~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Het was hier verdomde koud als we s'morgens op pad gingen, -10 en dat voor begin oktober. Maar zeker de moeite waard.

[afbeelding]

Brrr, afzien dus.

Hier is het iedere ochtend ienemienemutte.....
DSCN0715_zpsdsd2dvuu.jpg


Gelukkig heb ik nog 3 weken :z :] O-)
 
Whatskebeurt? -O-
Heel verhaal, met >100 door een te diepe en lange plas gereden. Over de kop geslagen en onwijs hard gestuiterd. Overal bont en blauw, schaafwonden, ribben gekneusd en gebroken. Niet meer kunnen ademen of praten, dubbel zien. Na een half uur toch maar weer verder gereden, het was in de Monegros woestijn. Na 3 kwartier trok ik het niet meer. Een asfaltweg opgezocht. 's Avonds laat weer terug op de kempinG. Een dramatische nacht gehad. De volgende dag naar het ziekenhuis gegaan. Na 3 dagen weer voorzichtig teruggereden naar NL. Nu gaat het wel weer.

Verder geen bijzonderheden eigenlijk.
 
Vooral lachen, hoesten, niezen en klaarkomen doet pijn. En helemaal als je alles tegelijk doet.
 
Voor de betere plaatjes heb ik ooit de regel ingesteld:
"Eerst fotograferen, dan pas reanimeren."

Dat hebben de flikkers waar ik mee reed goed in hun oren geknoopt, en toegepast.
-O-
 
Wie heeft er nog XT500 onderdelen leggen ?
Zoek nl de volgende spullen
Vliegwieldeksel
Nokas ketting geleider ( degene die vast gemonteerd is }
Circlip om nokaslager
Pasbus cilinder
Cilinderkopmoeren
De dikke ringen onder de cilindermoeren
Nokkenas met minimaal 12,5 mm lift en 270 graden duratie bij 1 mm kleplift bv de Megacycle 251-40 of 80
 
Laatst bewerkt:
Hallo daar ik ben sinds kort bezitter ve xt660 x 2004 km 9000 maar dat ding bokt als een malle met koude motor ,bougie al verv leek 1 dag goed maar volgende dag weer foute boel zat zelf aan de bobine te denken ,maar mischien zijn er ook andere type bougies,iemand hier ervaring mee? De xt = trouwens helemaal orgineel.bvd
 
Hallo :)

Als iemand z'n XT600Z 3AJ te koop gaat doen of iemand kent die em kwijt wil, hoor ik het graag :+.
Mag ook een opknapper zijn
 
Laatst bewerkt:
Mijn TTR250 maakte de laatste rit een vreemd geluidje.

DSCN0813_zpsstlxc0bl.jpg


Nadat ik een beetje kruipolie op de achterpoten had gedaan was het geluid verdwenen.

Ben benieuwd hoe lang hij zich vast kan houden.
 
Ik zag deze TT350 net te koop, maar de 3de versnelling doet het niet..
Iemand enig idee wat het kost omdat te maken?
[afbeelding]
Misschien alleen het blok open maken en ergens een kleine ingreep doen? Of een versleten blokkie ergens op de kop tikken en onderblok ruilen.

Ga je het zelf doen of laten doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan