~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Ik ook erbij
LkBrEsU.jpg
 
Kan je de oude naven niet gebruiken?

En vergeet geen banden te kopen.

Staat er niks op mp?

----------------------------------------

op marktplaats niks te vinden,
oude naven kan ik niet gebruiken want die heb ik niet
enigste wat ik nu heb zijn cbr600 wielen erin, ziet er grappig en apart uit en is ook best wel uniek
maar kick meer op de spaak wielen :9~

Banden kan ik via het bedrijf bestellen waar ik loop / ( die hebben nog banden zat liggen haha )

passen de wielen van een xt660 niet toevallig ? :9
 
Laatst bewerkt:
ik heb even jullie mening nodig,

ik kan een setje excel velgen sm kopen
maar ze komen van een TTR600 af,

wat moet ik aanpassen om dit passend te krijgen op me xt600e ?

en de CRD demper beetje mooi geluidje ?

Mvg
Rick
 
Laatst bewerkt:
ik heb even jullie mening nodig,

ik kan een setje excel velgen sm kopen
maar ze komen van een TTR600 af,

wat moet ik aanpassen om dit passend te krijgen op me xt600e ?

en de CRD demper beetje mooi geluidje ?

Mvg
Rick
Of je die 1 op 1 kan gebruiken weet ik niet maar een TTR heeft geen transmissiedempers.

Ik heb hier nog een set standaard wielen liggen.
 
@Raymond W

wat vraag je voor de set ?
( ik wil ze namelijk voor ombouw naar sm wielen gebruik, ( heb nu cbr600 wielen erin )

mvg
 
4stokerules, ik wauw dat we dat hier in de buurt hadden omgeving tiel / gelderland..
dan wist ik me ook wel een dagje te vermaken haha
 
Ik durf zonder meer te zeggen dat dit ook bij jou is, je moet het alleen zien.
 
Bolski, helaas word elke stukje bewaakt, zag vandaag nog een stukje
ik stond er even stil sigaretje roken en gelijk politie die zei als je het maar uit je hoofd laat,

helaas dus niet veel mogelijk heden :(
 
Hallo. Ik heb een mooie megaton demper die ik aan de uitlaatbochten van mijn xt550 wil monteren. Weet iemand waar ik een verbindingspijp kan laten buigen tussen de bocht en de demper?

vast bedankt, Hans
 
Ben er ook weer bij! :)

En bolski begint steeds raarder te posten trouwens, gaat het nog wel goed met hem :+ ?
De WR heeft slechte invloed op hem?
 
Rick! Ik weet 5 minuten van hier meerdere prachtige plekken om off road te rijden, rij maar een keer mee.
 
Raymond W Liefst compleet & roest daar schrik ik niet van haha :)

@Nick, doen we! moet je alleen keer laten weten waneer :Y
& waneer komen we nou elkaar is tegen heb je namelijk nog niet gespot in tiel :9
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand een goede bigbore kit voor een xt600 2kf blok?
Niet te extreem a.u.b. zat rond de 650cc te denken. (dus geen carters uitfrezen e.d.)
 
Weet iemand een goede bigbore kit voor een xt600 2kf blok?
Niet te extreem a.u.b. zat rond de 650cc te denken. (dus geen carters uitfrezen e.d.)

Koop een andere motor als je (veel) meer vermogen wilt hebben. Echt. Is gewoon erg duur als je het goed wilt doen.
 
Ik had een fireblade met 130 pk, niet echt lol van gehad.
Een XT rijdt wel leuk :)
Het 600 blok komt in mijn 550, samen met een andere carb.
 
Iemand interesse in deze tank? Zaten rechts twee gaten (van die stomme beugeltjes) die ik dicht heb gemaakt door een grote kwak Bizon 2-componenten epoxy, heb ik 5 jaar mee rond gereden, geen enkel probleem. Verder zitten er deuken in en krassen op, kortom een mooi tankje voor je Tenere...

Hoef er niet veel voor te hebben, maar als je bijvoorbeeld een rechter carterdeksel (3AJ) over hebt zou dat wel uit komen :) Of een vliegwieltrekker te leen voor mijn vliegwiel, of eventueel wat oude koppelingsplaten om een tool te maken om de koppeling vast te houden...

Dat soort dingen dus...

full


full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan