maak jij die transponder erop vast dan?

Wel chill via me iPhone mf'en etc je moet wat zonder werkende pc's in het huis.

:W
Als het goed is krijg je z'n klitteband setje mee :)
En dan doe je op de houder nog wat zwarte tape erover. En dan komt het wel goed. Ik heb tape genoeg ;) Dus ik help je wel effe :Y

Gewoon een stukje ducktape over de houder, op het kontje vastplakken en dan de transponder vastmaken. Eventueel kan je er dan nog een stuk tape over plakken.

Helaas moet ik woensdag groep 1 voorrijden, dus dat wordt een dagje toeren... :z
Weet nog niet of ik de R6 meeneem of de Kawa pak maar kom wel effe buurten bij de R6-vriendjes :+
Ahhhh das jammer man -O-
We zien je wel verschijnen :Y Effe lekker ouwhoeren *O*

Nou zeg, mooi geregeld door je baas zeg! :P
Wel gezellig als je even komt buurten bij de bende van ellende...~we zijn straks met nog meer man dan de MFMM van gisteren haha![b/]

_O-

Beter dan jou :P

Wanneer kom je ook eens naar Zandvoort? ;)
Daar voelt ie zijn eigen te goed voor :+
 
Ga je rijden op Ales dan? Dan is de keuze toch niet zo moeilijk :?


Maar ik denk dat ik het niet ga redden -O- pm je mobiele nummer ff :)

Ales is kickuh, hoop dat er eind van het jaar nog een extra training komt ... dan ga ik denk ik weer :)
 
Wat een tering zondag heb ik achter de rug!!! :( |( :N -O-

Ik rij naar huis toe, even wat spullen voor me werk ophalen, want ik sliep niet thuis. Reed ik op de N207 thv Nieuw Vennep, vk licht op groen, maar stond vast ivm drukte keukenhof. Normaal kijk ik altijd even in de achteruitkijkspiegel om te kijken of ze daar ook wel opletten dat het stilstaat, maar wel groen licht is. Dus ik deed dat een keer niet en wilde claxoneren omdat ze voor me weer konden rijden...

Boem!

Jahoor rijdt er een muts me van achteren aan. Reed niet op de motor maar met de auto. Ik heb gelukkig een trekhaak, wel wat krassen en moet de auto bij de dealer op de brug zetten. Kan zijn (heb een vaste trekhaak) Dat het chassis is verbogen en dan heb ik wel veel schade. Had het al druk met me nieuwe huis enzo en dan krijg je dit erbij.

Kom ik thuis, wil ik op mijn pc even wat foto's checken van me auto om te zien hoeveel krassen er nieuw zijn....

Boem!

Rook uit mijn pc :(

Ik denk ga ik op die van mijn pa verder, je voelt het al aankomen, ook stuk ivm mijn pa die van alles aanklikt en ding vol met virussen etc zit.

Zondag uiteindelijk ook niet gaan werken omdat ik allerlei dingen ivm de aanrijding moest regelen.

Ajax ook al geen kampioen geworden, dacht al van niet, omdat alles toch al niet mee zat.

Vervolgens chickie waar ik mee aant daten was die een geheim had waarvan ze nooit iets verteld had en ik daar ook wel redelijk meteen klaar mee was en zoiets had van, dat kan er ook nog wel bij :N :(

Al met al de kutste zondag van dit jaar gehad, nouja alles kan nu alleen maar weer meezitten, als ik het vergelijk met die dag!

Mijn pc is waarschijnlijk goed stuk, dacht voeding, maar denk nu eerder moederbord nu ik alles na heb gekeken. Hopelijk zijn de harde schijven nog intact, maar dat moet haast wel want die hebben geen opdonder gehad ofzo.

Zit nu op een rete oude pc te werken en alles proberen te maken. Morgen mijn pc even naar een vriend brengen en als het niet te maken is ga ik een nieuwe toffe pc halen. Was ik toch al van plan, maar niet de bedoeling dat het allemaal zo zou lopen :(Ja daar moet je zeker maar eens naartoe gaan! Hmhm ook die is redelijk geniaal!!Het wordt waarschijnlijk net zo een dag als 17 april en dat is prima weer!!!!

:]

Ik heb echt weer zin om lekker te knallen op het circuit en dit keer zijn we met een redelijk grote groep.Ik vind dat zwarte vspb nog wel gaan, ga zelf ook zwart (carbon!!) monteren, maar dat zwarte zadel vind ik een beetje vloeken met je rode kuipen. Verder wel een zeer toffe fiets. Aangezien ik dezelfde kleurstelling heb, alleen mijn stickers zijn iets anders.Nee gek, je moet helemaal niks demonteren, gewoon wat boutjes loshalen en de kappen opzij duwen. Hij hoeft echt niet uit elkaar. Ik heb het al super vaak gedaan en als je mooie inbus sleutels hebt met een handgreep kun je volstaan met je kappen ontbouten en opzij duwen. Dit werkt prima en als je het voorzichtig doet gebeurd er niks met je kappen.O je wilt ook nog dat we de aanhanger waar jij aan vast zit de zee in duwen. Prima!!!!

:+Ja die leek kan ook niks heh, rijd al jaren zegt hij dan, ik race nog niet zo lang en doe het zoals het hoort, wat die arm betreft:

[afbeelding]

:+ :9 ;) O-)

Leuk, maar je draait je bovenlichaam te ver terug boven de motor. Kijk eens naar Kevin (GoReTeX) zijn filmpje, daar zie je een betere houding v.w.b. hanging off methode ;)

Succes met afhandeling van de schade, altijd fijn dat mensen een beetje opletten in het verkeer ...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er fucking veel zin in, kan wel wat ontspanning gebruiken na de kutzondag en de nasleep ervan die ik heb gehad.

Alleen nog even uitvogelen waar ik mijn transporder goed kan monteren :?

Iemand een idee, duosteps zijn eraf, dus dat is geen optie.

Met tywraps aan het frame vastzetten t.h.v. je laars ;)
 
Zo ik heb het grote gedeelte al klaar liggen *O*
Morgen na het werk effe in laaien, en de aanhanger op de oprit knallen *O* En dan alleen in de morgen effe de motor erop knallen :) En dan ben ik er klaar voor.

En niet te vergeten me koelbox *O*
Mocht Kevin & Sander nog wat hebben :) kan bij mij er ook nog wel in :Y
Ik heb salades voor op brood :) Als jullie willen dan kun je daar ook wel van gebruik maken :)
Zorg wel dat je brood mee neemt ;) Want 11 sneetjes gaan bij mij gewoon kort :P _O-
 
@ Sietze vliegen: ah kijk, dat komt wel goed met die transponder, we zien je wel verschijnen als we op CPZ staan.

en je rondetijd?:+ :P

Echt retesnel :+ ;)

Beter dan jou :P

Wanneer kom je ook eens naar Zandvoort? ;)

Ja veeeel beter :+

Als het goed is krijg je z'n klitteband setje mee :)
En dan doe je op de houder nog wat zwarte tape erover. En dan komt het wel goed. Ik heb tape genoeg ;) Dus ik help je wel effe :Y

Oh kijk, dan moet het helemaal wel goedkomen, thnx man!

Leuk, maar je draait je bovenlichaam te ver terug boven de motor. Kijk eens naar Kevin (GoReTeX) zijn filmpje, daar zie je een betere houding v.w.b. hanging off methode ;)

Succes met afhandeling van de schade, altijd fijn dat mensen een beetje opletten in het verkeer ...

Heb jij andere Kevin wel eens real life gezien, dat is net een aap man, aapman snappie? die hangt en slingert met zijn motor, ik ben geen aap!

Nee, valt nog heel veel te leren en dat komt allemaal vanzelf wel *D thnx voor de tip / info, ook mbt tot het vastmaken van de transponder.

Ja ach, die kut lette niet op, maar gelukkig gaf ze alles toe en konden we alles netjes invullen. Nu is het verder verzekeringswerk en hopelijk ik mijn chasis nog goed en niet verbogen!


Zo ik heb het grote gedeelte al klaar liggen *O*
Morgen na het werk effe in laaien, en de aanhanger op de oprit knallen *O* En dan alleen in de morgen effe de motor erop knallen :) En dan ben ik er klaar voor.

En niet te vergeten me koelbox *O*
Mocht Kevin & Sander nog wat hebben :) kan bij mij er ook nog wel in :Y
Ik heb salades voor op brood :) Als jullie willen dan kun je daar ook wel van gebruik maken :)
Zorg wel dat je brood mee neemt ;) Want 11 sneetjes gaan bij mij gewoon kort :P _O-

Ik heb alles al klaar liggen, 1 klein rugzakje :+ Ik ga morgen nog een hoop dingen doen mbt tot wat er zondag allemaal is gebeurd. Maar ik ga ook nog even de zes uitlaten en lekker wat bochten pakken en mezelf klaar stomen voor morgen *D *O*

Jeetje jij bent echt een schat weet je dat :j het is dat ik op vrouwen val anders had ik je flink te grazen genomen, al die dingen meenemen voor ons, echt een papa :+

Nu lekker maffen :W
 
Laatst bewerkt:
:W Morguh :W

Jammer dat jullie morgen geen videocamera meenemen de baan op ;)
Mocht ik jullie vanavond niet meer spreken, alvast erg veel succes voor morgen!

Vandaag ziet het weer er weer stukken beter uit, hopelijk blijft dat zo ;)
 
Iemand nog geïnteresseerd in een setje Pirelli Supercorsa's?
2,5 dag gebruikt en dus nog perfect voor een aardig tijdje op straat.
 
:W Morguh :W

Jammer dat jullie morgen geen videocamera meenemen de baan op ;)
Mocht ik jullie vanavond niet meer spreken, alvast erg veel succes voor morgen!

Vandaag ziet het weer er weer stukken beter uit, hopelijk blijft dat zo ;)

Thnx man, inderdaad wel jammer, gezien we met een aardig groep bekenden het circuit op gaan.

Het weer hier (bollenstreek) ziet er nog zeer dreigend uit, donker grijze lucht, maar het is wel al de hele ochtend droog. Voor morgen zien de voorspellingen er wel redelijk uit, ik hoop dat die zo blijven en we morgen een droge dag hebben :]

@ Sander vd Vlugt:

Ik heb de dvd bestudeerd en weet waarom jij je knietjes niet aan de grond krijgt, ik zal je wat feedback geven voor morgen zodat je daar op kunt gaan letten.

Op de dvd, terwijl de camera man achter je rijdt, kun je heel goed zien dat jij de motor wel redelijk plat gooit. Alleen wat onwijs opvalt is dat jij helemaal, nouja eigenlijk meer amper, uit het zadel gaat bij de bochten. Bij het aanremmen schuif je een heel klein beetje opzij en ga je de bocht in. Je ziet dat jij je knietjes wel uitsteekt, maar omdat je niet veel gaat verzitten, komen deze niet aan de grond. De bochten neem je gewoon zoals het hoort. Ik denk dat als jij morgen goed op je zithouding gaat letten en wat meer naast je motor gaat hangen, dat je dan nog wat platter en met je knietjes aan de grond door de bochten gaat :]

Mocht je nog meer info willen, sms / bel of laat hier wat achter

Zo even naar de winkel wat halen om de gegevens van mijn hardeschijven van de kapotte pc te halen, daarna kijken of die nog te redden valt, anders meteen een gloednieuwe kopen *O*

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan