Het gaat door: TT verzet voor voetbal :r:r:r

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Er is een topic over geweest, maar toen was er nog geen beslissing gevallen en ik kan het topic niet vinden dus vandaar

Bron racesport.nl en lees hier
het hele verhaal

Het was druk woensdagochtend in het MediaCentrum op het TT Circuit van Assen. Hier werd de 72ste Gauloises Dutch TT gepresenteerd aan de media. Zeker 250 genodigden waaronder enkele GP coureurs al Shinya Nakano en Jarno Janssen waren getuige van een uniek programma dit jaar.


Uniek, daar de tijden van de Dutch TT dit jaar zijn afgestemd op het WK voetbal. Het tijdsschema is dus aangepast en de wedstrijden zullen later dan gepland verreden worden. De MotoGP klasse zal om 15.30 uur van start gaan. Normaal handteerd de organisatie en de Dorna een strak tijdsschema. Ook is dit evenement, dat traditioneel op de laatste zaterdag van juni wordt verreden, uniek omdat het nog steeds kan draaien op de inkomsten van het publiek.


:r :r :r :r :r :r :r

Waar is het goed voor????? Voetbal krijgt al geld genoeg, dus ze kunnen gewoon GEEN voetbal uitzenden en op de normale tijd de TT verrijden.

Nu wordt het nog later eer ik thuis ben. En daarbij vind ik het principe gewoon om te :r :r :r :r :r :r :r
 
Bier drinken is erg leuk, maar ik zorg dat ik fit de TT kan volgen, daar kom ik voor. Bier drinken kan ik thuis wel.
 
Stomme voetbalfans ook altijd. Is fijn voor de mensen die vanwege een of andere bijzondere omstandigheid niet naar het circuit kunnen en geen eurosport hebben, want de NOS moet natuurlijk alle voetbalwedstrijden live uitzenden.
 
Misschien moeten motorrijders ook elkaar de kop in gaan slaan, alles slopen wat we zien en daarnaast ook vooral DOM overkomen. Misschien gaan ze ons dan op onze waarde schatten en voetbal voor ons verzetten.....
 
Misschien moeten motorrijders ook elkaar de kop in gaan slaan, alles slopen wat we zien en daarnaast ook vooral DOM overkomen. Misschien gaan ze ons dan op onze waarde schatten en voetbal voor ons verzetten.....

Oh d'r zijn anders genoeg voetbalfan-achtige domme figuren bij de TT. Maar daar hebben we ook al eens een topic over gehad.
 
WAANZIN!!! Laat ze opflikkeren met hun fucking voetbal... :r :r :r

Dat de raceleiding en de FIM zich hierdoor laat beïnvloeden, ongelovelijk.

Maar ach, het gaat weer eens over centjes. |( |( |(
 
Voetbal kan ook leuk zijn. Enkele jaren geleden was Nederland-Ierland of Nederland-Belgie op een EK of WK (weet het echt niet meer). We hebben toen op een TT-camping de wedstrijd zitten kijken samen met een hoop Engelsen, Duitsers, Belgen, Nederlanders en een paar Ieren. Dit was echt gaaf, ook al had NL volgens mij verloren. Het kan dus ook anders.
 
Wil diegene die hier wel het nut van inziet, ff vertellen wat het nut dan wel zou zijn?
 
Voetbal kan ook leuk zijn. Enkele jaren geleden was Nederland-Ierland of Nederland-Belgie op een EK of WK (weet het echt niet meer). We hebben toen op een TT-camping de wedstrijd zitten kijken samen met een hoop Engelsen, Duitsers, Belgen, Nederlanders en een paar Ieren. Dit was echt gaaf, ook al had NL volgens mij verloren. Het kan dus ook anders.

Ja, maar toen werd de hele teringzooi niet verplaatst. Wat een gekloot steeds met dat voetbal. Nederland doet niet eens mee. Het lijkt wel alsof heel de wereld om voetbal draait. Voetbal dit en voetbal dat. Schijtziek word ik er van.

De hele dag die sport op tv. Eerst de eigelijke wedstijd, 3,5 uur slap gelul van mensen die de regels kennen :j en daarna herhalingen om de mensen helemaal hersendood te maken en zodat ze tenminste de normale series niet hoeven uit te zenden.

Krijg toch allemaal de hompeschompers stelletje heikneuters :j :j :j :r :r :r

ps. ik ben niet gefrustreerd. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan