Kun je aangeven waar je de Info over de rotor hebt gevonden? Misschien staan er daar nog meer dingen die ik na kan kijken c.q vergelijken.Dat zou zomaar in de ontsteking kunnen zitten zo zijn de onderdeel nummers van de rotor verschillend tussen 99 en 2003
en misschien de CDI units ook,maar dat kon ik zo snel niet vinden,dus ik weet niet of je alles heb overgezet van de ontsteking,
zo niet doe dat dan alsnog.
Even een opmerking op CMSNL staan USA en andere modellen blijkbaar zit daar ook verschillen in,ik heb op eenKun je aangeven waar je de Info over de rotor hebt gevonden? Misschien staan er daar nog meer dingen die ik na kan kijken c.q vergelijken.
Helemaal mee eens, ik check morgen nogmaals. Hangt nu aan de lader en ik zelf ook.Heb je wel vonk ? Lucht en brandstof ?
3 elementaire dingen waarbij de motor loopt,
Eerst maar de vonk checken.
Bij geen vonk eerst maar eens meten of je op de juiste plekken spanning hebt.
enz enz.
Zomaar alles vervangen kan altijd nog.
Klopt, kon de juiste Engelse vertaling niet vinden en daarom wist ik dus ook niet waar ik naar aan het zoeken was. Toen jij met die links kwam viel het kwartje.Zou het niet weten, maar je zij dat je opzoek was naar een pulsgever die je niet kon vinden.
Op zich heb je gelijk alleen die 750f blokken zijn schaars en de vraag is of ik een ander vind die geen problemen heeft. Nu heb ik twee blokken waarvan ze allebei wat hebben, zal niet eenvoudig worden maar er moet wat van te maken zijn.ik zou terug gaan met dat blok , een video met de oliestraal laten zien en mijn geld terug vragen.
Ga morgen verder en dan inderdaad nazien of het inderdaad die pijp niet is. Op dit moment wat andere dingen, verstopt riool, kapotte magnetron, alles in een weekend. Ik word gillend gek!Wel vreemd dat daar olie uit komt,normaal komt daar alleen maar lucht,enigste wat kan verzinnen is dat of er
een scheur in de kop zit of je niet goed gekeken heb en hij lekt bij die verbinding pijp.Bij een lekke klep komt er
niet zoveel olie uit.