~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Versleten platen.,
full
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig heeft iedereen cd´s, wie heeft er nog platen?
 
mooie platen voor een koppeling-vashoud-tool denk ik... ook nog een carterdeksel? en nog interesse in de tank iemand?


ik heb zat overtollige platen. voor de 500, weet niet of dat ook op de koppeling van een 600 past en of dat de vraag is. die tank wil ik ook wel. ik heb ook nog wel 3aj spullen.
 
Ik hoorde een niet nader te noemen revisie boer laatst zeggen dat XR blokken beter zijn dan XT blokken :X

Iets met in kogellagers gelagerde nokkenassen enzo
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde een niet nader te noemen revisie boer laatst zeggen dat XR blokken beter zijn dan XT blokken :X

Iets met in kogellagers gelagerde nokkenassen enzo
Nokkenaslagering is idd een zwak punt bij de XT600's. Hoe hebben ze dat kunnen doen.
Overigens valt het allemaal wel mee, als je maar goede olie gebruikt, op tijd ververst, en de oliedruk controleert. Maar dat doet geen hond "omdat die blokken zo goed en lompsterk zijn" denkt men dat het niet hoeft.
 
Idee waarom Honda over is gegaan op lagers, omdat bij al de oude modellen xl etc de kop in elkaar liep. Denk dat je makkelijker een goede 2ehands xt cilinderkop tegen komt als van de xr.
 
Kep nog een Acerbis tank liggen voor een XT600, om er een Tenere van te maken. Iemant intrese?
 
Ik weet helaas niet meer voor welke XT deze tank is, herkent iemand dit?
full

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan