~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Iemand hier nog een TT600RE te koop? Ik wil mn WR250F van 2005 gaan verkopen en een TT of XT 600 weer terugkopen. De WR is toch wat te enduro gericht voor mij.
 
Het blok is klaar nu de rest nog.
DSC_0443.JPG
 
Hallo allemaal, ik ben na ruim 10 jaar rondrijden op een oude BMW boxer uit 1977 op zoek naar een XT600Z 3AJ. Ik heb deze zomer een Honda XL500R Paris Dakar opgeknapt maar het kickstarten van zo'n nukkige 1-cilinder staat me toch tegen. Vandaar verandering van 'spijs' binnen het 'klassieke Parijs Dakar spectrum'. Mocht iemand zo'n machine hebben staan: let me know!

foto voor de aandacht ;-)
yamaha-xt600-3aj.jpeg
 
succes!
wereld motor, heb er een paar gehad,
goede vinden is zo goed als onmogelijk,
er zullen op leboinecoin.fr wel enkele te koop staan,
mogelijk in de heimat ook,

hou er ook rekening mee dat je de motor kan reviseren,
antistutterrubbers in de naaf mag vervangen..
gelukkig is er in de heimat bij dat ene bedrijf genoeg aan onderdelen te vinden..

ik ben benieuwd..
 
Ik typte 'per ongeluk' XT in op marktplaats. Wat een bedragen vragen ze tegenwoordig zeg :o Mijn 2KF toch te vroeg weg gedaan. 8)7
Iemand hier nog een TT600RE te koop? Ik wil mn WR250F van 2005 gaan verkopen en een TT of XT 600 weer terugkopen. De WR is toch wat te enduro gericht voor mij.
Hallo allemaal, ik ben na ruim 10 jaar rondrijden op een oude BMW boxer uit 1977 op zoek naar een XT600Z 3AJ. Ik heb deze zomer een Honda XL500R Paris Dakar opgeknapt maar het kickstarten van zo'n nukkige 1-cilinder staat me toch tegen. Vandaar verandering van 'spijs' binnen het 'klassieke Parijs Dakar spectrum'. Mocht iemand zo'n machine hebben staan: let me know!

foto voor de aandacht ;-)
Bekijk bijlage 1817939
 
Dank voor je link! Prijzen voor 2e hands auto's en motoren zijn tegenwoordig echt belachelijk hoog. Alles is stuiterduur, maar als ik zie wat er gevraagd wordt voor een XT of TTR-achtige, ppff... Ik blijf nog wel ff rondrijden op mn WR, vindt het wel prima ff!
 


 
Terug
Bovenaan Onderaan