Het enige echte Yamaha R6 topic!!!

R6 meeting!?? Meeste stemmen gelden!!!

  • 10April

    Stemmen: 3 5,6%
  • 17 April

    Stemmen: 1 1,9%
  • 24 April

    Stemmen: 1 1,9%
  • 1Mei

    Stemmen: 21 38,9%
  • 7 Mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rot op met je meeting!

    Stemmen: 17 31,5%
  • Je kijkt maar ff :\

    Stemmen: 11 20,4%

  • Totaal aantal stemmers
    54
't is splashdesign.nl en het spul wordt o.a. bij motorcenter hoogezand en olijve in assen verkocht.
 
't is splashdesign.nl en het spul wordt o.a. bij motorcenter hoogezand en olijve in assen verkocht.

Klopt, maar je moet er wel andere pitjes inzetten. Die hebben namelijk een ander vermogen en dan begint de boel snel te knipperen. Het 'systeem' denkt dan dat er een knippertje stuk is.

Moet de pitjes van mijn nieuwe knippers ook nog vervangen...
33936.gif
 
Klopt, maar je moet er wel andere pitjes inzetten. Die hebben namelijk een ander vermogen en dan begint de boel snel te knipperen. Het 'systeem' denkt dan dat er een knippertje stuk is.

Moet de pitjes van mijn nieuwe knippers ook nog vervangen...
(Afbeelding)

Dan maar geen led, ik wil knippers erop zetten en daarmee klaar zijn, niet nog weer pielen en sleutelen, iemand nog internetadresje van een pijlvormige knipper?

Niet door verwijzen naar online overicht ofzo :P bitte
 
FitNiX,

Waar had jij die ledunit-achter (met knippers) gekocht?
zit nu op de site van jp-motorparts te kijken maar die knipperen weer anders dan die van jou? of kan je dat instellen?
Ik kan nix instellen, ik zou niet weten hoe in ieder geval. Ik heb ze besteld via Speeds hier op het forum, die haalt ze uit the US of A voor €95,-

goed plan :)

edit: iemand nog een goed adres voor achterpinkers, in pijltjes vorm ? :)
Ik heb de mijne destijds gehaald bij motoport, koste me toen iets van €40,-
Heb ze er echter nu niet opzitten omdat ik ook al pinkers in het achterlicht heb zitten...

die ledknippers kunnen er gewoon op geknald worden zonder aanpassingen aan wattages?
Niet echt, als je het originele lampje vervangt, zullen ze snel gaan knipperen... gegarandeerd. Ik ga er zelf mogelijk een kitje opzetten waarmee ik ook alarmlichten krijg. Die heffen tevens het snel knipperen op :)
 
Hallo mensen, Ik ben op zoek naar een mooie grote foto van een 2004 blauwe R6.
Kan iemand mij helpen aan een grote folderfoto? Op internet zijn de blauwe 2004 modellen slecht (door mij dan) te vinden.
Mijn vrouw (Missie) krijgt op 23 april haar nieuwe R6 van 2004. Totdan moeten we het met foto's doen.
 
vraagje:

een Laser Hotcam op een R6 , klinkt dat een beetje ???

moet nog tot volgende week vrijdag wachten tot me R6 komt maar was nieuwsgierig wat jullie ( de kenners *D ) er van vinden ?

gr. Roy
 
hoi mark,

las dat over die spiegels met spannie.
mag ik vragen waar jij ze vandaan hebt en wat ze kosten .
alvast bedankt.
Hey rocket we hebben al deel 2 hoor
het enige echte yamaha R6 topic!!! part 2
Maarre ik had ze dacht ik bij via motoport bij bike-design.nl besteld. geen id wat ze kosten maarre ze liggen hier in de weg dus ze mogen weg voor n prikkie ;)

@Roy kom ook naar de R6 meeting dan!! hotcam klinkt opzich wel oke!
 
Beste forumleden,

Graag een beetje advies van jullie.

Vorige zomer kocht ik een prachtige R6 uit 2000 met 15.000 km op de teller. De motor was in uitzonderlijk goeie staat, nooit gevallen, etc.

Nu, 5.000 km later begon het motorblok, na gans de winter te hebben binnengestaan nota bene, een hels lawaai en getik te maken. De garagist dacht eerst aan de kettingspanner. Daar was alles echter in orde. Het probleem is dus veel erger. Drijfstang stuk, en bijgevolg de krukas en bijhorende lagerschaal.... A nightmare!!

Heel het onderblok is nu hersteld, de bovenblok gereviseerd en alles zou moeten in orde zijn. Ik ben echter wantrouwig om nog met de motor te rijden. Vandaar mijn vragen aan mensen die misschien al hetzelfde aan hun motor hebben meegemaakt:

Wat gaat het kosten? Dealer kon nog niet antwoorden (durft misschien niet).
Gaat hij nog betrouwbaar zijn?
Presteert motor evengoed?
Wat zijn gekende problemen met Yam R6??
Komen de kosten door brute rijstijl? Volgens dealer mogelijk, ik rij best wel door, maar met respect voor motor (geen wheelies,etc.), dus van mij zal het niet komen.

Alle antwoorden zijn welkom. Please geen al te deprimerende, zoals niet meer te redden, enz... Ben al depri genoeg

Groeten
 
Beste forumleden,

Graag een beetje advies van jullie.

Vorige zomer kocht ik een prachtige R6 uit 2000 met 15.000 km op de teller. De motor was in uitzonderlijk goeie staat, nooit gevallen, etc.

Nu, 5.000 km later begon het motorblok, na gans de winter te hebben binnengestaan nota bene, een hels lawaai en getik te maken. De garagist dacht eerst aan de kettingspanner. Daar was alles echter in orde. Het probleem is dus veel erger. Drijfstang stuk, en bijgevolg de krukas en bijhorende lagerschaal.... A nightmare!!

Heel het onderblok is nu hersteld, de bovenblok gereviseerd en alles zou moeten in orde zijn. Ik ben echter wantrouwig om nog met de motor te rijden. Vandaar mijn vragen aan mensen die misschien al hetzelfde aan hun motor hebben meegemaakt:

Wat gaat het kosten? Dealer kon nog niet antwoorden (durft misschien niet).
Gaat hij nog betrouwbaar zijn?
Presteert motor evengoed?
Wat zijn gekende problemen met Yam R6??
Komen de kosten door brute rijstijl? Volgens dealer mogelijk, ik rij best wel door, maar met respect voor motor (geen wheelies,etc.), dus van mij zal het niet komen.

Alle antwoorden zijn welkom. Please geen al te deprimerende, zoals niet meer te redden, enz... Ben al depri genoeg

Groeten

kom met je vragen hier ff heen. www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92770/last
deze topic is gesloten
 
Beste R6-ers, Wie heeft er nog ergens een zadelslot, met sleutel uiteraard, liggen van een R6 ( model met ronde LED-achterlichten 2000-2001 ? )waar hij/zij vanaf wil.
Ik heb nl. een R6 kont op mijn SF gebouwd. Hierop zat wel de bedieningskabel, maar niet het bijbehorende slot.
Nu hangt de bedieningskabel er maar wat bij te bengelen, wat uiteraard niet kan bij een SF.

Wie kan mij helpen :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel zo handig als er een slotje op deze topic komt. Dat voorkomt dat nieuwe leden per ongeluk in deze topic posten })
 
Terug
Bovenaan Onderaan