Het fiertste Grote XT/TT/TTR topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motorgerelateerd spul bij de Lidl:
full
 
Nog wat spullen voor de XT600 te koop.
linker+rechter spiegel
kleine knippers 2 x kort (achter) 2 x lang (voor)
Achterlicht + ingekort spatbord
voorspatbord met lichte krasschade

alles samen voor €25,-
full



Spullen zijn VERKOCHT aan MarcoR1100
 
Laatst bewerkt:
Da's geen geld!
De spiegels passen trouwens ook op de 660, handig voor hen die wel eens terreinrijden...
 
Nog wat spullen voor de XT600 te koop.
linker+rechter spiegel
kleine knippers 2 x kort (achter) 2 x lang (voor)
Achterlicht + ingekort spatbord
voorspatbord met lichte krasschade

alles samen voor €25,-[afbeelding]
Klinkt inderdaad niet slecht, ben wel geïnteresseerd... heb al een kapotte spiegel door een niet gewenst contact met de grond. Knipper is al vervangen, maar reservespul is altijd welkom...
 
Ik kwam zojuist deze PDF tegen met daarin de maten van alle lagers en keerringen van de XT500. Handig als je deze spullen niet bij Yamaha wilt kopen maar bij een veel goedkopere lokale lager/keerring-boer

http://www.xt500.org/68eustw03ihkmsez/download/file.php?id=3950
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam zojuist deze PDF tegen met daarin de maten van alle lagers en keerringen van de XT500. Handig als je deze spullen niet bij Yamaha wilt kopen maar bij een veel goedkopere lokale lager/keerring-boer

http://www.xt500.org/68eustw03ihkmsez/download/file.php?id=3950

Hey Speedphreax. Dit is nog eens een handig lijstje :Y
 
Ik kwam zojuist deze PDF tegen met daarin de maten van alle lagers en keerringen van de XT500. Handig als je deze spullen niet bij Yamaha wilt kopen maar bij een veel goedkopere lokale lager/keerring-boer

http://www.xt500.org/68eustw03ihkmsez/download/file.php?id=3950
Meteen opgeslagen, bedankt man!
 
ze houden niet echt van water he, die xt's :P


_O-





:} _O-
 
Laatst bewerkt:
Mooie filmpjes, mja zulke momenten zullen denk ook wel te vinden zijn van de concurrenten. (xr ets)

Vorige week donderdag de wiellagers binnen gekregen. Gelijk gemonteerd en zaterdag de banden er om. In het veld ontzettend veel grip verschil tov mijn andere banden. Op de weg daar in tegen, zaterdag ochtend in de regen. Stapte de xt van links naar rechts :P Moet zeggen dat het rijden me nog niet tegen valt bij de wat hogere snelheden. Had het beroerder voorgesteld.

Binnenkort zal ik is wat foto's posten.
 
Weet iemand iets van versnellingsbak tandwielen in de diverse types?

ben nu bezig met het 1VJ blok en daar komt een komplete XT660 tandwiel set in, het past allemaal perfect dus daar geen discussie over. Waar het mij om gaat is dat ik toch het tandwiel van de 5e wil vervangen en vraag me af waar te bestellen omdat Kedo.de niet zoveel 660 spul heeft, er staat wel een tandwiel van XT600 vanaf bj. '97 en XTZ660.

Misschien weet iemand vanaf wanneer de bredere tandwielen zijn toegepast, of dit inderdaad dezelfde zijn en op de laatere XT600 ook zijn toegepast.

Ik heb ook geen microfisches ofzo van de 660 kunnen vinden
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de bak vanaf de 3AJ verbeterd, toen kwam er ook een extra olieleidinkje aan de bovenkant van het blok, voor de bak extra te smeren. Maar ik weet het niet zeker.
 
die alu heb ik net uit de steets binnen gekregen en dat kostte een hoop centjes plus 50 usd transport en 37 euro invoerrechten
 
Laatst bewerkt:
Bolski en/of anderen,
Heb jij nog goeie tip hoe ik de ttr op de aanhanger vastknoop?
Bij onderste kroonplaat zit teveel plastic in de weg, bij bovenste aan de linkerkant zit dashbordje in de weg.
Kan/mag de spanband ook aan het stuur of is dat te zwak?
 
Ik heb het altijd aan het stuur gedaan.
Vandaag voor het eerst heb ik alleen de banden vastgezet, kijken hoe dat gaat. Ik trek hem dus niet in zijn veren.
 
Bolski en/of anderen,
Heb jij nog goeie tip hoe ik de ttr op de aanhanger vastknoop?
Bij onderste kroonplaat zit teveel plastic in de weg, bij bovenste aan de linkerkant zit dashbordje in de weg.
Kan/mag de spanband ook aan het stuur of is dat te zwak?


Ik doe altijd ook nog eentje extra aan het frame, mocht er iets losgaan/knappen/s, dan blijft ie iig nog staan/hangen. Heb wel eens een spanband zien knappen nl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan