Het enigste Motocrossterrein verdwijnt uit N.H. ?

4strokerules

MF veteraan
30 nov 2001
22.295
4.217
Waar ter wereld ik ook kwam.
Hierbij wil ik alle motorrijders vragen om hun stem te laten horen om te voorkomen dat de enigste motocross trial en speedwaybaan uit Noord-Holland verdwijnt. Het terrein van MC Amsterdam moet asbest (?)vrij gemaakt worden, de planning is dat er na bodemsanering een AUTO(jech)boulevard komt MC Amsterdam is echter(ook na veel overleg met het bestuur van MC Amsterdam) geen alternatieve lokatie aangeboden !!! Op 3 Juli aanstaande is er een overleg met de (CDA) wethouder van Sport laat op een nette manier horen dat je tegen het verdwijnen van het terrein van MCA bent. Haar e-mail adres is h.maij@amsterdam.nl of aan de Burgemeester j.cohen@amsterdam.nl
Zie ook www.mcamsterdam.nl/
http://users.raketnet.nl/protestmca/
Dit keer is het in het westen maar misschien de volgende keer in Brabant ?
 
Motorcrooslocaties zijn er al zo weinig. Afblijven dussss!!!

[de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]
het is enige en niet enigste. of bedoel je dat het een schattige locatie is?
[/de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]
 
Motorcrooslocaties zijn er al zo weinig. Afblijven dussss!!!

[de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]
het is enige en niet enigste. of bedoel je dat het een schattige locatie is?
[/de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]

[de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]
Motorcross locatie. Overigens heb je helemaal gelijk, maar de taalverloedering is niet meer te stuiten, vrees ik. ;( [/de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]
 
Hierbij wil ik alle motorrijders vragen om hun stem te laten horen om te voorkomen dat de enigste motocross trial en speedwaybaan uit Noord-Holland verdwijnt. Het terrein van MC Amsterdam moet asbest (?)vrij gemaakt worden, de planning is dat er na bodemsanering een AUTO(jech)boulevard komt MC Amsterdam is echter(ook na veel overleg met het bestuur van MC Amsterdam) geen alternatieve lokatie aangeboden !!! Op 3 Juli aanstaande is er een overleg met de (CDA) wethouder van Sport laat op een nette manier horen dat je tegen het verdwijnen van het terrein van MCA bent. Haar e-mail adres is h.maij@amsterdam.nl of aan de Burgemeester j.cohen@amsterdam.nl
Zie ook www.mcamsterdam.nl/
http://users.raketnet.nl/protestmca/
Dit keer is het in het westen maar misschien de volgende keer in Brabant ?
Ik heb het een beetje kunnen volgen via AT5 en dit is echt een butt-actie van de gemeente.
 
Motorcrooslocaties zijn er al zo weinig. Afblijven dussss!!!

[de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]
het is enige en niet enigste. of bedoel je dat het een schattige locatie is?
[/de-leraar-met-het-wijzend-vingertje-modus]
Croos zit wel in de sloot rond het MCA terrein, maar de baan die aangelegd is dermate veilig dat je wel heel merkwaardige capriolen moet uithalen om daar in terecht te komen ! Als zich onverhoopt toch zo'n situatie zou voordoen dan zijn/waren er hogedrukreinigers aanwezig waarmee men het croos op milieu vriendelijke wijze kon/kan verwijderen.

B.T.W. dus schrijf je met 1 s !
 
Croos zit wel in de sloot rond het MCA terrein, maar de baan die aangelegd is dermate veilig dat je wel heel merkwaardige capriolen moet uithalen om daar in terecht te komen ! Als zich onverhoopt toch zo'n situatie zou voordoen dan zijn/waren er hogedrukreinigers aanwezig waarmee men het croos op milieu vriendelijke wijze kon/kan verwijderen.

B.T.W. dus schrijf je met 1 s !

Aalz ej meedetsanderz wul ken ej ze beters neit afzieken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan