Het gevaar van een rijschool

Status
Niet open voor verdere reacties.

aockels

Rookie
25 apr 2007
2
0
Hilversum
Vanochtend weer eens wat bijzonders meegemaakt. Het had ook in het ziekenhuis kunnen eindigen...

Ik rij vanuit Bussum op de Bussumergrindweg en ga bij stoplichten rechtsaf richting Weesp.http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52...,0.009602&z=17
Daar is een kort stukje (100m) nog 2 rijstroken, dus ik haal daar met de brommer nog 2 auto's in waarvan 1 lesauto (van VBOC). Ik snij niemand af en rij niet over het verdrijvingsvlak, het enige waar je iets over kan zeggen is over mijn snelheid.
Vervolgens ben ik bijna bij de volgende rotonde, wordt ik hard afsneden door een grijze auto. Het eerste wat ik denk: politie. Maar tot grote verbazing is dit de schuimbekkende rijleraar alleen in de Opel Corsa (kenteken 72-ZS-GD).
Alleen deze aktie is een schoolvoorbeeld artikel 5, ik mag blij zijn dat ik zelf snel even rem zodat ik niet de berm in hoef te rijden... :(
Vervolgens gaat hij stapvoets over te rotonde, lekker irritant.
Verderop wil ik inhalen, gaat die idioot ook naar links! Weer mag ik blij zijn dat ik er niet al naast zat...
Pas later voorbij afslag Kortenhoef ga ik er voorbij. Gelukkig nu geen moordneigingen van dit grijze frusto mannetje. En ik ben even heel snel door gereden, ver weg van die gestoorde. :W

Moraal van het verhaal:
Ik ben vanochtend de meest agressieve weggebruiker ooit tegen gekomen (je gaat niet een motorrijder 2 keer afsnijden of probeert hem op een tegenliggende vrachtwagen te laten knallen...).
Maar wat nog het meest bijzonder is: het is een rijleraar een rijschool in Almere.

Echt zin om die vent zijn carriere te beeindigen, zijn leven een (nog grotere) hel te maken. Ik ga eens nadenken over represailles en als iemand nog wat goed ideeën heeft hoor ik het graag.
Ben blij dat ik het uberhaupt nog op kan schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bellen naar rijschool en melding maken bij de politie. Veel meer kun je niet doen denk ik.
 
als je je zo druk moet maken om iedere idioot die je tegenkomt opde weg ben je lang bezig
Als het een rijleraar betreft die gekke dingen uithaalt zou ik ook boos worden ja, zoiemand heeft een voorbeeldfunctie en moet andere mensen rustig en beheerst leren rijden.
 
Ik zou ook de rijschool informeren... Ken de eigenaar, prima vent (voor zover ik hem ken). Hoop dat hij er wat mee doet...
 
Laatst bewerkt:
Idd rijschool bellen en je beklag doen, en evt melding maken bij de politie ja.


Verder heb ik zo het idee dat het niet heel lang duurt voordat hier een slotje op gaat ... :W

Dus bij deze maar een andere voor de verandering :

InBeforeTheLock.gif
 
Die bedreigingen aan het eind vond ik niet nodig!

Dat deze man aangesproken moet worden ben ik mee eens. Maar represailles vind ik écht te ver gaan. Je staat toch wel boven dit soort gedrag?

Ik heb dit bovenstaande ook enkele keren meegemaakt! Men wil je gewoon het liefst zó afsnijden, dat je tegen een tegenligger knalt! Gewoon omdat ze het niet kunnen hebben dat jij ze inhaalt...

Maffe lui...
 
Klopt, je moet je ook niet druk maken over iedere gek die zich agressief gedraagt. Maar ik zou zeker wel melding doen bij de politie. En ik vind het nog een stap erger dat die verrekte kerel zelf rijleraar is, die zou een voorbeeldfunctie moeten hebben. Ik zou daarbovenop dit dus zeker ook melden bij de betreffende rijschool.

Wat ze hierboven dus ook al zeiden ;)
 
Die bedreigingen aan het eind vond ik niet nodig!

Dat deze man aangesproken moet worden ben ik mee eens. Maar represailles vind ik écht te ver gaan. Je staat toch wel boven dit soort gedrag?

Ik heb dit bovenstaande ook enkele keren meegemaakt! Men wil je gewoon het liefst zó afsnijden, dat je tegen een tegenligger knalt! Gewoon omdat ze het niet kunnen hebben dat jij ze inhaalt...

Maffe lui...

Voor iemand met een voorbeeld functie mogen er best zware gevolgen aan zitten. Van mij mag hij zijn baan nooit meer uit oefenen.
Hetzelfde geld voor een agent die tegen een kerk pist (gebeurd in Maastricht) of een aardrijkskunde-leraar die niet weet waar Parijs ligt.
 
ach, hij zal wel een kutdag hebben :+
gewoon even de rijschool bellen en melding maken en de volgende keer dat je em ziet even lief zwaaien als je em inhaalt 8-)
 
Voor iemand met een voorbeeld functie mogen er best zware gevolgen aan zitten. Van mij mag hij zijn baan nooit meer uit oefenen.
Hetzelfde geld voor een agent die tegen een kerk pist (gebeurd in Maastricht) of een aardrijkskunde-leraar die niet weet waar Parijs ligt.

Dat er gevolgen aan moeten zitten ben ik het mee eens.

Maar om nou te gaan dreigen om zijn leven een hel te maken, vind ik te ver gaan!

Ik ben meer van een biertje met iemand drinken om het uit te praten...
 
Melden bij de politie EN bij de rijschool.
Hoop dat die vent zijn baan kwijt raakt!!!!
Als instructeur heb je een voorbeeldfunctie en misschien leert hij het zijn leerlingen ook wel zo, heb je binnen de kortste keren een hoop van dat soort idioten op de weg.
 
Belletje naar de rijschool? Hij rijdt immers onder de naam van die school en dit is nou niet echt wat je kan noemen 'reclame'. Eventueel nog een telefoontje naar 0900-tuig. Maar verder kan je weinig tegen dit soort wegmisbruikers doen.
 
Ik weet het niet hoor. Dit is pas het tweede bericht van TS op het forum. Vanwaar ineens die behoefte om het hier te zetten als je al ruim anderhalf jaar geen bericht meer geplaatst hebt.
En dan met een verhaal komen dat een rijschool nogal in een kwaad daglicht stelt en praten over represailles terwijl niemand hier de juistheid van je verhaal kan controleren.
Ik denk dat als we het aan die bestuurder van de Corsa vragen er een heel andere verhaal komt.

Wat mij betreft : slotje erop!
 
Melden bij de politie EN bij de rijschool.
Hoop dat die vent zijn baan kwijt raakt!!!!
Als instructeur heb je een voorbeeldfunctie en misschien leert hij het zijn leerlingen ook wel zo, heb je binnen de kortste keren een hoop van dat soort idioten op de weg.

rij jij met iemand achterop ook hetzelfde als alleen?

maw, hij kan best dit gedrag alleen vertonen, en als hij een leerling heeft heel netjes rijden..

nog steeds is het geen visitekaartje en inderdaad even aankaarten bij de rijschool :)
 
Geregistreerd op:woensdag 25 april 2007 11:48 (2 jaren, 5 maanden, 26 dagen en 1 uur geleden)

Waar hebben jullie het over??? Er zijn zo veel leden op dit forum die helemaal niet reageren, maar alleen gewoon meelezen. Natuurlijk is het een beetje dom van de TS om te praten over eventuele represailles, maar goed als je deze topic dichtgooit dan moet je ook 70% van andere topics op slot doen. Allemaal sollicitanten hier voor een MOD, beetje smeken om een slot? Jeetje... get a life!
 
speciaal lid geworden om dit te vermelden ?? ? ?

beetje raar verhaal.

slotje?

ik denk inderdaad dat hij al 2 jaren, 5 maanden, 26 dagen en 1 uur wacht om dit te kunnen posten!
zodat die rijschool een slechte naam krijgt en iedereen naar zijn rijschool gaat!
 
Euhm, het gaat hier over één rijinstructeur van een bepaalde rijschool... Het gaat dus niet om rijschool zelf. Ik denk dat je de kracht van deze post overschat. Kan me niet voorstellen dat TS in zijn eentje hele rijschool omver kan gooien. Onzin.

EDIT: Argh! Ik zal verder niet reageren op deze topic. :+
 
Laatst bewerkt:
Als het een rijleraar betreft die gekke dingen uithaalt zou ik ook boos worden ja, zoiemand heeft een voorbeeldfunctie en moet andere mensen rustig en beheerst leren rijden.

ik zou idd ook boos zijn, sterker nog ik loop zovaak te schelden in mijn helm, maar als ik thuiskom kan ik dat wel weer van me af zetten en laat het me niet de hele dag achtervolgen.
 
Geachte heer A. Ockels,

Jammer dat jij je frustratie afreageert op mijn rijschool en zeker middels dit forum waar dit niet voor bedoelt is. Ik kan dat dan ook niet waarderen.

Je klacht is bij ons binnengekomen en je kunt er van op aan dat ik dit zeer serieus onderzoek en dat de desbetreffende instructeur er nog niet klaar mee is.

Dat je nu mijn bedrijf en daarmee mijn andere 35 instructeurs waarvan 5 motorinstructeurs (!!) probeert zwart te maken vindt ik jammer en onnodig.

Hoogachtend,

Tom
Directeur
Verkeersschool
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Euhm, het gaat hier over één rijinstructeur van een bepaalde rijschool... Het gaat dus niet om rijschool zelf. Ik denk dat je de kracht van deze post overschat. Kan me niet voorstellen dat TS in zijn eentje hele rijschool omver kan gooien. Onzin.

EDIT: Argh! Ik zal verder niet reageren op deze topic. :+

je weet maar nooit!
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan