Het gastvrije Moto Guzzi toermotor topic deel 2

Jawel, eerste lange rit vanaf Oudelande naar Arnhem, prima, heerlijke buffel.Gisteren tourrit even na wezen rijden, klapt kleppendekelpakking rechts eruit, anwb gebeld, was achterstallig onderhoud, gelukkig 3 mnd garantie bedongen. Maar in 2 dagen al heerlijk gestuurd.... 😎
12/10 helaas, heb pv-feestje al....
 
Nou, die ziet er nog strak uit! Je hebt in de eerdere 100 pagina's vast wel iets gelezen over het oliepeilstokje. We hopen over een maand of zo een ontmoeting te hebben, maar zelfs midden Nederland is vanuit Zeeland wel een flink stuk rijden :o

Geniet er in ieder geval van!
Kwam er ivm pech zondag mbt lekje klepdekselpakking achter dat vorige eigenaar em al aardig gemodificeerd had: stalen remleidingen en Hyperpro achtervering. Vond em ook al zo snaarstrak sturen😉 en deinen.... nope. Oliepeilstok ook, netjes afdekdopje in plaatwerk, makkelijk erbij. Dus.. heerlijk! Vandaag even nwe pakking bij TLM onder garantie, heb paar Ktm/Husqvarna spiegels van collega gekregen, zie gelijk stuk meer én beter. Wellicht even ander ruitje, smoked en de XL even proberen. Nwe handvatten, zijn nl aardig versleten, dan kunnen we er weer tegen voorlopig😎
 
Geen idee maar bij mij gebeurde het altijd ook binnen de onderhoudsintervallen, variërend tussen de 2500 kilometer en de 8000 kilometer. Heb er nooit de 10000 kilometer mee gehaald. En bij de laatste beurt dikkere laten plaatsen maar daar heb ik maar 700 kilometer mee gereden en de motor toen ingeruild voor een V85TT
 
Verdorie 12 oktober ben ik op vakantie.
Ook leuk natuurlijk , maar ik had graag eens mn guzzi project laten zien .
Dan maar zo.
 

Bijlagen

  • 20190831_143453.jpg
    20190831_143453.jpg
    307,3 KB · Weergaven: 23
Wordt het wel wat de 12e Oktober? ik heb van Dolf en Tyketto iets vernomen, maar verder alleen maar wie niet kan ;( .
 
De 1e keer anders niet B| wow wat viel er een bak water , en dat de hele dag door .
En toch zijn het van die dagen die je bijblijven , zeiknat was ik , van top tot teen.

Tegenwoordig gebeurt me dat niet meer , de kwaliteit van mn garderobe is een stuk beter nu .
 
Jawel, eerste lange rit vanaf Oudelande naar Arnhem, prima, heerlijke buffel.Gisteren tourrit even na wezen rijden, klapt kleppendekelpakking rechts eruit, anwb gebeld, was achterstallig onderhoud, gelukkig 3 mnd garantie bedongen. Maar in 2 dagen al heerlijk gestuurd.... 😎
Kwartiertje werk en 5,15 euro kosten voor de pakking. Been there done that. Incl controle klepspeling
 
Kwartiertje werk en 5,15 euro kosten voor de pakking. Been there done that. Incl controle klepspeling

Vorige week begonnen aan de grote beurt voor een KTM 1190 Adventure. Hele brute fiets, maar het is niet gelukt om dit in 1 dag af te ronden. Om de bougies te vervangen en de kleppen te kunnen stellen moet je de halve motor slopen.

Wat een verschil met de Stelvio! Die heb ik gistermiddag voor het eerst van groot onderhoud voorzien. Een uur of 4 was voldoende voor het complete onderhoud!
 
heb paar Ktm/Husqvarna spiegels van collega gekregen, zie gelijk stuk meer én beter.


Heb je een plaatje van deze spiegels? Op de 1200 Sport zijn ze ook pet. Trillen en te veel schouder in beeld....en nee zelf ben ik niet breed*D
 
Laatst bewerkt:
Laten we de meeting maar verplaatsen naar 26 Oktober. Wellicht kunnen er dan meer meerijden. Zelf wil ik toch nog wel proberen de Duivelsberg te bereiken zonder ongelukken. De pannekoeken zijn er nu eenmaal erg lekker. En misschien is het wel weer even leuk om bij TLM aan te wippen als we toch in de buurt zijn. Maar als iemand een ander idee heeft voor een ommetje?
 
Klepdekselpakking eruit door achterstallig onderhoud...hoe kan dat?
Had olielampje gezien, olie tegen rechtermotorbroek aan. Anwb gebeld en die zei dat, dus ook gelijk andere kant laten doen, afgelopen vrijdag bleek nog steeds storing, was oliedruksensor, die vervangen, maar nog steeds storing. Staat sinds afgelopen zaterdag bij Theo Lamers in Nijmegen om onder garantie de hele motor maar es na te lopen, remschijven waren ook onder de maat. Zo blij met die 3 mnd garantie.... Hoop dat het daarna ook goed blijft gaan... 🏍️
 
Er zijn niet zoveel reacties geweest op het voorstel om de meeting naar 26 Oktober te verplaatsten. Het is toch wel over gekomen? Anders zijn er straks 2 meetings 8-)

Ik zal weer een topic in Waar is wat te doen plaatsen.
 
Tijdje niet meer hier geweest. Ik kan achteraf ook niet op de 12.
zie nu de 26 oktober.
Ik ben vrij, maar mogelijk ben ik dat weekend met partner erop uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan