Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 47 "Andere Tijden"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,

Mijn vriendin gaat een r6 2006 kopen. Nou was ik benieuwd of de cat makkelijk te verwijderen is? (bij mijn r1 was alleen het y stuk vervangen). Het viel mij op dat bij de r6 een hele bak onderin zit. Zit hier de cat in verwerkt en is deze bak te demonteren om een y stuk er tussen te plaatsen? of moet hier voor gezaagd etc worden?

Alvast bedankt!

Bram
 
Beste allen
Ik kan een R6 krijgen die uit elkaar ligt. In onderdelen.
Een 2004 model.
Er ontbreken wat dingen (die zijn verzaagt om er streetfighter van te maken), oa subframe en koplamphouder.
In hoeverre is dit uitwisselbaar met andere bouwjaren?
 
heb nog tal van onderdelen liggen door een schuiver met m'n oude R6.
Bij interesse voor foto's stuur een PB met je email, dan zal ik je de fotos toesturen.
de onderdelen komen van een Yamaha R6 2006/2007 Competition white gaat om het volgende:
Beschadigd: Tank, zijkappen, zijkappen die je erin schuift, kappen die de zijkappen met de topkuip bevestigen, koplamp unit, dynamodeksel(niet lek), tank kap die je op de tank schroeft(zit een scheur in) en een rood zadel
Goeie staat: Topkop rechts (wit)
Nieuwstaat: tankkapje zijkant links, tankkapje die je op de tank schroeft van de injectoren, originele uitlaat en Lambda sonde.
ook heb ik toen een extra set stickers besteld toen voor het voorspatbord en de runner up light(zwarte sticker) geeft een mooiere look.
 
Ik heb nog nieuwe onderdelen liggen voor model vanaf 2006. Ivm ombouw naar racer overgebleven. Zie hieronder
 
Laatst bewerkt:
complete originele kuipset ( zwart) incl verlichting. NIEUW

2 sets clipons 50 mm NIEUW 80 euro per set
2 armaturen linker zijde ( knipperlichten, alarmlichten, toeter, grootlicht) NIEUW 20 euro per stuk
1 remhendel NIEUW 30 euro
1 koppelingshendel NIEUW 15 euro

2 schakelpedaal NIEUW 30 euro per stuk
2 rempedaal NIEUW 30 euro per stuk

2 voetsteunen L+R NIEUW 20 euro per stuk
2 Bracket(schetsplaat) L+R NIEUW 40 euro per zijde
2 complete remschakelsets( bracket met voetsteunen L+R met hielplaat en rempedaal en schakelpedaal), alleen gebruikt bij inrijden motor ( Nieuw eigenlijk) 100 euro per zijde

1 uitlaat compleet origineel, schuifschade 80 euro
8 uitlaatringen NIEUW 5 euro per stuk

1 standaard achterschokdemper 70 euro
 
Laatst bewerkt:
foto voor kuip
full
 
Goedendiddag,

De accu van mijn R6 uit 2008 heeft het begeven. Hebben jullie nog suggesties of is het gewoon een willekeurige accu kopen?

Groet,
 
Goedendiddag,

De accu van mijn R6 uit 2008 heeft het begeven. Hebben jullie nog suggesties of is het gewoon een willekeurige accu kopen?

Groet,

Gewoon een Yuasa accu van hetzelfde type aanschaffen wat er af fabriek óók in stond. Dat ding heeft 't nou 8 jaar vol gehouden dus waarom zou je een ander merk/type willen overwegen? Die dingen kosten iets van hooguit €50,- :o
 
Laatst bewerkt:
Ik post even namens m'n broertje: hij heeft een R6 uit 2001. Er is alleen wat geks aan de hand met de kappen: rechtsvoor sluiten de panelen niet mooi aan, en aan de zijkant drukt een paneel in het zwarte plastic rechts onder de tank (zie 2e foto). Links is er niets aan de hand en zit er voldoende afstand (foto 3):

rR8zaaT.jpg


eA7AaRz.jpg


qiQ4TIm.jpg


Iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan het zijn dat er bv een afstandshouder mist? Bijvoorbeeld 1 als onderstaande?

90480-13014.jpg


Suggesties van harte welkom :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een Yuasa accu van hetzelfde type aanschaffen wat er af fabriek óók in stond. Dat ding heeft 't nou 8 jaar vol gehouden dus waarom zou je een ander merk/type willen overwegen? Die dingen kosten iets van hooguit €50,- :o

De mijne is €140 zag ik...
 
Ik post even namens m'n broertje: hij heeft een R6 uit 2001. Er is alleen wat geks aan de hand met de kappen: rechtsvoor sluiten de panelen niet mooi aan, en aan de zijkant drukt een paneel in het zwarte plastic rechts onder de tank (zie 2e foto). Links is er niets aan de hand en zit er voldoende afstand (foto 3):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan het zijn dat er bv een afstandshouder mist? Bijvoorbeeld 1 als onderstaande?

[afbeelding]

Suggesties van harte welkom :)

Het kan zijn dat hij een keer is omgevallen, dat kan prima uit stilstand zijn zodat er weinig of geen schade is, en zo de ophang beugeltjes iets zijn verbogen. Even een dagje tijd aan herstelen met wat buigen en trekken, dan moet het weer goed komen.
Je kan hierbij de 'rechte' kant als uitgangspunt gebruiken :)


EDIT: Die 'afstandhouder' is een ophangpunt en geen afstandhouder, deze is van rubber omdat... Nou ja, trilling enzo he ;)
 
Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat hij een keer is omgevallen, dat kan prima uit stilstand zijn zodat er weinig of geen schade is, en zo de ophang beugeltjes iets zijn verbogen. Even een dagje tijd aan herstelen met wat buigen en trekken, dan moet het weer goed komen.
Je kan hierbij de 'rechte' kant als uitgangspunt gebruiken :)


EDIT: Die 'afstandhouder' is een ophangpunt en geen afstandhouder, deze is van rubber omdat... Nou ja, trilling enzo he ;)
Thanks! Denk dat ik inderdaad de kappen er maar afhaal en kijk of ik achter de oorzaak kan komen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan