Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet minder films kijken vienus :9

nee, strak verhaal ik heb ook ns zoiets gehad maar dan rennend met de auto achter me aan door een woonwijk en me verstopt in een jachthaven, ze konden daar met de auto niet op, dus toen kon ik die papzakken wel afschudden. })
 
Koste maar 40 euro (negeren van ambtelijk bevel) + snelheidsovertreding. Maar om em gewoon te peren voor de politie kost je maar 40 euro.

Wat een debiel in dat filmpje, een motormuis rijd je er echt niet zo even uit. Met uitzondering van de sterke verhalen op verjaardagen en forums.

In de situatie in het filmpje is geen sprake van een ambtelijk bevel, daarvoor moet de agent namelijk eerst vorderen en daar kreeg hij de kans niet voor.

Hier is 160 lid 6 van de Wegenverkeerswet van toepassing:

"als bestuurder, die in overtreding wordt bevonden van een bij of krachtens de WVW 1994 vastgesteld voorschrift, de gegeven bevelen niet opvolgen."

Kost 140 euro, plus de rest..
 
Blablabla kijk nou maar het hele filmpje in het blik op de weg topic, dan zie je wel dat het om negeren van een ambtelijk bevel gaat en dat het 40 euro koste.
 
Blablabla kijk nou maar het hele filmpje in het blik op de weg topic, dan zie je wel dat het om negeren van een ambtelijk bevel gaat en dat het 40 euro koste.

Heb hem speciaal voor jou nog eens bekeken. ;) Om een heel lang verhaal kort te maken:.. Die jongen begaat toch een verkeersovertreding en wordt staande gehouden op grond van de wegenverkeerswet, dit is een gedraging/overtreding. Niet voldoen aan ambtelijk bevel valt onder het strafrecht en wordt bijvoorbeeld toegepast bij misdrijven of APV-overtredingen.
 
Laatst bewerkt:
zo ff een nieuw speeltje op dat zwarte beest van mij showen...
full
 
nee voor mij geen stuurdemper nodig.gaat voor mij toch niet hard meer.zeker na mijn flitsen in 2005 met 71 km/u na correctie.
en in oktober is onze 3e zoon geboren,dus ik moet die 3 mannetjes wel het goede voorbeeld gaan geven he,lol.
vind het gewoon een supermooie motor om op te rijden en net zo mooi om naar te kijken.
en nu met de navigatie kan ik er lekker op los toeren,enuuuh flitspaallocaties geeft ie ook nog eens door,alleen die klote 3-poten niet.maar dat lesje heb ik wel geleerd.nee ga gewoon lekker rijden voor de hobby,niet meer en niet minder.
 
nee voor mij geen stuurdemper nodig.gaat voor mij toch niet hard meer.zeker na mijn flitsen in 2005 met 71 km/u na correctie.
en in oktober is onze 3e zoon geboren,dus ik moet die 3 mannetjes wel het goede voorbeeld gaan geven he,lol.
vind het gewoon een supermooie motor om op te rijden en net zo mooi om naar te kijken.
en nu met de navigatie kan ik er lekker op los toeren,enuuuh flitspaallocaties geeft ie ook nog eens door,alleen die klote 3-poten niet.maar dat lesje heb ik wel geleerd.nee ga gewoon lekker rijden voor de hobby,niet meer en niet minder.


Leuk speeltje idd ;) en handig ook die flitspaallocaties.

Goede voorbeeld geven aan je kids.....en dat met 3 jongens.....lukt dat :P
 
hahaha,ja zal wel moeten he,is mijn plicht.
vertel ze gewoon dat zo'n R6 een fijne rustige toermotor is voor de zondag en dat je lekker naar iedereen kunt zwaaien..en..en..en..en,zucht,tja,ze er niet mee op laten groeien zou het beste zijn he?maar straks 4 dikke sportbikes hier in de garage op een rij is ook wel een leuk gezicht,of heb ik tegen die tijd dan echt een fijne rustige toermotor????
 
hahaha,ja zal wel moeten he,is mijn plicht.

Ik ken't :Y


vertel ze gewoon dat zo'n R6 een fijne rustige toermotor is voor de zondag en dat je lekker naar iedereen kunt zwaaien..en..en..en..en,

_O-

zucht,tja,ze er niet mee op laten groeien zou het beste zijn he?maar straks 4 dikke sportbikes hier in de garage op een rij is ook wel een leuk gezicht,of heb ik tegen die tijd dan echt een fijne rustige toermotor????

})
 
zal wel niet gebueren denk heb er hier 5 rondlopen in de leeftijd van 12 tot 23 en geef het goede voorbeeld nog steeds niet haha en wat mijn brommers betrefd nieuwe r6 de oude rd 500lc en een mito in opbouw met 472cc en naar verwachting boven de 100 wiel pk's met een eigen gewicht van 118kg
 
Hey ik zoek al een poosje maar ik kom er niet uit, zelfs in het werkplaatshandboek kan ik het niet vinden.
Een 2001 R6 (zo niet alle) hebben toch een H4 koplamp(en) of niet?
Vraag 2, weet iemand zekeral of een Bi-Xenon gaat passen in een 2001?
Die zijn namelijk iets langer vanwege een schuifmeganisme.
 
Laatst bewerkt:
hahaha,ja zal wel moeten he,is mijn plicht.
vertel ze gewoon dat zo'n R6 een fijne rustige toermotor is voor de zondag en dat je lekker naar iedereen kunt zwaaien..en..en..en..en,zucht,tja,ze er niet mee op laten groeien zou het beste zijn he?maar straks 4 dikke sportbikes hier in de garage op een rij is ook wel een leuk gezicht,of heb ik tegen die tijd dan echt een fijne rustige toermotor????
coole shoit man3 kleine ventjes :} Zuinig op zijn inderdaad :Y
 
Hallo R6 rijders!

Ik had een vraag en khoop hier het antwoord te kunnen vinden.

Het gaat om de rempomp, aan het stuur. Voor mijn cb zoek ik een pomp met een zuigerdiameter van 14 mm.
Ik heb er 1 van een r6 gevonden van bj 99-02, en volgens de verkoper is deze ongeveer 14 mm.

Maar wie kan mij de doorslag geven dat deze pomp ook echt 14 mm is?

Bij voorbaad dank :)
 
Wat een stilte hier. :? is er niemand die zijn bed meer uitgaat nu het weer vriest? ;)


M'n bed wel :P...... maar niet meer op de motor :N.

Vandaag ff bij m'n dealert geweest, stond daar toch de motor van R1Sjaak, was wel ff gaaf om 'm te zien *O*. M'n dealert maakt m'n in orde voor de tocht van Sjaak naar de Noordkaap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan