Het fiertste Grote XT/TT/TTR topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
en een nieuwe! *O*

OP komt nog :Y

45467446db7d825718d0eb22d16eb84e



Het topic voor de Yamaha XT/TT rijder
xt500.jpg


Niet alleen de 500, maar ook de 250

Xt.jpg


de 350

IMGP2119.jpg


en natuurlijk niet te vergeten de 550

XT%20550.jpg


en de 600

xt600_2.jpg


12406%207189%20%201984%20Yamaha%20TT600%20$2699.jpg


Voor de doehetzelver veel info over de 500, weliswaar de SR maar qua motorblok is alles t zelfde ( op ontsteking en dynamo na )

motorangs BUCHELI-Projekt

Heel veel over de 600 :}

www.xt600.de xt600 xt600e Tenere Ténéré - XT 600 von Yamaha

De pagina van MF er Baffo oa over de 350 en de 600

http://westerbaen.tweakdsl.nl/~[/quote]
 
Laatst bewerkt:
Spelfout verbetert:
'Het vierdste Grote XT/TT topic' > 'Het fiertste Grote XT/TT/XTZ topic'
 
:') dus... :P

maar, de T63 bandjes zijn dus besteld en gaan er zaterdag onder! Ben zeer benieuwd :]
Wim van Boksmotyre raadde ze ons ook ten zeerste aan, dus wie waren wij om na jullie lofzangen en zijn offroadervaring anders te beslissen :P
 
Laatst bewerkt:
:') dus... :P

maar, de T63 bandjes zijn dus besteld en gaan er zaterdag onder! Ben zeer benieuwd :]
Wim van Boksmotyre raadde ze ons ook ten zeerste aan, dus wie waren wij om na jullie lofzangen en zijn offroadervaring anders te beslissen :P
Het was een geintje eerlijk gezegd. De T63 slijt behoorlijk hard, heeft weinig grip op een nat wegdek, en de nop is niet hoog genoeg om grip te hebben in het zand. Ze zijn wel lekker goedkoop, een setje kost 135 euro (voor en achter), dat dan weer wel.
 
Het was een geintje eerlijk gezegd. De T63 slijt behoorlijk hard, heeft weinig grip op een nat wegdek, en de nop is niet hoog genoeg om grip te hebben in het zand. Ze zijn wel lekker goedkoop, een setje kost 135 euro (voor en achter), dat dan weer wel.

full
 
Och arme! Dat noem je goeiekoop? Trackmasters, die zijn goedkoop... Maar nog slechter op de weg en weer veel beter in het terrein.
 
maarreh: mijn tandwielverhouding is dus 15/45 en ik wil met mn xt op vakantie..
is het beter om een zwaardere vertanding te nemen?

nu rijd hij met 5000 toeren 120km/h
 
ik zou mooi nix veranderen aan die tandwielen. 5k is harstikke prima en met lagere toeren zit je verder van je lekkere koppelgebied.en als je dan een keertje off road wil moet je met zo'n wanverhouding de berg op/af. lijkt me gewoon niet tof
 
ik zou mooi nix veranderen aan die tandwielen. 5k is harstikke prima en met lagere toeren zit je verder van je lekkere koppelgebied.en als je dan een keertje off road wil moet je met zo'n wanverhouding de berg op/af. lijkt me gewoon niet tof

Lijkt me ook, en verkeerde toerentallen is ook de pest voor de versnellingsbak.
 
Ja, typisch mijn broertje, als hij het wil, dan moet het nu. Maar ik weet niet of hij hier komt, het is niet zo'n chattert. Hij is nu weg, direct aan al zijn vrienden laten zien natuurlijk ^_^.
 
Ik dacht dat dit twitteren was. Schijnt het tjette te zijn. Lekker is dat.
Niets is meer wat het lijkt. -O- -O- -O- -O-
 
Laatst bewerkt:
ik zou mooi nix veranderen aan die tandwielen. 5k is harstikke prima en met lagere toeren zit je verder van je lekkere koppelgebied.en als je dan een keertje off road wil moet je met zo'n wanverhouding de berg op/af. lijkt me gewoon niet tof


ik ga trouwens niet off-road, tis alleen eerst een eind snelweg en daarna sturen op slingerweggetjes..
ik dacht namelijk dat hij het misschien lekkerder zou vinden om dat eind snelweg op een lager toerental te rijden ipv constant 5-5,5k rpm
nu rijdt ie wel erg makkelijk 120 namelijk, heb ook een paar weken terug gereden met die sterke wind en had nou niet het gevoel dat ie er hard voor moest werken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan