Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog even terugkoppeling. Heb em toch maar gekocht, en werkt perfect hoor:
Hoe halen jullie je wielen uit je XT? Het liefst tegelijk.
Kan ik een XT gewoon op zo'n lift op de engine-protector omhoog liften met zoiets?
https://kedo.de/com/ssl/php/art_det...r2hu1efkv15o74&f_page=ArtDetail&f_param=41196
Of is dat bij een XT600Z wat te zwaar?
Anders een tip om het voorwiel de lucht in te krijgen? Achterwiel lukt me wel met een simpel krikje..
Bedankt
Bij gebrek aan een slagmoersleutel kan je idd een stuk draadeind erin doen.
Boven en onder 2 moeren tegen elkaar indraaien zodat je met 1 sleutel de veer en draadeind tegen kan houden.
De onderste inbus zou je dan zo los moeten kunnen draaien.
Bekend probleem:Hoi, sinds gisteren eigenaar van een xt600 uit 88 (2kf)
Heeft iemand hier nog gouden tips/handige weetjes/bekende problemen voor dit type xt?
Toch zetten de moeren zich vast in de demperstang.Dat was mijn plan, maar ik zie geen zeskant of iets in die richting in de vork zitten. Is er nog een andere manier? Hij is al een millimeter of 5 los en ik kan hem omhoog en omlaag bewegen maar verder krijg ik de bout er niet uit.
Ram er anders een houten bezemsteel in, dat schijnt ook te werken.
EN? merkte ze nog verschil?Zei mijn frau vanach.............
Het levert weinig zoekresultaten op, maar zijn er hier XT 600 (2KF) bezitters uit de omgeving van Nijmegen?
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb al geprobeerd te zoeken hier maar het levert niet veel concreets op. Heb er een gekocht (zit wat werk aan...) en was benieuwd of er mensen in de buurt woonden?
Goeie tip. Volgens mij lekt die van mij ook iets, vandaag getest met remmenreiniger...Ik woon niet in de buurt maar heb er sinds kort een, een tip voor de xt600 bezitters: vervang de beide rubberen inlaatspruitstukken als dat nog niet is gedaan, die van mij zagen er in de eerste instantie goed uit maar ze waren helemaal los van de metalen bevestiging waardoor valse lucht werd aangezogen.