Het gastvrije Moto Guzzi toermotor topic deel 2

Vandaag museum bezocht
980EE388-38D2-4A63-839B-F4BA1C88248E.jpeg
 
33 gr vandaag. Zolang je kan rijden is t goed. Nog een Australiër ontmoet die Teo lamers weer kende in Australië. Doen beiden veel voor de guzzi club aldaar.
 
Ja, je ziet het goed. Een schapevachtje. In alle reviews staat dat het zadel van de Norge zo goed is, je kan er gemakkelijk een dag op zitten. Maar kennelijk ben ik wat anders gebouwd B| . Als proef deze midweek in Zuid Limburg heb ik dit schadevachtje op het zadel gelegd. Het maakt best wel veel uit. Ik heb niet 1 x het gevoel gehad dat we even stoppen moesten, en anders hou ik het na een paar honderd kilometer geen uur achter elkaar meer uit:] .

1404325
 
Tot nu toe heb ik nog geen route voorbij zien komen voor de 13e. Dat geeft niet, ik heb het volgende voorstel: een rit van Rhijnauwen naar het pannekoekenrestaurant op de Duivelsberg in Berg en Dal bij Nijmegen. Het is ongeveer 1,5 ur rijden door het rivierenland:]. Dan kunnen we na het eten altijd weer zien wat we doen. De pannekoeken daar zijn wel de beste van Nederland, alleen niet de grootste. Ik heb het pas nog geprobeerd :P

Als er niet al te veel bezwaren komen, zet ik de route op ons topic in waar is wat te doen.
 
33 gr vandaag. Zolang je kan rijden is t goed. Nog een Australiër ontmoet die Teo lamers weer kende in Australië. Doen beiden veel voor de guzzi club aldaar.
Hallo Ducootje, toen Moto-Guzzi haar 95 jarige bestaan vierden in 2016 waren wij daar ook. Bij dat werkplaatsje hoort een B&B genaamd: Antica Officina, gerund door kleinzoon Giovanni en zijn vrouw Nena. We hebben daar toen 2 Australiërs ontmoet; Darrel en Greame, waarvan Greame Studdert eigenaar van het bedrijf CLASSIC MOTORCYCLE RESTAURATION AUSTRALIA is. Leuk om die plaatjes van jou weer te zien, wij vonden het een geweldig plekje. De man rechts op de foto is Graeme image.jpgimage.jpg
 
Ja klopt. Er zijn 5 kamers te huur dacht ik
Met elk een eigen thema. , bijzonder om te zien en op de plek te zijn waar t destijds allemaal begonnen is
 
Tot nu toe heb ik nog geen route voorbij zien komen voor de 13e. Dat geeft niet, ik heb het volgende voorstel: een rit van Rhijnauwen naar het pannekoekenrestaurant op de Duivelsberg in Berg en Dal bij Nijmegen. Het is ongeveer 1,5 ur rijden door het rivierenland:]. Dan kunnen we na het eten altijd weer zien wat we doen. De pannekoeken daar zijn wel de beste van Nederland, alleen niet de grootste. Ik heb het pas nog geprobeerd :P

Als er niet al te veel bezwaren komen, zet ik de route op ons topic in waar is wat te doen.

Prima wat mij betreft, lijkt daar een beetje op Luxemburg, waar ik net van terug ben.
 
Valt op zaterdag meestal wel mee, die paar Guzzi's passen er wel bij toch... Ik heb in Luxemburg ook Harley chapters overleefd op de camping..})
Ik was de enige waar ze de V-twin in één keer goed in het frame gehangen hebben... _O-
 
Inmiddels heb ik geprobeerd in Waar is wat te doen de route in de OP te zetten. Ik hoor het graag als het werkt. In geval van nood kan ik het itn bestand mailen, via een PB. Volgende week al weer!
 
Voor iedereen die echt dat het allemaal voor mekaar was, ik heb de route aangepast en opnieuw in de OP gezet bij Waar is wat te doen. Om de Waalbrug en de stad Nijmegen een beetje te vermijden.
 
Mooi hoor, ik ben 2 maal in het museum geweest en 1 maal in de oude werkplaats. Heb je nog een miniatuur guzzi weten te bemachtigen?
nee helaas , de winkel was tijdens ons bezoek gesloten, er zijn kennelijk te weinig vrijwilligers om de winkel te bemannen
 
Terug
Bovenaan Onderaan