Het enige echte Yamaha R6 topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens een prijsvraag *O*

Wat is de afloop van deze foto?

[afbeelding]



De winnaar krijgt de volgende circuitdag een fles racelucht 8-)

full


Dikke pech, zo zonder verklaarbare oorzaak wegglijden.
Mijn neefje stond gewapend met camera op de plaats des onheils en heeft de afloop vast kunnen leggen.

Succes met weer rijdbaar maken
 
mogguh :W

Net terug uit de eifel, nog verrassend goed weer gehad ook, lekker kunnen rijden in ieder geval.

VholdR mee en 3 filmpjes gemaakt, 2x 1.5gig en 1x 400mb.

Kevin: Hoe maak ik die kleiner???? ;)
 
Eerst rijden en dan oordelen of het snel is.
maar jij hebt na die paar dagen afgelopen seizoen natuurlijk ook zooooooo veel ervaring :+

Tsja, kan wel tijden opzoeken zonder de ervaring op dat speciale mega snelle circuit te hebben pikkebaas. En denk om eerlijk te zijn dat ik bij de race academy cursus meer techniek heb geleerd dan menigeen in een x aantal normale circuit dagen zal leren ...

Jij zult je ervaring vorig jaar ook wel flink hebben uitgebreid btw :+
 
Laatst bewerkt:
Nee klopt, 1.37 lijkt er dan meer op.
Opmerking was ter indicatie, hoe hard je met een bijna compleet versleten band nog kan rijden... Ging dus ook niet over mijn beste rondetijd (die helaas niet veel sneller is '( )

Was ook niet bedoeld om je af te zeiken, maar meer om aan te geven dat de slijtage erg afhankelijk is van de rondetijd en rijstijl. Overigens wel een nette tijd, dat dan weer wel :)
 
[afbeelding]

Dikke pech, zo zonder verklaarbare oorzaak wegglijden.
Mijn neefje stond gewapend met camera op de plaats des onheils en heeft de afloop vast kunnen leggen.

Succes met weer rijdbaar maken

Helaas een van de meest onveilige bochten op CPZ, motor helemaal naar de klote doordat je direct in de muur ligt ...
 
Laatst bewerkt:
Tsja, kan wel tijden opzoeken zonder de ervaring op dat speciale mega snelle circuit te hebben pikkebaas. En denk om eerlijk te zijn dat ik bij de race academy cursus meer techniek heb geleerd dan menigeen in een x aantal normale circuit dagen zal leren ...

Jij zult je ervaring vorig jaar ook wel flink hebben uitgebreid btw :+


Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor schat :j
Wat menigeen doet weet ik niet, interesseert me ook weinig ;)

Afgelopen seizoen lekker op de CBR gereden.... heb er meer bochtensnelheid aan over gehouden :P
R1 zeker 3 hele dagen op gereden hoor :(

Maar je komt af en toe nogal 'booksmart' over, dat kan wel eens verkeerd overkomen.

Helaas een van de meest onveilige bochten op CPZ, motor helemaal naar de klote doordat je direct in de muur ligt ...

Inderdaad een stukje waar je niet alles moet willen :N
 
Jij bent natuurlijk niet verantwoordelijk voor de schade als jij iemand in de problemen brengt maar doe dat iig niet moedwillig. haal gewoon niet koste wat het kost in. Laat je voor het instuurpunt zien door er naast te rijden maar gooi 'm er daarna niet meer tussen. Het is geen race ;)

Ik zou naar groep 3 gaan als je het idee hebt dat je de baan kent en met gemak constant onder de 2.20 rijdt. Anders volgende keer bij een van de snellere groepen 2 opstellen. Twee weken geleden had ik 2A, wij begonnen met 2.25 en dat was redelijk snel voor de eerste sessie. Een aantal reed vervolgens tijden onder de 2.10. :)

Wees gerust, dat doe ik zeker niet moedwillig. Ik hou zeker rekening met de andere deelnemers op de baan en weet dat het geen race is. Ik wil mijn eigen spullen heel houden maar ben zeker net zo zuinig als het om een ander zijn spullen gaat. Over dat gezien worden en daarna inhalen, dat zit wel goed.

Met gemak onder de 2.20 rijden is er nog niet bij. De baan ken ik wel al goed, maar het ligt hem nog in wat techniek en met meer gemak onder de 2.20 rijden. Ons plan is indd bij de snellere groepen van 2 opstellen en dan lekker rijden :] De dagen erna zullen wel in groep 3 zijn *D
 
Wees gerust, dat doe ik zeker niet moedwillig. Ik hou zeker rekening met de andere deelnemers op de baan en weet dat het geen race is. Ik wil mijn eigen spullen heel houden maar ben zeker net zo zuinig als het om een ander zijn spullen gaat. Over dat gezien worden en daarna inhalen, dat zit wel goed.

Met gemak onder de 2.20 rijden is er nog niet bij. De baan ken ik wel al goed, maar het ligt hem nog in wat techniek en met meer gemak onder de 2.20 rijden. Ons plan is indd bij de snellere groepen van 2 opstellen en dan lekker rijden :] De dagen erna zullen wel in groep 3 zijn *D

Ga je mee dan 14 juni?
 
Je staat voor paal man!!

Onee, je staat er juist achter :+Nee joh, die gast met lange haren aan de rechterkant ervan, die er een beetje als een vrouw uitziet.Zie je wel, dat zei ik toch, met het gezicht naar de Hugenholtz eentje naar rechts, je geeft het nog toe ook _O-
Pik, ik weet het niet hoor, maarre....jouw haar is langer gap ;)
 
Ga je mee dan 14 juni?
Maatje van me gaat ook mee de 14de *O* Ook groepje 2 :Y Dus dat wordt een mooie dagje denk ik zo *D Nu Siebelt nog mee! En dan is het dagje compleet 8-) }) *O* :]

Ahhhhh toeeee ga mee man *D
Ik zorg voor de broodjes dan ;) :P


Vandaag btw dus moeten werken, kom de gehele familie eten! Ik wist natuurlijk van niks. Maar ik heb volgend jaar een trouwenrij :) Mijn oudste broer is namelijk ten huwelijk gevraagd door zijn verloofde *D


*O*
 
Maatje van me gaat ook mee de 14de *O* Ook groepje 2 :Y Dus dat wordt een mooie dagje denk ik zo *D Nu Siebelt nog mee! En dan is het dagje compleet 8-) }) *O* :]

Ahhhhh toeeee ga mee man *D
Ik zorg voor de broodjes dan ;) :P

Vandaag btw dus moeten werken, kom de gehele familie eten! Ik wist natuurlijk van niks. Maar ik heb volgend jaar een trouwenrij :) Mijn oudste broer is namelijk ten huwelijk gevraagd door zijn verloofde *D

*O*

Kijk, dan zitten we met 4 gasten in hetzelfde groepje als ik ook mee ga. Dat wordt zeker een mooi dagje, ik had het er al over dat ik een beetje op me geld moet letten, vanwege me nieuwe huis. Nu had ik vorige zondag veel ongeluk. Dat was kennelijk nog niet genoeg.

Afgelopen zaterdag kwam er nog een schepje en een dikke kostenpost bovenop -O- :( Aangezien Niels een foto gaf en je mocht raden, bij deze een foto en het verhaal kun je wel raden denk:

img2050c.jpg


Wel tof dat je dan weer voor de broodjes wilt zorgen!! Wauw, ben je gewoon aan het werk terwijl je broer ten huwelijk wordt gevraagd. Normaal andersom toch, dat je broer het vraagt, gaat hij ook op huwelijksreis naar Zuid-Afrika ;) (iets met Heineken ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan