RustRoest
MF'er
Datum staat in de agenda.
Dan wil ik weer mee.
Dan wil ik weer mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee. Duitsland. Uit de Eifel gehaald.Veel plezier ermee
zo te zien uit België
Gelijk heb je, had hem zien staan op eBay. Mooie brommerHet is niet bij kijken gebleven. Historie was compleet. Motor bijna in nieuwstaat. Prachtig geluid. Uit de Bos dempers. Achterkant maak ik weer origineel. Motor is voorzien van 8.1 nokkenas met remapping. En tangentiaal bochtensysteem. 100 pk. En 100 Nm
Eigenaar was 63. Heeft zijn hele leven Guzzi gereden. Talloze modellen gehad. NuGelijk heb je, had hem zien staan op eBay. Mooie brommer
Zo gaat dat vaak met Guzzi’s ik heb een R nineT en daar is helemaal niets mis mee, maar het is geen Guzzi. Dus ook hier net een V11 aangeschaft.Eigenaar was 63. Heeft zijn hele leven Guzzi gereden. Talloze modellen gehad. Nu
wegens gezondheidsredenen moeten stoppen. Had dubbel gevoel , ik haalde zijn grote liefde op , zijn laatste motor . Maar hij drukte mij op t hart. Dat hij blij was dat ie nu wel bij een liefhebber terecht is gekomen. We hebben afgesproken, volgend voorjaar rij ik met de v11 als ik in de Eifel ben. Langs hem voor een bakkie
Ik ben 65, en heb net van het voorjaar weer een guzzi erbij gekocht.......Zo gaat dat vaak met Guzzi’s ik heb een R nineT en daar is helemaal niets mis mee, maar het is geen Guzzi. Dus ook hier net een V11 aangeschaft.
Veel plezier ermee. Leuke fiets. Tja zo’n motor laat je toch niet buiten overnachten. Behalve in t buitenland bij een hotelletjeHet is, na veel twijfelen, toch een breva geworden. Heerlijk weer een Guzzi! Fijn spelen op de breva. Minder vermogen, maar tot de 80 blaast hij prima mee. Vind ik prima. Hij heeft wel wat TLC nodig: vorige eigenaar liet hem gewoon buiten staan. Maar dat moet goed komen. Motor komt uit 2006 met een maagdelijke km stand van 32.000. De TLC ga ik hem de komende maanden geven, en dan weer lekker genieten.
Ga ik eens proberen. Maar verdwijnt de druk niet als de motor al een poosje niet heeft gelopen. ? Als je Googled. Dan blijkt dat wel een dingetje te zijn. Bij Ducati ontgrendel je een metalen ring en haal je de connector zo los. Ben een half uur aan t pielen geweest. Toen was ik er klaar meeVoor het loshalenvan de snelsluiter: eerst de brandstofdruk eraf. Zekering van de brandstofpomp eruit. Even een startpoging, en dan moet de snelsluiting vrij makkelijk kunnen loskoppelen.