~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

heb nog een uitlaat zgan, standaard model compleet met voorpijp,
pad voor het stuur,
originele carter dinges,

mag weg,
niet voor niets,
in één koop €325.-

is voor WR450F vanaf 2016/ 2018
uitlaat past ook op YZ, alleen demper is wat langerderder....
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ik ben al veel langer actief op het forum maar om de een of andere reden kan ik niet meer inloggen.
ik heb de vraag ook bij algemeen gezet maar ik kreeg de tip om hem hier te plaatsen . Voor mijn Yamaha XT 250 1981 ben ik op zoek naar een plastic zijkap voor de rechterzijde. Deze zit normaal op het hitteschild van de uitlaat geschroefd. Ik kan er nergens 1 vinden helaas. Misschien heeft iemand een tip. Een originele uitlaat zou ik ook graag vinden .

fijne avond

Boy
29FA58D2-68A4-4324-802D-B6BB3EFDAF40.jpeg
 
Hallo allemaal,
Ik ben al veel langer actief op het forum maar om de een of andere reden kan ik niet meer inloggen.
ik heb de vraag ook bij algemeen gezet maar ik kreeg de tip om hem hier te plaatsen . Voor mijn Yamaha XT 250 1981 ben ik op zoek naar een plastic zijkap voor de rechterzijde. Deze zit normaal op het hitteschild van de uitlaat geschroefd. Ik kan er nergens 1 vinden helaas. Misschien heeft iemand een tip. Een originele uitlaat zou ik ook graag vinden .

fijne avond

Bekijk bijlage 1629000
Is dat toevallig deze nummer 9 of nummer 1 XT250 1981 hier staan ze geloof ik nog wel te koop
 
Super bedankt voor de tip, ze staan in het mandje, morgen heb ik mijn creditcard bij de hand om de bestelling af te ronden.
Ik hou jullie op de hoogte !
 
Het is inmiddels besteld, ik ben heel benieuwd.
Ik zal het laten weten hoe het verloopt.

nogmaals bedankt voor de tip!
Boy
 
Dankjewel Patrick, ik heb intussen een hitteschild en een kapje te pakken kunnen krijgen via MP, niet in de goede kleur en met een kleine beschadiging maar ik kan voorlopig weer vooruit😄

bedankt allemaal voor de tips
 
Heeft hier iemand ervaring met een wr450 (of iets wat er op lijkt) en een 2in1 uilaat heeft? Vind 2 dempers er gewoon nice uitzien weet alleen niet echt of het mogelijk is of hoeveel het kost. Ik weet dat voor een yzf450 DVR bijvoorbeeld wel twin exhausts hebben 2014-2021 model met bocht en al etc (geven ook aan extra paardjes). Maar heb zelf een 2009 wr450 dus dat zal m niet worden denk ik
 
zelf maken..
maar geeft meer gewicht..
en dat model YZ heeft een achteroverstaande cilinder, dus is technisch anders..

niets is onmogelijk,
even naar pajic, die hebben, naar t schijnt, 6344 verschillende dempers liggen, en kunnen een bochtje voor je lassen..
 
onder t mom van nooit geschoten....

heeft iemand een 320 remschijf liggen voor een WR450 naaf?
(of YZ)
mag gebruikt zijn, als er maar geen ravijnen (van groeven) in zitten.
 
Luitjes, mijn XT staat te koop. Ik rij er eigenlijk niet meer mee. Alleen om hem nog in beweging te houden zegmaar. Hij staat hier op het motor forum:

 
Mooi ding @Clank!

Ik ben weer aan de WR begonnen. Hij liep deze winter, maar niet mooi. Gat in m'n zijkuip gebrand (hete uitlaat) en had nog een lekke voorvork, weer terug in de schuur gezet voor later.

Later is nu! Heb de octopus van de carburateur afgehaald, een nieuwe mengselschroef erin gezet die ook op de motor te verstellen is, voorvorkseals vervangen en ben weer aan het kicken. Hij geeft 1 of 2 plofjes (bougie vonkt, buiten blok gecontroleerd) maar wil niet aanslaan. Choke in of uit lijkt niet veel uit te maken, mengselschroef op 0, 1, 2 of 3 slagen lijkt ook weinig uit te maken.

Hij slaat dus niet aan. Hebben jullie suggesties om te achterhalen of hij te arm of te rijk staat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan