Het Fehn Wochenende nr.3 is van 24 t/m 26 Augustus 2012

Als ik 't georganiseerd kan krijgen, ben ik er zeker weer bij, als 't mag?! *O* *O* *O*
ben gewoon veuls te nieuwsgierig, wil dat Witte Wieven-/kistjes verhaal gewoon horen! :P
 
Ik heb wel een helm :)
_O-
Die ritueel door Norbert en J@@st onderhanden genomen wordt volgend jaar bedoel je? ;)
Heb al een adoptie-exemplaar aangeboden gekregen inmiddels *O*

Zit 'm meer in al dan niet hebben van eigen Atje en motor tegen die tijd, of anders 8ropzitmogelijkheid én logeerplekje/oppas voor m'n mannetje (al zou die wel verschrikkelijk graag mee willen, denk ik :Y ) Maar tijd genoeg om dat allemaal te regelen, komt goed.
Dus eigenlijk... ich bin dabei!!
 
Ik kan ook wel komen zonder Atje en motor tegen die tijd, Maar een logeerplekje/oppas voor m'n mannetje zou niet gek zijn (al zou die wel verschrikkelijk graag mee willen, denk ik :Y )

Tja......... ;)

Ik denk dat je het niet te hard tegen 11lfje moet zeggen, anders is het een verplichting ben ik bang :X
 
Tja......... ;)

Ik denk dat je het niet te hard tegen 11lfje moet zeggen, anders is het een verplichting ben ik bang :X
Hij is nog te klein om mee te kunnen met rit, is dan pas net 4. En of dat Fehn incl. Draakje en mij nóg zo'n stuiterbal aan kan?? Maar denk wel dat ie verschrikkelijk zou lopen kicken op al dat moois en overal op wil :Y
 
Hij is nog te klein om mee te kunnen met rit, is dan pas net 4. En of dat Fehn incl. Draakje en mij nóg zo'n stuiterbal aan kan?? Maar denk wel dat ie verschrikkelijk zou lopen kicken op al dat moois en overal op wil :Y


11lfje is de nannie tijdens dat weekend :P Die rijd niet mee.
 
[me="Jethro"]meldt zich hier ook even O-)[/me]

Moet er dan toch maar een keer van komen hè! *D
 
Laatst bewerkt:
[me="@nne"]heeft een probleem: 1 motor, 1 bestuurder, en al 2 interne aanmeldingen......[/me]
 
_O-
Die ritueel door Norbert en J@@st onderhanden genomen wordt volgend jaar bedoel je? ;)
Heb al een adoptie-exemplaar aangeboden gekregen inmiddels *O*

Zit 'm meer in al dan niet hebben van eigen Atje en motor tegen die tijd, of anders 8ropzitmogelijkheid én logeerplekje/oppas voor m'n mannetje (al zou die wel verschrikkelijk graag mee willen, denk ik :Y ) Maar tijd genoeg om dat allemaal te regelen, komt goed.
Dus eigenlijk... ich bin dabei!!
Achteropzit plekje is het probleem niet :+
 
[me="@nne"]heeft een probleem: 1 motor, 1 bestuurder, en al 2 interne aanmeldingen......[/me]

Voor de tour: duo plek is vrij :Y
Voor heen/terug: mocht ik tegen die tijd een motor met koffers hebben, dan lukt het waarschijnlijk wel om de duo zit ook op de heen/terugrit al vrij te hebben

Mocht ik kunnen helpen, dan graag :Y
 
Achteropzit plekje is het probleem niet :+
*O* :j *O*

[me="@nne"]heeft een probleem: 1 motor, 1 bestuurder, en al 2 interne aanmeldingen......[/me]

+

Voor de tour: duo plek is vrij :Y
Voor heen/terug: mocht ik tegen die tijd een motor met koffers hebben, dan lukt het waarschijnlijk wel om de duo zit ook op de heen/terugrit al vrij te hebben

Mocht ik kunnen helpen, dan graag :Y

Gezien het feit dat 't budgettair niet heel waarschijnlijk is dat ik volgend jaar al zowel Atje als motor zal hebben, kan mijn auto natuurlijk ook ingezet worden als baggageruimte en voor dochtervervoer, no problem. We komen er wel! :Y
 
BBQers/gezelligheidsmensen

1 Team E.G.J. (plus/min 10 Pers. )
2 GJVH
3 @nne
4 Michiel
5 Mo
6 Nohome
7 Ms nohome
8 Paul_K
9 Raymond W
10 Kleintje_b ukkie
11 dolfijneflipper
12 Blubblub
13 me-daph
14 ukkie
15 Lief Draakje
16 dochter @nne
17 jethro
18 dreamer 23
19 zoon dreamer 23
20 Duncan
21
22

Het vorige weekend is één dag voorbij, en............. _O-

Volgens mij is het wel bevallen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan