Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 47 "Andere Tijden"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey r6 rijders,

Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een gele r6 2003 tank. Helaas is haar motor gevallen en zit er een gat in de tank.

Heb jij -of weet je- een gele tank dan hoor ik het heel graag!

Alvast bedankt :)
 
Hey r6 rijders,

Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een gele r6 2003 tank. Helaas is haar motor gevallen en zit er een gat in de tank.

Heb jij -of weet je- een gele tank dan hoor ik het heel graag!

Alvast bedankt :)

Tank gevonden, gekocht en ontvangen *O*

Iets anders:
Ik heb 3 jaar met veel plezier op een r6 gereden en de overstap gemaakt naar een zx10r. Enorm veel vermogen, slecht voor mn rijbewijs en ik merk dat ik "de rijstijl op een 600 prettiger vind.
Nu ga ik dus weer op zoek naar een 2006+ r6. Mochten jullie iemand weten die wellicht een 1000cc wil en zijn r6 wil ruilen/inruilen dan hoor ik het graag :]

Verkoopadvertentie hier: Te koop: Kawasaki zx10r 2004 in perfecte staat met veel opties
 
Ik heb een R6 uit 2009 die misschien in de verkoop gaat. Heeft 10.100km gelopen.

Twijfel alleen nog steeds :P
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier zowel een 2006 als 2008+ r6 gehad?
Hoor heel verschillende geluiden wat betreft de verschillen. Ik weet dat de '06/'07 net wat minder pk heeft (3 krukas pk) en iets anders kuipwerk. Daarnaast staat de '08+ wat verder op zijn neus.

De een zegt dat het een wereld van verschil is terwijl de ander aangeeft dat het weinig tot niets scheelt...
 
Mijn racer is een '07 en ik heb wel eens een paar rondjes op een 2012 R6 gedraaid maar ik vond het verschil niet wereldschokkend, persoonlijk.

Ik weet dat sommigen het verschil groter ervaren, inderdaad.
 
Dan zou ik kijken of je een keer een paar rondjes op een >2008-model mag rijden. Het blijft tenslotte heel persoonlijk denk ik.
 
Iemand hier zowel een 2006 als 2008+ r6 gehad?
Hoor heel verschillende geluiden wat betreft de verschillen. Ik weet dat de '06/'07 net wat minder pk heeft (3 krukas pk) en iets anders kuipwerk. Daarnaast staat de '08+ wat verder op zijn neus.

De een zegt dat het een wereld van verschil is terwijl de ander aangeeft dat het weinig tot niets scheelt...

Vindt de uiterlijk van de 2008+ iets mooier dan die oudere modele en de doorslag bij mij was de andere toeterteller vindt die van de 06/07 erg lelijk
 
Is er iemand van jullie die een r6 in deze kleur heeft ? En misschien de rode streep op de zijkuip wil opmeten?

full



Heb mijn yzf750 in die kleur overgespoten maar moet de sticker op de zijkuipen nog snijden en heb geen idee hoe breed die moet
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb het forum hier en daar een beetje gevolgd maar weinig (lees niets) gezegd. Is ook wat!
Waarschijnlijk is iedereen al voorzien maar hierbij toch:

Hierbij bied ik mijn Yamaha R6 aan omdat ik de overgang wil gaan maken naar een crosser.

De motor heeft geen schade, alleen gebruikerssporen de je kunt verwachten bij een motor van deze leeftijd.

Er is voornamelijk met mooi weer op gereden en de motor heeft nauwelijks regen en nog nooit pekel gezien.
- Door de sportdemper heeft de motor een leuk geluid! (De originele uitlaat is uiteraard ook aanwezig.)
- Witte velgen zie je nauwelijks onder een rode R6!
- Ik heb er een mono en duo sitje bij.

Kilometerstand: 40.000
Voor vragen kunt u altijd een mailtje sturen

Ofwel de link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m1083553956
 

Nieuwe R6? Of nieuwe R7??
Het klinkt in ieder geval snel. Ik ben beniewd, want vooor volgend jaar zoek ik een nieuwe circuit moto.
 
Hallo,

Ik heb het forum hier en daar een beetje gevolgd maar weinig (lees niets) gezegd. Is ook wat!
Waarschijnlijk is iedereen al voorzien maar hierbij toch:

Hierbij bied ik mijn Yamaha R6 aan omdat ik de overgang wil gaan maken naar een crosser.

De motor heeft geen schade, alleen gebruikerssporen de je kunt verwachten bij een motor van deze leeftijd.

Er is voornamelijk met mooi weer op gereden en de motor heeft nauwelijks regen en nog nooit pekel gezien.
- Door de sportdemper heeft de motor een leuk geluid! (De originele uitlaat is uiteraard ook aanwezig.)
- Witte velgen zie je nauwelijks onder een rode R6!
- Ik heb er een mono en duo sitje bij.

Kilometerstand: 40.000
Voor vragen kunt u altijd een mailtje sturen

Ofwel de link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m1083553956

Dit is toch wel een heul bijzondere R6..
 
Oke, het kan jullie waarschijnlijk niet veel schelen, maar na een valse teaser voor de presentatie van vandaag op Intermot wordt het nu (hopelijk) 13 oktober. In een nieuwe teaser video zijn de contouren beter te zien:

Schermafbeelding%2B2016-10-04%2Bom%2B18.36.11.jpg


Schermafbeelding%2B2016-10-04%2Bom%2B18.36.16.jpg


Wat mij betreft ziet het er veelbelovend uit. Lijkt op de R1 maar is dat niet. Is het wel een R6?
 
Oke, het kan jullie waarschijnlijk niet veel schelen, maar na een valse teaser voor de presentatie van vandaag op Intermot wordt het nu (hopelijk) 13 oktober. In een nieuwe teaser video zijn de contouren beter te zien:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat mij betreft ziet het er veelbelovend uit. Lijkt op de R1 maar is dat niet. Is het wel een R6?

Wat ik begrepen had ging het wel om.de nieuwe r6 , werd zelfs ff warm van het filmpje ervoor, daar hoor je.duidelijk een 3cilinder op een testbank op het einde, maar bij dit filmpje hoor je weer duidelijk een 4cilinder, wel erg benieuwd
 
Heren, wie kan me helpen met een ECU vraagje van mijn R6 uit 2006?

Ik heb namelijk een ecu defect met nummer: 2CO-8591A-00.
Nu heb ik er een paar gevonden op Ebay maar verschillen van laatste cijfers. Tevens heb ik een grote D en die andere een C of een R. Zijn wel allen 2006 en 2007.

Zou deze moeten passen?
 
Het is een nieuwe R6 geworden dus.

Wist ik al langer, maar mocht er (terecht) niets over zeggen :P

Heren, wie kan me helpen met een ECU vraagje van mijn R6 uit 2006?

Ik heb namelijk een ecu defect met nummer: 2CO-8591A-00.
Nu heb ik er een paar gevonden op Ebay maar verschillen van laatste cijfers. Tevens heb ik een grote D en die andere een C of een R. Zijn wel allen 2006 en 2007.

Zou deze moeten passen?

Zal beslist passen, maar houd je er ook rekening mee dat de contactsleutels een verbinding opzetten met je ECU en je ook die zal moeten vervangen (en je dus een bij die ECU behorende "rode" sleutel zal moeten hebben)?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan