Het Gevoel

Crazy Harry

MF'er
13 jul 2006
211
0
Wat is dat eigenlijk het gevoel van motorrijden.
ik Weet het wel, maar kan het niet onder woorden brengen kunnen jullie dat wel??
 
Wat is dat eigenlijk het gevoel van motorrijden.
ik Weet het wel, maar kan het niet onder woorden brengen kunnen jullie dat wel??
vroeger was het "kijken naar het verkeer" en zorgen dat je heelhuids thuiskomt.

nu is het "kijken naar de borden, je snelheidsmeter, de geparkeerde auto's, je snelheidsmeter, de bomen, je snelheidsmeter" en zorgen dat je niet geflitst wordt.
 
Knalle en bij het eerstvolgende verkeerslicht met een bonkend hart om je heen kijken of er nou echt geen politie in de buurt was :X
 
vrijheid , alles ff achter laten , poser spelen :o , bochtjes nemen etc alels wat leuk is .

playtime is never over *O*
 
Pleurhard pwapen en 2 weken lang bang voor fanmail van het CJIB?

Je maten laten balen dat ze hun eigen motor niet meer horen als je meerijdt in het groepje?

Met 35 graden in vol leer aan het strand gaan staan posen?

Het is en blijft grote kinderen speelgoed (tot de woon/werk doorrij die hards komen posten hier :W )
 
full
 
Nu begin ik toch te twijfelen, waarom rijden wij in godsnaam motor??????
Regen,zon,sneeuw,ijsel,kou,auto's,vliegen,gladwegdek,stenen op de dijk, flitspalen,plisies,niet zwaaiende of wel zwaaiende motorrijders :]

eeeeeeh en toch vind ik motor rijden leuk, maar het gevoel, ik krijg wel altijd pijn in mijn kont ;)

magnaatje
 
Vandaag was het een dag waarom je weet waarom je motorrijdt. Schoongeregende wegen, lekker zonnetje, verfrissend windje en BOCHTEN MET ONEINDIG GRIP

YIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan