Wel een wiel maar geen snelheidsaandrijver.Zeer waarschijnlijk wel
Beter gebruik je het wiel van de YZ en monteer je een vapor of een andere digitale snelheidsmeter.
Je zou offroadcentrum nog kunnen proberen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel een wiel maar geen snelheidsaandrijver.Zeer waarschijnlijk wel
En een snelheidopnemer €75naaf kost €100.-
nieuw
Ik heb bij mijn 701 de standaard laten aanpassen door motorcross Aad.Heb de WR op een mooi setje 17" staan alleen is de standaard (uiteraard) te lang. Ben benieuwd of iemand weet waar ik er gewoon een goeie lengte standaard kan vinden. Anders wordt het een 2e standaard kopen denk ik en stuk er tussenuit slijpen+lassen. WR is uit 09
Klinkt ook erg goed, zal daar is heen bellen/gaanIk heb bij mijn 701 de standaard laten aanpassen door motorcross Aad.
Deze heeft nu inwendig schroefdraad, indraaien voor 17" wielen, uitdraaien voor 21" 18"
Kan iemand mij de meest in het oog springende verschillen tussen een TT600 en een XT600E aanduiden?
Ik zit met de gedachte te spelen 1 van deze 2 aan te gaan schaffen/zoeken. Is er ook verschil in service intervallen?
TT: meer serieus offroad. Geen demping in de wielen. Lichter vliegwiel. Oudere versies (of allemaal?) 6 volt lichtsysteem. Langere veren, plastic tankKan iemand mij de meest in het oog springende verschillen tussen een TT600 en een XT600E aanduiden?
Ik zit met de gedachte te spelen 1 van deze 2 aan te gaan schaffen/zoeken. Is er ook verschil in service intervallen?
En zijn er voor beide must have aanpassingen om ze een meer adventure bike functie te geven?
Thx voor de uitleg, met adventure bike bedoel ik dat je er ook goed wat meer bagage me kan nemen zonder dat er een subframe oid inzakt....TT: meer serieus offroad. Geen demping in de wielen. Lichter vliegwiel. Oudere versies (of allemaal?) 6 volt lichtsysteem. Langere veren, plastic tank
XT: meer allroad. Meer comfort, minder trillingen, iets lager, iets zwaarder
XT-E: zie bovenstaande, maar dan met electrische start, dus zwaarder door startmotor + accu.
Wat bedoel je met: "adventure bike"? Met alle XT/TT's kan je prima de TET rijden.
Ik heb geen TT meer, maar ik heb in mijn hoofd dat 't subframe daar wel wat minder breed van bemeten is dan van een XT. Op de XT zit vaak ook al een rek waar je bagage op kan knopen.Thx voor de uitleg, met adventure bike bedoel ik dat je er ook goed wat meer bagage me kan nemen zonder dat er een subframe oid inzakt....
Misschien ook wat aanpassing ik de vering en demping wat bijvoorbeeld bij een DR650 nodig is om hem beter offroad of überhaupt te kunnen rijden en niet telkens tot de veerstop in te laten veren... zeker met bagage op onverhard....
Met een beetje vloeibare pakking ga je het niet redden.Heren,
3AJ blijft knallen, backfire.
met een beetje remmenreiniger getest en hij trekt inderdaad valse lucht. Aanzuigrubbers met een beetje vloeibare pakking opnieuw gemonteerd, zien er goed uit verder. slangetje van de vacuum ingekort en nagekeken, is allemaal ok,
Is het mogelijk dat de carburateurs zelf ergens lekken? ik weet eerlijk gezegd niet goed meer waar ik verder nog moet zoeken.
Bij mij lekte mijn inlaatrubbers ook, al zag je er helemaal niks aan.Heren,
3AJ blijft knallen, backfire.
met een beetje remmenreiniger getest en hij trekt inderdaad valse lucht. Aanzuigrubbers met een beetje vloeibare pakking opnieuw gemonteerd, zien er goed uit verder. slangetje van de vacuum ingekort en nagekeken, is allemaal ok,
Is het mogelijk dat de carburateurs zelf ergens lekken? ik weet eerlijk gezegd niet goed meer waar ik verder nog moet zoeken.
Want waar heb je de vloeibare pakking gedaan?Heren,
3AJ blijft knallen, backfire.
met een beetje remmenreiniger getest en hij trekt inderdaad valse lucht. Aanzuigrubbers met een beetje vloeibare pakking opnieuw gemonteerd, zien er goed uit verder. slangetje van de vacuum ingekort en nagekeken, is allemaal ok,
Is het mogelijk dat de carburateurs zelf ergens lekken? ik weet eerlijk gezegd niet goed meer waar ik verder nog moet zoeken.