Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
@kpl
Zo te zien heb jij de lange hendels? Zit zelf te twijfelen of ik dan voor de lange of korte hendels moet gaan. Ontkoppelen doe ik met 3 vingers. Remmen ook met 3, af en toe 2.
Toch maar kijken of ze die niet ergens in de winkel hebben liggen om te passen.

En dat ruitje, is dat een normale of DB? Heb er al een paar gezien van Fabri en MRA, maar die waren of DB of light smoke oftewel vrijwel geen kleurverschil met origineel.



nope ik heb de korte hendels :Y :Y

zal ff een ander piccie plaatsen :9 :9 :9
full
 
Gisteren een kijker gehad maar is hem nog net niet geworden, bij deze nog een foto van mijn schatje *D :9~

img1680bo5.jpg
 
marktplaats, maar hij kon de deal niet sluitend krijgen dus dan houd het op :Y
 
jammer -O- Snap eigenlijk nog steeds niet dat je hem nog niet verkocht hebt voor die prijs met al die extra's :? maar komt vanzelf wel in het nieuwe jaar :Y
 
Koste maar 40 euro (negeren van ambtelijk bevel) + snelheidsovertreding. Maar om em gewoon te peren voor de politie kost je maar 40 euro.
heb ik keer gedaan met mn fiets, ik zal het verhaal wat ik toen geschreven heb wel ff hierneer zetten, echt mooi werk:

Pantani on the go
24 jan 2006,


helemaal buiten adem schrijf ik dit
KWam chill terug van men werk op de fiets, vlak voor de rotonde zag ik een politie auto... ik dacht ff kijken wat hij doet.. en ja draaide (ik had geen licht op mijn brik) dus ik denk snel ff in portiekje staan en de smerissen reden verder en dachten wwss dat ik aan de andere kant vh portiekej er weer uit zou komen.Moois mis
Een maal 100 meter en 2 straten verder reden ze mij nu ineens tegemoet, en snede mij af en zeide: Stop politie!
Dus ik doe een move, stop lichtjes en zeg ok (ben nu net voorbij de voordeur van die kutbora) en geef een scheut gas, VOl op de pedalen. alla pantani en indurain op de tijdrit. Politie auto draait om en zet de achtervolging in. vlak voordat ze mij inhalen knal een parkeer plaats op met aan het eind een smalle brandgang, hopend dat ik die zou redden gaf ik alles wat ik had... Voorband waar haast geen lucht meer inzat begaf t bijna maar toch ff aanzetten. De lampen kwamen dichter en dichterbij... en toen vlak voordat ze bij me waren, knalde ik volde brandgang in.
Helaas zat daar een scherpe hoek dus vol in de bosjes, meteen fiets eruit gepakt want 1 zo'n copper kwam achter me aan vol door de rozentuin en toen zag ik inde verte weer die smerisbak aankomen. Was wss effe omgereden om mij in te rekenen. VOordat hij me zag knalde ik een klein weggetjes en jumpde vol met fiets en al de bosjes is in.
Ze reden er langs en zagen ze me niet meer,, enoige wat ik had was een tak in mn oog ,maar nog wel met waardigheid lag ik daar. Na 15 minuten wachten voordat de nazis echt wegwaren maar weer op mn stalen ros de laaste 400 meter naar huis gefietst....
Poe was wel weer een adrenalineboost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan