Het enige echte Yamaha R6 topic deeltje nummero 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whaaaaa!

Net mn R6 opgehaald, en een aantal uurtjes gereden!

Wat een geweldig apparaat! Fucking bruut ding, ik heb een grijns op mn kop die er de komende drie dagen niet vanaf te meppen is!!

Later!
:W welkom


gefeliciteerd Henk... trakteer jij dan ff op bier, de kosten mag de pret niet drukken, je loopt tenslotte toch al met een grijns rond die er niet vanaf gaat ;)

ik zal het wel weer vragen boys:
Henk....vertel:
hoe oud ben je, heb je lekkere zusjes, buurmeisjes, vriendinnen die vrijgezel zijn, rond een jaar of 18-28 etc.etc.??

veel veilige km's gewenst.. en vergeet geen foto's te posten :Y
(mag ook van een motor, maar liever van een leuke hitsige meid rond een jaar of 20 a 25 :9~ )
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd nu op supercorsa's en die plakken prima :P

Maar het schijnt dat een 70band beter stuurt dan een 60, maar als het verschil bijna niets is dan gooi ik er gewoon weer een 60 onder want dan maakt m'n voorspatbord ook geen geluiden meer bij grindweggetjes :X
Theoretisch: 70 staat "boller" dus grotere hellingshoek. Ik zou niet durven zeggen hoe het verschil is, ik rij alleen met 70 *D
 
Whaaaaa!

Net mn R6 opgehaald, en een aantal uurtjes gereden!

Wat een geweldig apparaat! Fucking bruut ding, ik heb een grijns op mn kop die er de komende drie dagen niet vanaf te meppen is!!

Later!
Mag ik proberen? :+

Welkom Henk! Goeie keuze! Welk bouwjaar, kleur etc heb je?
 
Iedereen hier wel zo'n beetje. Maar ik doelde op een R6 topic bier drink afterparty seizoen's knaller *O*
incl. slaapplek en importhoeren dan... anders ben ik niet te porren voor die gemaakte gezellgheid B|



O-) yeah right, zet de kratten maar klaar!!!! ik doe mee
 
@ Henk :W WELKOM :W en veel veilige km met je bike.

@ all :W
heey muisje... ik ben je helemaal vergeten te antwoorden zag ik net op MF!!! |(
alles gaat wel redelijk, denk alleen niet dat het echt zo veel geholpen heeft!
zou me niks verbazen als ze hetzelfde gaan doen als bij mijn oom, die precies dezelfde problemen had als ik nu nog heb (had toen ook dezelfde 2 operaties gehad). daar hebben ze een stuk bot afgezaagd en vervangen voor een ijzeren plaat/pijp :o
wel leuk trouwens voor bij een knokpartijtje ;)

hoe is het met jou???

:W :j
 
heey muisje... ik ben je helemaal vergeten te antwoorden zag ik net op MF!!! |(
alles gaat wel redelijk, denk alleen niet dat het echt zo veel geholpen heeft!
zou me niks verbazen als ze hetzelfde gaan doen als bij mijn oom, die precies dezelfde problemen had als ik nu nog heb (had toen ook dezelfde 2 operaties gehad). daar hebben ze een stuk bot afgezaagd en vervangen voor een ijzeren plaat/pijp :o
wel leuk trouwens voor bij een knokpartijtje ;)

hoe is het met jou???

:W :j

En leuk voor de detectiepoortjes op het vliegveld... :X

Hier gaat alles weer zijn gangetje. :Y
We zijn inmiddels al weer een goede week verder, maar de crematie staat me nog bij als de dag van gisteren.
Maar achteraf gezien is het gelukkig allemaal snel gegaan en is het geen maanden/jaren lang lijdensdrama geworden.
Verder gaat alles goed, op het werk niks te klagen, prive gaat ook alles goed.(behalve die speurtocht naar die wederhelft.....) _O-
 
damnn wat een reacties ineeens -O-



[me="Vienus"]heeft weer wat leuks gekocht![/me]

Nadat mn vorige gejat was maar weer een nieuwe gekocht

ipod_nano.gif
 
Ik moet m'n olie + filters gaan vervangen binnenkort, waarmee rijden jullie? En wat voor filters? Of maakt dit geen hol uit?
 
Whaaaaa!

Net mn R6 opgehaald, en een aantal uurtjes gereden!

Wat een geweldig apparaat! Fucking bruut ding, ik heb een grijns op mn kop die er de komende drie dagen niet vanaf te meppen is!!

Later!

Welkom.... en idd laat eens wat pics zien... ( van je zusje of buurmeid of iets anders wat dr goed uit ziet)

@ Matt, ik heb de pazzo's gevonden, de postbode had ze in de achtertuin verstopt :( zou best kunnen dat ze dr gisteren al lagen _O- Dat doekje wat erom zit heb je toch niet eerst onder je bed gehad :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan