Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rustig aan beginnen dan maar :)

1e keer op het nieuwe circuit, met nieuwe astvalt voor jou dan })

Welke groep rij je?


yep eerste keer op het nieuwe circuit
de eerste sessie zal waarschijnlijk een beetje rustig aan zijn om het nieuwe circuit wat te leren kennen.
ik rij in de snelle groep ;)
 
Klote man van je crash... AR verzekerd?? Hee en het stomme is dat ik diezelfde dag ook daar gereden heb!! :? Gelukkig voor mij toen helemaal geen brandstofspoor gezien, anders had ik dezelfde foto's kunnen posten vrees ik... |(

Zie trouwens nu net pas dat je echt vlak bij mij in de buurt woont... :X Jij de 'Z' ervoor en ik de 'H'! :P En dan woude zeg maar he..! ;)

En om je even met je vraag te helpen, ik weet dat je dat van huis- tuin- en keukenmatriaal kunt maken! Weet alleen niet meer waarmee... |(


oh dan mag je je wel eens melden in het leiden en omgeving topic ;)

Wie rijdt er in Leiden en omgeving (deel 6.2)
 
Klote man van je crash... AR verzekerd?? Hee en het stomme is dat ik diezelfde dag ook daar gereden heb!! :? Gelukkig voor mij toen helemaal geen brandstofspoor gezien, anders had ik dezelfde foto's kunnen posten vrees ik... |(

Zie trouwens nu net pas dat je echt vlak bij mij in de buurt woont... :X Jij de 'Z' ervoor en ik de 'H'! :P En dan woude zeg maar he..! ;)

En om je even met je vraag te helpen, ik weet dat je dat van huis- tuin- en keukenmatriaal kunt maken! Weet alleen niet meer waarmee... |(


oh dan mag je je wel eens melden in het leiden en omgeving topic ;)

Wie rijdt er in Leiden en omgeving (deel 6.2)
 
Hallo allemaal,

Eindelijk is het er dan van gekomen, na 4 jaar alleen maar gekeken te hebben naar "het roze papiertje" toch maar eens een motor aangeschaft. Een mooie blauwe uit 2003. En ik moet zeggen.....tis leuker dan ik dacht. Ik heb 'm nu een maandje, en bijna 1000 km verder. De motor is nu nog redelijk standaard, het enige wat ik kan ontdekken zijn de kleinere knipperlichten en een andere kentekenplaat houder, maar heb wel een aantal dingen al op de "wishlist" geplaatst. Maar eerst maar eens schade vrij de winter in. Ik zal meteen even kijken of ik een paar foto's kan plaatsen.



Meer foto's komen de volgende keer wel, ik moet nu helaas naar werk.
 
Hallo allemaal,

Eindelijk is het er dan van gekomen, na 4 jaar alleen maar gekeken te hebben naar "het roze papiertje" toch maar eens een motor aangeschaft. Een mooie blauwe uit 2003. En ik moet zeggen.....tis leuker dan ik dacht. Ik heb 'm nu een maandje, en bijna 1000 km verder. De motor is nu nog redelijk standaard, het enige wat ik kan ontdekken zijn de kleinere knipperlichten en een andere kentekenplaat houder, maar heb wel een aantal dingen al op de "wishlist" geplaatst. Maar eerst maar eens schade vrij de winter in. Ik zal meteen even kijken of ik een paar foto's kan plaatsen.

(Afbeelding)

Meer foto's komen de volgende keer wel, ik moet nu helaas naar werk.
Welkom in de R6-familie!
(Zorg dat rvs-remleiding hoog op je wishlist staan... heb je erg veel profijt van! )
 
volgens de site van de motorsportschool is er in de snelle groep nog plaats
dat gaat men eerste circuitdag worden na men operatie volgend jaar :P
lekker skeuren als beloning idd

@matrex: jezus wat kut van je crash man :N '( '( zwaar zuur om zon mooie bike daar in kreukels te zien ligge. Denk je dat je met de piccas nog e.e.a. kan verhalen?



ps:vandaag heerlijk geklust in mn newe huisje *O*
 
Hallo allemaal,

Eindelijk is het er dan van gekomen, na 4 jaar alleen maar gekeken te hebben naar "het roze papiertje" toch maar eens een motor aangeschaft. Een mooie blauwe uit 2003. En ik moet zeggen.....tis leuker dan ik dacht. Ik heb 'm nu een maandje, en bijna 1000 km verder. De motor is nu nog redelijk standaard, het enige wat ik kan ontdekken zijn de kleinere knipperlichten en een andere kentekenplaat houder, maar heb wel een aantal dingen al op de "wishlist" geplaatst. Maar eerst maar eens schade vrij de winter in. Ik zal meteen even kijken of ik een paar foto's kan plaatsen.

(Afbeelding)

Meer foto's komen de volgende keer wel, ik moet nu helaas naar werk.
welkom :W :W
 
Zooooo deeltje 8 alweer.... weer en hoop bij te lezen na 2 weken feesten portugal, en tijd om weer eens lkkr te gaan knallen :] :]

:)
 
mensen check:

Post van matrex-online in topic 'Wie rijdt er in Leiden en omgeving (deel 6.2)'



Effe wat anders..

Ik heb mijn knipperlichten voor weggehaald en in mijn stadslicht gezet. Nu zoek ik van die plaatjes die je gaten in je kappen opvullen. Wie weet waar ik die dingen kan fixen??
Op ebay staan wel van die spacers maar daar zit alsnog een klein gaatje in.


thx


Ik heb je n mailtje gestuurd met foto van afdekkapjes die ik op mn R6 had..Als je die mooi vind kan ik ze voor je halen en ze je toesturen..


Op een of andere manier worden mn mailtjes mbt tot die afdekkapjes teruggestuurd...Ik heb nu 3x voor jan l*l t verhaal getypt...
:X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen met een mooie motor.. *D

Ik ben zelf aan het lessen en moet 10-8 AVD doen. Mocht ik slagen, wil ik natuurlijk ook een leuke fiets aanschaffen. Nu is mijn oog gevallen op een R6.
Ik weet dat er ook nog de GSX600R, ZX6R en CBR600RR zijn, maar op het eerste oog trok de R6 mij het meeste aan.
Nu vroeg ik me af of jullie bij aanschaf nog op een van deze fietsen heeft proefgereden en wat de bevindingen hierbij waren, ook al zijn ze subjectief.

Daarnaast vroeg ik me af of jullie nog goede dealers kennen in Zuid-Holland. Woon zelf in Den Haag.
Heb ongeveer een budget van 6.000-7.000, maar de zwarte R6en, die toch wel megageil zijn, beginnen geloof ik pas vanaf zo'n 8.000

En wellicht hebben jullie nog een aantal tips voor een beginnend motorrijder.. ;)
 
Veel overwerken _O- _O- _O-

Ergens rond Oktober dit jaar komt er een hele mooie blauwe R6 van 2004 te koop met Bos superbike uitlaat, 25dkm, grote beurt gehad, geheel in orde.

Moet je wel zorgen dat je minimaal 7000 euro bij elkaar hebt :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je n mailtje gestuurd met foto van afdekkapjes die ik op mn R6 had..Als je die mooi vind kan ik ze voor je halen en ze je toesturen..


Op een of andere manier worden mn mailtjes mbt tot die afdekkapjes teruggestuurd...Ik heb nu 3x voor jan l*l t verhaal getypt...
:X :X :X


vage shit stuur je wel naar matrex-online@xs4all.nl ??... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan