Het gastvrije Moto Guzzi toermotor topic deel 2

vertel vertel vertel :)

Jenkins, ik mocht even mee kijken op de computer waar ze mij de te vervangen onderdelen hebben laten zien. Ik weet nu waar de rollertjes zitten waar dit o.a. over gaat. Dus wanneer het kleppendeksel gelicht wordt weet ik waar ik op moet letten :)
 
Woef woef Tim ;)

Heb de foto's gevonden!!
Wat een woest gave motor is zo'n Griso toch!!!

Zeker, en met een kofferset ook prima geschikt voor woon-werk of lange tourritten. Maar uiteraard niet gelijkwaardig aan een stelvio of norge in dat opzicht.
 
Zeker, en met een kofferset ook prima geschikt voor woon-werk of lange tourritten. Maar uiteraard niet gelijkwaardig aan een stelvio of norge in dat opzicht.

Ik vond de Norge al sportief zitten dus ik denk dat de Griso dan voor mij al bijna extreem sportief zit...

Tsja... vind het erg fijn om rechtop te zitten en dat kan bij een Stelvio.
Morgen proefrit, ik hoop dat het meevalt met de regen.
 

Bijlagen

  • B4C4DE2B-0137-4BDF-BAB9-A9F2733C7CD5.jpeg
    B4C4DE2B-0137-4BDF-BAB9-A9F2733C7CD5.jpeg
    2 MB · Weergaven: 23
Mooie Guzzi, klaar om naar het Comomeer/Mandello del Lario op vakantie te gaan. Lekker rustig daar 🤔
 
Vandaag mijn eerste "echte" toer gedaan.
196 kilometers door het Limburgs, Belgische en Duitse heuvelland.
Moe, maar voldaan weer thuis.
Morgen nog eens dunnetjes over doen, maar nu met een goeie maat.
:)

Breva 14-03-2020 a.jpg
 

Bijlagen

  • Breva 14-03-2020 b.jpg
    Breva 14-03-2020 b.jpg
    243 KB · Weergaven: 10
  • Breva 14-03-2020 c.jpg
    Breva 14-03-2020 c.jpg
    243 KB · Weergaven: 10
  • Breva 14-03-2020 d.jpg
    Breva 14-03-2020 d.jpg
    209,5 KB · Weergaven: 10
Vanmorgen om 9:30 weer op stap met Guus. Beetje van België gezien, daarna afgezakt naar richting Drielandenpunt. Want wat is het daar toch mooi. Geluncht heb ik bij herberg Oud Holset. Kom daar graag.
Een kastanjesoep met brood, glaasje thee, babbeltje met de eigenaar gemaakt. Daarna weer door.
Guus startte gelukkig weer direct.
Later op de dag nog een fotootje geknipst. Waarna Guus ook weer meteen startte....
:t
Enfin, 180 kilometers en nog geen halve tank later weer thuis.
Wat is het toch een mooi machien. :Y
 

Bijlagen

  • E5A8EA82-9D5A-4CBB-AA51-18C4A57170FC.jpeg
    E5A8EA82-9D5A-4CBB-AA51-18C4A57170FC.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 12
Het was ook een prachtige dag! Ik heb ook een rondje gemaakt op de Nuovo Falcone. Even de slakken uit de cilinder! Ik heb wel een kilometer of tien rond de honderd gereden! Door het mooie grensgebied rond Emlichheim. Toch altijd weer een hoop aanspraak als je op zo'n ouwe plof rondrijdt.
Ik begin al weer naar de Voorjaarsmeeting uit te kijken. Zijn we al klaar voor een datum?
 
Laatst bewerkt:
Mei: 9, 16, 23. Juni 6, 13, 20, 27.

Hoe meer reacties, des te betere datum. Weet iemand de weersvooruitzichten al?
 
Vanmiddag weer een tochie gedaan. 160 km maar.

Gewoon in de buurt wat rond gereden. Maaseik, Maasmechelen, Maastricht, vanzelf op de Mergelland Route terecht gekomen.

Toen de naald van de Go Juice tamelijk ver naar rechts begon te hellen maar besloten om terug richting Sittard, of beter gezegd, Tüddern te rijden. Het waarschuwingslampje voor de reserve brandt maar heel lafjes. Ik kreeg 20 liters er in. Dus die opgegeven hoeveelheid reserve klopt wel. Goed om dit te weten. Met deze tank toch 332,8 kilometers gedaan.


Dikke blij.
:default_mg:
 
Vanmiddag weer een tochie gedaan. 160 km maar.

Gewoon in de buurt wat rond gereden. Maaseik, Maasmechelen, Maastricht, vanzelf op de Mergelland Route terecht gekomen.

Toen de naald van de Go Juice tamelijk ver naar rechts begon te hellen maar besloten om terug richting Sittard, of beter gezegd, Tüddern te rijden. Het waarschuwingslampje voor de reserve brandt maar heel lafjes. Ik kreeg 20 liters er in. Dus die opgegeven hoeveelheid reserve klopt wel. Goed om dit te weten. Met deze tank toch 332,8 kilometers gedaan.


Dikke blij.
:default_mg:

Wat een leuke emoticon Jenkins 👍 :)
 

Bijlagen

  • 1584728200443.png
    1584728200443.png
    722 bytes · Weergaven: 5
Ik ga morgenochtend proefrijden op een Breva 1100, als dat goed bevalt gaat ‘tie direct mee naar Hoogeveen. We zijn het over de prijs in principe eens. Dan heb ik vanaf morgen (misschien) dus twee van die Italiaanse diva’s.
 
Deze
 

Bijlagen

  • F32A2FDE-3CE4-4AA7-B10D-D1D8EDF89716.png
    F32A2FDE-3CE4-4AA7-B10D-D1D8EDF89716.png
    279,1 KB · Weergaven: 14
  • Leuk
Waarderingen: OMB
Terug
Bovenaan Onderaan