Het enige echte Yamaha R6 topic deeltje nummero 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
filtertje maakt niet zoveel uit orgineel of immitatie, olie tja je kan frituurolie of olijfolie gebruiken, of massageolie als je wil dat hij lekker ruikt :P

zelf rijd ik met castrol gps :)
 
Welkom.... en idd laat eens wat pics zien... ( van je zusje of buurmeid of iets anders wat dr goed uit ziet)

@ Matt, ik heb de pazzo's gevonden, de postbode had ze in de achtertuin verstopt :( zou best kunnen dat ze dr gisteren al lagen _O- Dat doekje wat erom zit heb je toch niet eerst onder je bed gehad :X

Niet onder m'n bed maar over m'n dekbed ;)
Maar wees gerust, het is gewassen en heeft al weken liggen luchten in de poetsdoeken mand in de schuur ;)
 


Jaja, nu een grote mond,
maar als we samen rijden, wie maakt dan de langste KD?? :P

Tuurlijk kom ik ook voor een avondje zuipen en importsletten!! *O* *O*

Henk feli met je motor!!!

Vienus, poser :P
ik heb een luxere

walkman.jpg


:+
Welkom Henk, veel plezier op je nieuwe motor.

en al een update over de zusjes?

:9~ :Y

nog een paar nachten Matt, dan je triple voor de deur :9~ :] :}
ik heb wel gelijk he... lijkt me ook lastig voor jou om die lullo steeds op sleeptouw te moeten nemen *D
:j

trouwens jij zeggen, filmpje van jou 9stukje sturen)kom je niet eens boven de 120 :X
en rustig door de bochten, maar zo blijkt, 2e handse sliders of slijptol :X :+

matt leef met je mee, rij je altijd achter dat fossiel op 2wielen aan :N

:j
Welkom.... en idd laat eens wat pics zien... ( van je zusje of buurmeid of iets anders wat dr goed uit ziet)

@ Matt, ik heb de pazzo's gevonden, de postbode had ze in de achtertuin verstopt :( zou best kunnen dat ze dr gisteren al lagen _O- Dat doekje wat erom zit heb je toch niet eerst onder je bed gehad :X

Niet onder m'n bed maar over m'n dekbed ;)
Maar wees gerust, het is gewassen en heeft al weken liggen luchten in de poetsdoeken mand in de schuur ;)

zou er geen uv lamp op willen zetten, licht ie helemaal op denk ik :o ;)
*Oeps*


Pagina 100 al weer *O* *O* *O*
*O*
en 1 bericht erin :P
bijna een pagina vol zo :+
 
Ik ben gvd daarnet gepleurd met de fiets, dat is echt wel sinds me 16e voor het laatst gebeurd. Kut verbouwdingen hier. -O- -O-

Ah gezien het tijdstip en de dag was het vast de trapfiets en had jij wel een leren pak aan met een leer petje dus zal er vast niet zo heel veel schade zijn. :+

Verder goeiemorgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan