~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Ha, nog een choke hendel bij de carb zelf. Vond ik altijd knap irritant toen ik nog een schakelbrommer had. :9
Wel bijzonder dat Yammie dat nog deed in 2002, mijn NX250 uit '88 had al zo'n schuif bij de controls.

Heb verder geen idee, misschien iets van corrosie? Zou hem er gewoon uithalen en inspecteren.
 
Ha, nog een choke hendel bij de carb zelf. Vond ik altijd knap irritant toen ik nog een schakelbrommer had. :9
Wel bijzonder dat Yammie dat nog deed in 2002, mijn NX250 uit '88 had al zo'n schuif bij de controls.

Heb verder geen idee, misschien iets van corrosie? Zou hem er gewoon uithalen en inspecteren.

Mijn xr uit '91 had nog een veel irritanter hendeltje op de carburateur.
Het zijn ook geen luxemotoren...

Maar inderdaad gewoon loshalen.
 
Ik heb mijn carburateurs ultrasoon laten reinigen, nu erop gezet de de motor loopt weer top. Alleen zit er geen beweging meer in de choke, dit zat er wel nog in na het reinigen. Weet iemand waardoor dit kan komen?


Bekijk bijlage 1399836Bekijk bijlage 1399837
Ik zie ook meteen behoorlijk wat roest weer. Vergeten enigszins in te vetten na het ultrasoonbad? Bij die van mij heeft de motorzaak waar het bad stond dat gedaan voor me.
 
Mijn xr uit '91 had nog een veel irritanter hendeltje op de carburateur.
Het zijn ook geen luxemotoren...

Maar inderdaad gewoon loshalen.
Klopt, maar een simpel ijzerdraadje naar het stuur toe maakt het leven wel makkelijker }:O
 
Draai die choke eruit, dan weet je meer. Of is dat al geopperd :+
 
Laatst bewerkt:
loopt weer goed, nieuwe accu en spanningsregelaar ,nog merci .
Nu nog een stel banden ,niet voor terrein .
 
dat valt ook wel mee...
in 020 valt ook niet veel meer te beleven met t nieuwe "bestuur" hier..

maar beetje in t midden des lands ...



🙄
Je hebt maar een uurtje om te rijden met de T7.
Zou dat in A`dam zijn dan sta je de helft van de tijd in de file.
En mocht er onverhoopt eens geen file staan dan heb je misschien nog een half uurtje over om op het lokale crossveldje een rondje te kunnen rijden.

Nee, dan maar liever een uurtje rijden en lekker van iedere minuut genieten.:]
Ik wil naast asfalt ook zandpaden, gravelpaden en modderpoelen om de T7 te testen.
 
Je hebt maar een uurtje om te rijden met de T7.
Zou dat in A`dam zijn dan sta je de helft van de tijd in de file.
En mocht er onverhoopt eens geen file staan dan heb je misschien nog een half uurtje over om op het lokale crossveldje een rondje te kunnen rijden.

Nee, dan maar liever een uurtje rijden en lekker van iedere minuut genieten.:]
Ik wil naast asfalt ook zandpaden, gravelpaden en modderpoelen om de T7 te testen.

En dan zo terug brengen:

 
Rogat ligt in Overijssel.

Neup :9

1403323
 
Je hebt maar een uurtje om te rijden met de T7.
Zou dat in A`dam zijn dan sta je de helft van de tijd in de file.
En mocht er onverhoopt eens geen file staan dan heb je misschien nog een half uurtje over om op het lokale crossveldje een rondje te kunnen rijden.

Nee, dan maar liever een uurtje rijden en lekker van iedere minuut genieten.:]
Ik wil naast asfalt ook zandpaden, gravelpaden en modderpoelen om de T7 te testen.

Hoe lang hebben we toen gereden ? Een hele dag toevallig !

Was laatst in ouderkerk of hoe dat gehucht ook mag heten nou daar wordt je ook niet vrolijk van.O-)O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan