Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Kijk nou eens!
In de US mag er blijkbaar een hoop op het gebied van aanhangers achter de motor.
In de US mag er blijkbaar een hoop op het gebied van aanhangers achter de motor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Het is maar de vraag of het daadwerkelijk mág ...Kijk nou eens!
Bekijk bijlage 1831602
Het is maar de vraag of het daadwerkelijk mág ...
Zou die nu ook een lightflash krijgen van die trucker zodra hij weer naar rechts kan? Of hebben ze in de USA niet die gewoonte?
Probeer het eens bij DCA in Helmond. Zij hebben EZS overgenomen. Wellicht hebben ze ook de wielen voor de aanhanger.Ik zie dat je wielen balanceerloodjes hebben, ik ben een heel tijdje aan het zoeken geweest -provincie Groningen- maar ben nog geen persoon of bedrijf tegen gekomen die dit kan doen. Vorige setje wielen heeft Henk Schuring te Assen nog gedaan, maar die kan het ook niet meer. Henk Schuring besteedde dit uit en dat bedrijf doet het niet meer. Is het nu wel of niet zinvol om de 8 inch wielen te balanceren, ik merk eigenlijk het verschil niet.
Zelf heb ik afgelopen winter de dissel van de EZS aanhanger verlengd. Nu kan ik 2 leuke dingen combineren, motorrijden een een rondje fietsen. Op deze manier hoef ik niet altijd hetzelfde rondje te fietsen.
Holy shit, dat is luxe!
ja dat deksel met tent erin is erg zwaar, dus dit was wel handig dacht ik.Holy shit, dat is luxe!
Ik zie dat je wielen balanceerloodjes hebben, ik ben een heel tijdje aan het zoeken geweest -provincie Groningen- maar ben nog geen persoon of bedrijf tegen gekomen die dit kan doen. Vorige setje wielen heeft Henk Schuring te Assen nog gedaan, maar die kan het ook niet meer. Henk Schuring besteedde dit uit en dat bedrijf doet het niet meer. Is het nu wel of niet zinvol om de 8 inch wielen te balanceren, ik merk eigenlijk het verschil niet.
Zelf heb ik afgelopen winter de dissel van de EZS aanhanger verlengd. Nu kan ik 2 leuke dingen combineren, motorrijden een een rondje fietsen. Op deze manier hoef ik niet altijd hetzelfde rondje te fietsen.
Bij een motorfiets aanhangerleverancier of bandenboer langsgaan met de vraag: kun je deze wielen balanceren? geeft dat al een antwoord op je vraag? Mijn vraag die ik stelde was: wel of niet zinvol 8 inch wielen balanceren.Wat is de moeilijkheid aan het balanceren van deze wielen? Hebben ze dat jou ook verteld?
Bij een motorfiets aanhangerleverancier of bandenboer langsgaan met de vraag: kun je deze wielen balanceren? geeft dat al een antwoord op je vraag? Mijn vraag die ik stelde was: wel of niet zinvol 8 inch wielen balanceren.
Ziet er weer netjes uit!
Is het metallic lak of gewoon zwart?
Indien gewoon zwart: kar voorzichtig op de zijkant leggen, spuitbus bij de Action halen, beetje lak in de dop spuiten en met een tandenstoker druppels lak in de krassen vullen. Wachten tot het droog is, eventueel nog een extra laagje vullen, met een blokje en korrel 1200 vlakschuren en polijsten met Commandant.
Bij een motorfiets aanhangerleverancier of bandenboer langsgaan met de vraag: kun je deze wielen balanceren? geeft dat al een antwoord op je vraag? Mijn vraag die ik stelde was: wel of niet zinvol 8 inch wielen balanceren.
Ik welP.S. Ik ga de gewichtjes er niet af halen om het uit te proberen.![]()
Ik heb allemaal zelfbouw aanhangertjes gehad, zowel 1- als 2-wielers.Volgens mij heeft @magnamaniac ook een Freebird gehad achter een Magna. Maar dat kan ook zomaar een heel ander soort aanhanger achter een andere motor zijn geweest....
Jep, dit jaar weer er mee weggeweest.ja klopt daar heb ik um weg.
paar uurtjes aan het freubelen geweest voor de trekdinges. en gaan met die kist.
leeg loopt ti lekker achter de trekker. beladen gaat het slingeren.
nog ff zoeken naar de oorzaak/oplossing.
Zo heb ik het ook gedaan, zelf omgelegd zonder balanceren. Merk niks van onbalans, dus zal wel goed zijn.Jep, dit jaar weer er mee weggeweest.
Ff vantevore gereviverft......
Meer in de kleur van de trekker.
Bekijk bijlage 1926652
De tent achter op, op de terugweg op de duozit gebonden. Gaf wat meer gewicht op het stuur.
Gaf een rustiger stuurgedrag.
De speling op de aanhanger kopeling is nog steeds met een alu tape opgelost.
O ja, mischien al eens vermeld. Vorig jaar een nieuwe achterbandje gestoken op de aanhanger.
Scooter band. Rond ipv de vierkante die er op zat.
Zelf omgelegt, split velg. En NIET geballanseerd.