Bedoel je echt stationair stelschroef? Of pilot screw?
Pilot screw, volgens wphb heette deze de stationair stelschroef.. De linker is het iniedergeval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je echt stationair stelschroef? Of pilot screw?
Pilot screw, volgens wphb heette deze de stationair stelschroef.. De linker is het iniedergeval. Bekijk bijlage 1543789
Dat jij zwart hebt gemerkt gaat naar het vlotterbakje .Pilot screw, volgens wphb heette deze de stationair stelschroef.. De linker is het iniedergeval. Bekijk bijlage 1543789
Ja, wat bedoel je met kwaliteit? Ik ga ze op de motor monteren en ik denk dat ze er wel even aan blijven zitten.Hoe is de kwaliteit? Zit te overwegen zo'n set te kopen voor m'n XTZ. (ps. groeten van een mede oud MSGer )
Ik was vooral benieuwd hoe ze er uit zien t.o.v. van originele kappen, hoe de lak is dat soort dingenJa, wat bedoel je met kwaliteit? Ik ga ze op de motor monteren en ik denk dat ze er wel even aan blijven zitten.
Ik woon in het midden van het land, dus als je een keer langs wil komen dan kan je een PM sturen
Nouja, de kappen van een 34L zijn origineel redelijk basic en weinig lak. Maar ik vind ze er best aardig uit zien. Ik ga ze zelf wel gebruiken.Ik was vooral benieuwd hoe ze er uit zien t.o.v. van originele kappen, hoe de lak is dat soort dingen
Als er een geluidskeuring komt kun je het meestal schudden, vandaar mijn opmerking over een frame.Nee ben je gek, hij heeft een spoel en een kabelboom voor alles drop en dran. Het is een enduro hè, geen crosser. Da's de YZ. Moet alleen een stukkie kabelboom verlengen voor de knippers achter en de kentekenverlichting, de rest is allemaal aanwezig.
Ik heb keuze uit 18, 21 en 25. Pak dan de 21 maar denk ik.
als t goed is...
worden de eisen van t bouwjaar gehandhaafd...
het is geen nieuwe brommer..
je kan ook niet van een oude motor verwachten (of auto) dat deze aan de meest recente milieueisen voldoet..
en deze (klassiekers bijvoorbeeld) kan je ook nog steeds importeren..
Ben ooit eens met een kennis naar de RDW geweest om een XT500 op kenteken te krijgen. 3x terug geweest en alles zo dicht getimmerd dat er bijna nergens meer geluid uitkwam en de motor ook bijna niet meer vooruit kwam. Geluid werd met een accelererende motor gemeten.
Luchtfilterhuis dichttapen zodat je het inlaatgeluid bijna niet hoort.
Gewone straatbanden er op en op hogere druk zetten.
Veerring zo strak mogelijk zodat de ketting wat strakker kon staan ivm klapperen.
En dan de uitlaat, alles dubbelwandig uitgevoerd met een relectiedemper en geperforeerde linkpijpen met dempingsmateriaal.
Ding zat na de 3e keer net goed. Een standaard XT produceerde nog meer geluid.