Het Forum is wel vogelvrij vanavond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het IP adres van Yammie is 212.204.xxx.xx (cpXXXX-a.mill1.lb.nl.home.com)

:+
Klopt voor momenteel, maar ik kan dat zo weghalen })
En probeer mij dan nog maar eens te achterhalen
faga1.gif
 
Kent er nog iemand een mop ofzo? Ja, daar is wel een topic voor, maar dat maakt nu dus niet uit. })
Er was een Belgische man en die werkt in een flatgebouw, hij heet Karel, en hij is zijn werk zo spuugzat.
Dus op een dag zat hij in de kantine van het flatgebouw en kwam er een man naar hem toe en zegt: volgens mij gaat het helemaal niet goed met jouw. Dus Karel zegt: ja dat klopt, maar hoe weet u dat? Nou zegt de man dat kan ik altijd zien, maar wees gerust ik heb een oplossing, je slaat gewoon een driedubbele wisky achterover, en gaat naar het dak van dit flatgebouw, springt eraf en dan zit je over 2 minuten gewoon weer hier in de kantine. Karel denkt van: ik ben wel aardig dronken maar dat ik van een flatgebouw afspring, zo dronken nog net niet. Weetjewat zegt de man ik doe het wel even voor. Dus hij gaat naar de top van het flatgebouw en springt eraf en zit zo weer terug in de kantine.
Nou zegt Karel als hij het kan, kan ik dat ook. Dus hij naar de top van het flatgebouw en springt eraf, boem dood.
Dus die man in die kantine lachen, zegt de barman: wat ben jij toch een ongelooflijke zak als je dronken bent Superman!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan