Het fiertste Grote XT/TT/TTR topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
34
Laatst bewerkt:

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
34
:') dus... :P

maar, de T63 bandjes zijn dus besteld en gaan er zaterdag onder! Ben zeer benieuwd :]
Wim van Boksmotyre raadde ze ons ook ten zeerste aan, dus wie waren wij om na jullie lofzangen en zijn offroadervaring anders te beslissen :P

Laatst bewerkt:

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.741
65
www.bolski.nl
:') dus... :P

maar, de T63 bandjes zijn dus besteld en gaan er zaterdag onder! Ben zeer benieuwd :]
Wim van Boksmotyre raadde ze ons ook ten zeerste aan, dus wie waren wij om na jullie lofzangen en zijn offroadervaring anders te beslissen :P
Het was een geintje eerlijk gezegd. De T63 slijt behoorlijk hard, heeft weinig grip op een nat wegdek, en de nop is niet hoog genoeg om grip te hebben in het zand. Ze zijn wel lekker goedkoop, een setje kost 135 euro (voor en achter), dat dan weer wel.

Kibbe

trekt z'n veteraan
4 jan 2006
41.264
4.589
119
Schubbevissenveen
Het was een geintje eerlijk gezegd. De T63 slijt behoorlijk hard, heeft weinig grip op een nat wegdek, en de nop is niet hoog genoeg om grip te hebben in het zand. Ze zijn wel lekker goedkoop, een setje kost 135 euro (voor en achter), dat dan weer wel.

Speedphreax

MF veteraan
21 mrt 2003
4.328
11
48
Och arme! Dat noem je goeiekoop? Trackmasters, die zijn goedkoop... Maar nog slechter op de weg en weer veel beter in het terrein.

SaKuL

MF veteraan
15 aug 2007
5.222
0
maarreh: mijn tandwielverhouding is dus 15/45 en ik wil met mn xt op vakantie..
is het beter om een zwaardere vertanding te nemen?

nu rijd hij met 5000 toeren 120km/h

FZSsemans

MF veteraan
6 sep 2008
5.981
0
ik zou mooi nix veranderen aan die tandwielen. 5k is harstikke prima en met lagere toeren zit je verder van je lekkere koppelgebied.en als je dan een keertje off road wil moet je met zo'n wanverhouding de berg op/af. lijkt me gewoon niet tof

Komkommer

Na gebruik opeten!
29 mei 2007
6.162
2
Midden in nederland
Bezoek site
Ja, typisch mijn broertje, als hij het wil, dan moet het nu. Maar ik weet niet of hij hier komt, het is niet zo'n chattert. Hij is nu weg, direct aan al zijn vrienden laten zien natuurlijk ^_^.

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.741
65
www.bolski.nl
Ik dacht dat dit twitteren was. Schijnt het tjette te zijn. Lekker is dat.
Niets is meer wat het lijkt. -O- -O- -O- -O-

Laatst bewerkt:

SaKuL

MF veteraan
15 aug 2007
5.222
0
ik zou mooi nix veranderen aan die tandwielen. 5k is harstikke prima en met lagere toeren zit je verder van je lekkere koppelgebied.en als je dan een keertje off road wil moet je met zo'n wanverhouding de berg op/af. lijkt me gewoon niet tof

ik ga trouwens niet off-road, tis alleen eerst een eind snelweg en daarna sturen op slingerweggetjes..
ik dacht namelijk dat hij het misschien lekkerder zou vinden om dat eind snelweg op een lager toerental te rijden ipv constant 5-5,5k rpm
nu rijdt ie wel erg makkelijk 120 namelijk, heb ook een paar weken terug gereden met die sterke wind en had nou niet het gevoel dat ie er hard voor moest werken..

Status
Niet open voor verdere reacties.