~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Ik heb twee carburateurs en die geven beide exact hetzelfde beeld. Het enige onderdeel dat ik dan overzet is de vlotterbak. Bij één vlotterbak geeft het kanaaltje wat voor de choke is problemen. De motor wil dan alleen nog starten als hij warm is.
 
Ik heb twee carburateurs en die geven beide exact hetzelfde beeld. Het enige onderdeel dat ik dan overzet is de vlotterbak. Bij één vlotterbak geeft het kanaaltje wat voor de choke is problemen. De motor wil dan alleen nog starten als hij warm is.
Reinig die carb eens goed en a terug naar de standaard setting.
Is de beluchting van het vlotterbakje open?
 
Ah, als hier iemand nog interesse in heeft dan heb ik ook nog wel een dergelijk setje liggen (zonder bouten), mag gratis opgehaald worden in de buurt van Amersfoort.
Beste Komkommer,

Heb je de beugels nog liggen toevallig? Ik heb zelf de verkeerde beugels (4my beugels op mijn 3yf) waardoor ze niet netjes aansluiten.

Groet,
Patrick
 
Laatst bewerkt:
Als je aanbod nog staat en hij is toevallig voor een 3yf in plaats van voor een later model (zoals ik nu heb). Dan zou ik hem graag van je overnemen.

Gr, Patrick
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zeker weet, maar volgens mij kwam hij van een "recentere" motor af, en ik heb maar 1 keer een 4my gehad... Zou ik 't misschien kunnen opmeten?
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zeker weet, maar volgens mij kwam hij van een "recentere" motor af, en ik heb maar 1 keer een 4my gehad... Zou ik 't misschien kunnen opmeten?
Ik heb even gemeten.

20210129_191934.jpg

Dit stukje is +/- 133 mm lang. Gemeten vanaf de hoek tot aan de buitenkant van de valbeugel.

20210129_191954.jpg


Op deze foto kun je goed zien dat de valbeugel een stuk uitsteekt op mijn 3yf. Het kan wel, maar het ziet er een beetje raar uit.

Gr, Patrick
 
Laatst bewerkt:
Zoek zoiets.Bekijk bijlage 1591021Bekijk bijlage 1591021Bekijk bijlage 1591021Bekijk bijlage 1591021
ik ken wel iemand die dat kan maken...
😇
Ik ook.
Webshop Raymond W.
>
Second hands parts.
>
Yamaha
>
Xt(z)
>
Brake


Bekijk bijlage 1590703

I.V.M. avondklok zijn wij helaas gesloten

Deze is niet gesloten
Is ie nu open ?
Heb je zoiets leggen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan