Het fiertste Grote XT/TT/TTR topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag trouwens een stuk gereden met mijn broertje, en op een gegeven moment zakte mijn motor helemaal weg. Zijn een half uur bezig geweest om hem weer er uit te halen.
 
Vandaag trouwens een stuk gereden met mijn broertje, en op een gegeven moment zakte mijn motor helemaal weg. Zijn een half uur bezig geweest om hem weer er uit te halen.

Een half uur?...... :+

full
 
Wat, kan hij die band dan van ebay afhalen?

Ja, dat kan, mits er nog niet op geboden is. En in uitzonderlijke gevallen kan het ook nog als er al wél op geboden is. Het item kan natuurlijk verloren gaan he?
;)
 
Laatst bewerkt:
In het vorige XT topic hebben we het een paar keer over velgen spaken gehad. Als voormalig fietsenmaker (ver en grijs evrleden) heb ik zelf mijn eigen velgen natuurlijk ook gespaakt. Ik kwam gisteren onderstaande URL tegen:

Technik: XT 500 Räder einspeichen und zentrieren

Wellicht handig voor wie wil weten hoe het ongeveer zou moeten. Ik heb het trouwens zelf niet helemaal gelezen dus misschien staat er nog wel wat geks in.

Ik doe het zelf trouwens niet in de achterbrug of voorvork maar op een balanceer standaard die ik wat gemodificeerd heb zodat ik de naaf axiaal vast kan zetten.
 
Laatst bewerkt:
Is er hier iemand geinteresseerd in een oude, niet mooie, maar technisch goede XT 550, met XT600 voorvork(schijfrem) voor weinig? Dit ivm de plannen die ik heb.

Op het moment slipt de koppeling, of dat komt door de koppelingskabel (nieuwe is al op de post) weet ik niet, maar er zit nog een extra blok bij waar de platen uit gehaald kunnen worden. Naast het extra blok zitten er nog een stel velgen bij, de originele voorvork en nog wat klein spul.
 
Is er hier iemand geinteresseerd in een oude, niet mooie, maar technisch goede XT 550, met XT600 voorvork(schijfrem) voor weinig? Dit ivm de plannen die ik heb.

Op het moment slipt de koppeling, of dat komt door de koppelingskabel (nieuwe is al op de post) weet ik niet, maar er zit nog een extra blok bij waar de platen uit gehaald kunnen worden. Naast het extra blok zitten er nog een stel velgen bij, de originele voorvork en nog wat klein spul.

Edit: Ik zat te denken aan een euro of 350.
 
dat het een perfecte prijs is, maar dat mijn gedachten elders waren
(beetje twitteren enzo weetjewelweetjeniet)
 
Koppelingskabel vervangen, T63 eronder en man man man wat rijdt dat geweldig leuk! *O* 8-)

hélemaal tevreden :Y *O* 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan