~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Bekijk bijlage 1476746Bekijk bijlage 1476747

Dit zit er nu in, 305-2 in het carter, NJ305-2 zit op de balansas zodat die op de lager past. Volgensmij is dit alleen bij de xt550 en de 34L, hierna is er een kogellager gebruikt maar ik kan nergens vinden of deze dezelfde binnen en buitenmaat heeft.

Hoe zou ik het beste de lagers eruit kunnen halen? Zie overal verwarmen in de oven en dan vallen ze er zo uit maar ze passen niet in mijn oven. Verfstripper gebruiken? Branden lijkt me weer wat extreem.
 
Iemand in de regio van Amsterdam een kopsleutel te leen om voorvork te kunnen reviseren? Zo een sleutel die je in de voorvorkpoot steekt om onderste bout uit de poot te halen. Dus niet een dopsleutel, maar zelf bedachte term 'kopsleutel', volgens internet 27mm nodig voor een XT600 uit 1997. Hoor het graag.
 
Iemand in de regio van Amsterdam een kopsleutel te leen om voorvork te kunnen reviseren? Zo een sleutel die je in de voorvorkpoot steekt om onderste bout uit de poot te halen. Dus niet een dopsleutel, maar zelf bedachte term 'kopsleutel', volgens internet 27mm nodig voor een XT600 uit 1997. Hoor het graag.
Gewoon een universele slagmoersleutel is genoeg.
 
Heb ik helaas niet.
Edit: bezemsteel natuurlijk wel.
Toen ik nog geen slagmoersleutel had gebruikte ik een draadeind van een meter met 2x2 moeren die tegen elkaar vastgedraaid waren.
Nu weet ik alleen niet meer de maat van die moeren...19 of 22mm:$

Maar regio A`dam? is dat richting Utrecht of de andere kant uit?
 
Toen ik nog geen slagmoersleutel had gebruikte ik een draadeind van een meter met 2x2 moeren die tegen elkaar vastgedraaid waren.
Nu weet ik alleen niet meer de maat van die moeren...19 of 22mm:$

Maar regio A`dam? is dat richting Utrecht of de andere kant uit?
regio Amsterdam is alles rond Amsterdam en Amsterdam zelluf dus zeker GEEN 030 !
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, het is alweer 3 jaar geleden dat ik mijn XTZ660 uit de belasting en verzekering had gehaald. Inmiddels wat tijd gevonden om het ding een rebuild te geven. Best aardig gelukt. Is nu een XT660 geworden.
Al het zwart is action lak. Blok hittebestendige action lak en de rest gewone mat zwarte action lak. Het groene komt uit een Spraymax 2K spuitbus. Zeer aan te raden! Met stalen remleidingen, nieuw stuurtje en de SR zit nu op het frame geplakt.

91125276_10159830356404569_968510297704759296_o.jpg
;)
91130360_10159830293139569_6289633271714152448_o.jpg
 
Heb nog een setje bijna ongebruikte Pirelli MT 21's liggen. Giethaartjes zijn er net zo'n beetje af. Gratis af te halen in Roosendaal. Ze zijn een jaar of 4 oud schat ik.
 
Hoi allemaal, het is alweer 3 jaar geleden dat ik mijn XTZ660 uit de belasting en verzekering had gehaald. Inmiddels wat tijd gevonden om het ding een rebuild te geven. Best aardig gelukt. Is nu een XT660 geworden.
Al het zwart is action lak. Blok hittebestendige action lak en de rest gewone mat zwarte action lak. Het groene komt uit een Spraymax 2K spuitbus. Zeer aan te raden! Met stalen remleidingen, nieuw stuurtje en de SR zit nu op het frame geplakt.

Bekijk bijlage 1481470;)Bekijk bijlage 1481469
Ik vind 'm goed geslaagd zo! Rijdt nog steeds dus :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan