Het enige echte Yamaha R6 topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zanvoort was weer toppie vandaag :9
Lekker weer, weinig valpartijen, zelf lekker gereden en een leuke groep voorgereden. Op naar de volgende dag :)
 
Ohhh ok, ik dacht dat jij moest rijden pik.Ook voor Sandert:

Ik ga 18 juli straks sowieso boeken, want dan rijdt Sander ook, maar ik wil nog een dag boeken. Ik wil 12 juli ook gaan boeken, wil jij die dan ook bijboeken, groep 2. Sander rijdt 18 juli toch al groep 3.

Oja, ik heb nieuwe plannen voor komend seizoen, ben er helemaal uit wat ik ga doen.

Interesse in een R6 2001 racer? ;)
Doodserieus trouwens..!



Ik ben tukken :W
Kevin G., tot morgen! :)
 
Laatst bewerkt:
Weet ik :9

Hallo Niels,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op maandag 12 juli 2010 op het circuit van Zandvoort.

Super dat je ook ingeschreven bent man, wordt weer een gezeliige dag en even netjes onze lijnen rijden heh pik :9 ;)

Stinkt hier naar eigendunk :9, oja mijn haar is er ook weer af :9, heb nu weer precies zo een kapsel:

661049213_6_cFy5.jpeg


*O* :] *O*

Hallo Kevin,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op maandag 12 juli 2010 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 2.

+

Hallo Kevin,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op zondag 18 juli 2010 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 2.

*O*

Weer flink de euro's rond gegooit vandaag _O-

Nieuwe Schijven
Nieuwe Circuitdata

O-)

Ik ook, was binnen 5 minuten weer 375 eu armer. Enneh ik had vandaag al 115 eu uitgegeven + laatst me accu is 595 eu in 3 dagen, oja ik moest sparen :+


Heey pik, alles goed. Ook met de vrouw en de 2 andere baasjes thuis? I hope so!

:j

Zanvoort was weer toppie vandaag :9
Lekker weer, weinig valpartijen, zelf lekker gereden en een leuke groep voorgereden. Op naar de volgende dag :)

Moet je 12 en 18 juli nog rijden?
 
Super dat je ook ingeschreven bent man, wordt weer een gezeliige dag en even netjes onze lijnen rijden heh pik :9 ;)

Stinkt hier naar eigendunk :9, oja mijn haar is er ook weer af :9, heb nu weer precies zo een kapsel:

[afbeelding]

*O* :] *O*

Hallo Kevin,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op maandag 12 juli 2010 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 2.

+

Hallo Kevin,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op zondag 18 juli 2010 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 2.Ik ook, was binnen 5 minuten weer 375 eu armer. Enneh ik had vandaag al 115 eu uitgegeven + laatst me accu is 595 eu in 3 dagen, oja ik moest sparen :+Heey pik, alles goed. Ook met de vrouw en de 2 andere baasjes thuis? I hope so!

:jMoet je 12 en 18 juli nog rijden?
Mooi huisje op de achtergrond :P
Maare, waar zijn onze foto's nu :? _O-
De 18de laat ik zitten :Y Aangezien ik de 22/7, 29/7 ook al weer ga :Y
Maargoed, wat er niet is kan nog komen _O-

Verslavend... :9
 
Yes, weer klaar voor morgen :)
thanks allemaal en Sander, tot morgen :)

Onwijs veel plezier en suc6 morgen, ben benieuwd of je die nette 2:00 neer gaat zetten enneh het wordt in ieder geval mooi weer. Hou alles heel pik!

Mooi huisje op de achtergrond :P
Maare, waar zijn onze foto's nu :? _O-
De 18de laat ik zitten :Y Aangezien ik de 22/7, 29/7 ook al weer ga :Y
Maargoed, wat er niet is kan nog komen _O-

Verslavend... :9

Hhaha het ging om me haar pik :9 De foto's zijn weer eens mislukt met uploaden, gezeik heb ik altijd, ben weer opnieuw begonnen en ze gaan straks weer uplaoden. Die hilarische doe ik wel even op een andere manier en post ik hier zo wel.

Ja opzich de 18de zijn Sander en ik ook weer op CPZ, gewoon ook weer boeken :+

:j
 
Onwijs veel plezier en suc6 morgen, ben benieuwd of je die nette 2:00 neer gaat zetten enneh het wordt in ieder geval mooi weer. Hou alles heel pik!Hhaha het ging om me haar pik :9 De foto's zijn weer eens mislukt met uploaden, gezeik heb ik altijd, ben weer opnieuw begonnen en ze gaan straks weer uplaoden. Die hilarische doe ik wel even op een andere manier en post ik hier zo wel.

Ja opzich de 18de zijn Sander en ik ook weer op CPZ, gewoon ook weer boeken :+

:j
:P


Wie weet doe ik dat ook nog wel :P
 
:P

Wie weet doe ik dat ook nog wel :P

Top man, doe je toch wel :9

*O* *O* Goed nieuws*O* *O*

Werd vandaag gebeld door de makelaar, krijg me woning niet per 2 aug maar krijg nu 22 juli de sleutel al. Per 9 juli vakantie dus vanaf dan volop inboedel kopen, weet al precies wat ik allemaal wel etc. Dan vanaf 22 juli wat verbouwen en dan lekker snel erin *D

Wat ik ga doen met de zes. Na 18 juli gaat ze in de verkoop. Dan zit het seizoen er toch bijna weer op en ben ik ook volop met me nieuwe huis bezig. Het geld kan ik mooi in me huis investeren.

Tegen de tijd dat het nieuwe jaar 2011 aangebroken is heb ik en belastigteruggave + 13de maand etc etc en heb ik kunnen sparen voor een nieuwe fiets. Zeer zeeeeeer waarschijnlijk gaat dat een circuitfiets worden *D
 
Laatst bewerkt:
Hello iedereen,

dit is mijn eerste post in jullie forum, het is toch nog even wennen...

Ik ben uit Haarlem en heb een RJ11.

Graag zou ik ook willen inschrijven voor rijden op de circuit met me motor, waar kan dat?

THX n Gr.
 
@ Niels, komt ie dan heh, komt ie dan, komt ie dan heh (andere foto's komen andere keer wel, is nog aant uploaden):

Op 14 juni struikelde je over je koelbox en daardoor flikkerde je hoofd eraf, ik wist niet wat ik zag, maar gelukkig heb ik de foto nog

img2095u.jpg


_O-
 
Laatst bewerkt:
Hello iedereen,

dit is mijn eerste post in jullie forum, het is toch nog even wennen...

Ik ben uit Haarlem en heb een RJ11.

Graag zou ik ook willen inschrijven voor rijden op de circuit met me motor, waar kan dat?

THX n Gr.


www.motorsportlifestyle.nl


en snel foto's van je bike posten hè! :P

@ Niels, komt ie dan heh, komt ie dan, komt ie dan heh (andere foto's komen andere keer wel, is nog aant uploaden):

Op 14 juni struikelde je over je koolbox en daardoor flikkerde je hoofd eraf, ik wist niet wat ik zag, maar gelukkig heb ik de foto nog

[afbeelding]

_O-


_O- _O- _O- _O- _O-

S

Hallo Kevin,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op maandag 12 juli 2010 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 2.

+

Hallo Kevin,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op zondag 18 juli 2010 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 2.


Ik ga die maat van me met die zwarte gsx-r ook ff porren om de 18e te boeken *D Wel lache dan.

Damn dat is balen. Maar als je wordt aangereden voldoet wa ook gewoon. Want je werd aangereden ?

Ben zelf ook aangereden, nadat ik me motor pas 4 dagen had. Total loss binnen 4 dagen '(
Al heb ik nu wel de kans om een R6 te kopen, dus een geluk bij een ongeluk dan maar.

Ben aangereden door een vrachtwagen die van achter op me inreed. Dat scheelde niet veel
Heb nog wel 1 kleine vraag :x
Stel R6 2001 model 25,000km voor 4500 bijv.
Of R6 2002 model 35,000 voor 4500.

Is het dan verstandig om het 2001 model te kiezen, ondanks dat die 1 jaar ouder is maar wel 10,000km minder op de teller heeft. Of maakt dat weinig uit ?

Model is niets aan veranderd, ik zou voor de gene met 10.000 km minder gaan!

Ohhh ok, ik dacht dat jij moest rijden pik.Ook voor Sandert:

Ik ga 18 juli straks sowieso boeken, want dan rijdt Sander ook, maar ik wil nog een dag boeken. Ik wil 12 juli ook gaan boeken, wil jij die dan ook bijboeken, groep 2. Sander rijdt 18 juli toch al groep 3.

Oja, ik heb nieuwe plannen voor komend seizoen, ben er helemaal uit wat ik ga doen.
!

Weer een R6?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga die maat van me met die zwarte gsx-r ook ff porren om de 18e te boeken *D Wel lache dan.

Model is niets aan veranderd, ik zou voor de gene met 10.000 km minder gaan!

Weer een R6?

Top man, dat is wel lache als je de 18de ook gaat! Ik rij dan groep 2, Sander groep 3.

Ik zou voor mijn fiets gaan die na 18 juli ook te koop staat voor om en nabij de 7500 eu, 2007 model met ongeveer 10.500 km op de teller.

Ik ben wel van plan R6 te blijven rijden ja!

Nu lkkr slapen :W
 

Erg mooie kwaliteits foto pik, wel beetje jammer van de beginnersfout, hand nog aan de koppeling, daarmee had je naar de camera moeten zwaaien :9

Ik doe geen burns meer, banden zijn rete duur, rij ik liever op het circuit op. Bovendien heb ik door dat rubber in me onderkap, bij het zadel allemaal ingebrandde vlekjes zitten. Ja steenslag krijg je toch wel, maar dat burnen kwam het niet ten goede.
 
Heheh ja beetje fotosoep doet wonderen met een foto ;)
@ de koppeling... shit helemaal me zwaaihandje vergeten :'(

Dit bandje gaat straks er af. Dat is dan ook werkelijk de enige reden waarom ik een burnoutje maakte... anders had ik het idd niet gedaan. Geld groeit me niet op de rug :+
 
~
www.motorsportlifestyle.nl


en snel foto's van je bike posten hè! :PYeah, geweldig, bedankt, ik zal zeker voor een of twee events inschrijven, echt handig om zo dicht bij de circuit te wonen :)

Mijn R6 @Ruigoord afgelopen jaar, ... Akra uitlaat is weer vervangen door origineel, en ik rij nu met buddyseat cover..
img0084WNUE9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan