Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Morgen weer *O*
Fucking niet normaal, maar ik ben aan het groeien gek })

Zeg ga je vriendin lastig vallen als je aan het mastruberen bent, maar laat ons vooral met rust viezerik :( &^^$##^&&^$# !!

Ik ga ook slapen, met mijn rug gaat het langzaam aan en volgens plan beter. Ik heb een hoop oefeningen die ik elke dag moet doen plus dat ik gericht op de sportschool de juiste spiergroepen aan het trainen ben. Hard knallen op de sportschool zit er het komende half jaar nog niet echt in denk, maarja eerst maar me rug herstellen.

Echter gaat het met mijn chronische darmaandoening (colitus ulcerosa) totaal niet goed. Ik ga volgende week 8 dagen naar Portugal en wilde wel met een gerust hard op vakantie. Morgen in de ochtend moet ik naar het ziekenhuis voor een onderzoek. Ik hoor de uitslag meteen. Maar aangezien ik de ziekte al sinds mijn 17de heb weet ik wat de uitslag gaat brengen.

Ik zal vanaf morgen weer aan de fucking prednison moeten, lekkere plofkop heb ik dan en mijn lichaam raakt dagelijks van slag door dat paardemiddel. Enige voordeel, mijn darmen gaan zeer snel weer herstellen en genezen. Alleen mag je weer niet zomaar stoppen met prednison en moet je afbouwen. Zal er dus ongeveer 2 a 3 maanden aan vast zitten. Maar ik mag ook geen druppel alcohol meer, dus Niels, als ik me voeding nu ook aanpas kan ik wel alvast beginnen met geheel droog trainen :9

Nu maar slapen want ik heb het wel weer gehad en morgen is een intensieve dag, nouja de laatste dagen ook, bijna niet eten ivm het onderzoek en vandaag 2 liter schijterij vloeistof en 2 liter water moeten drinken. Als je dorst hebt geen probleem, maar drinken omdat het moet :N -O-

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan