Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg dikke BMW!!! Veel plezier ermee en ben benieuwd of de handvatverwarming echt zo fijn is! Laat even weten tzt!
 
Erg dikke BMW!!! Veel plezier ermee en ben benieuwd of de handvatverwarming echt zo fijn is! Laat even weten tzt!
IK heb het al gezegd, ik vind het niet fijn om met van die dikke handschoenen te rijden als het wat kouder wordt en met handdvatverwarming aan hoeft dat ook niet.

Eind augustus in de buurt van Winterberg was het 's ochtends ook maar 6 graden en was ik blij dat ik het had, de rest van de ploeg had koude handen en ik kon ze er mee pesten dat ik de verwarming zelfs een standje lager moest zetten :+

Laat mij maar een mietje zijn maar ik vindt het lekker :Y
 
IK heb het al gezegd, ik vind het niet fijn om met van die dikke handschoenen te rijden als het wat kouder wordt en met handdvatverwarming aan hoeft dat ook niet.

Eind augustus in de buurt van Winterberg was het 's ochtends ook maar 6 graden en was ik blij dat ik het had, de rest van de ploeg had koude handen en ik kon ze er mee pesten dat ik de verwarming zelfs een standje lager moest zetten :+

Laat mij maar een mietje zijn maar ik vindt het lekker :Y


Geen handvatverwarming is zoooo 2012. :+


En thanks Herman.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan per 7 december uit de O.P. Ik heb na bijna 8 jaar en 75000 prettige km mijn Blade ingeruild op een S1000RR.

Ex demo uit juli 2013 met 1100 km op de teller. Full options dus ook handvatverwarming :X Hoe verzinnen ze het op een superbike. :o Gelukkig is ie rood-wit dus het pak en helm kunnen nog. 't is toch crisis he. ;)

[afbeelding]

mooie fies :9~ :9~
 
Voor een blade uit 07, voor woon, werk verkeerz regen of droog. Welk banden raden jullie me aan?
Bridge bt20 of mich pp3? Tevens ander ideen zijn ook welkom. Dank u.
 
Voor een blade uit 07, voor woon, werk verkeerz regen of droog. Welk banden raden jullie me aan?
Bridge bt20 of mich pp3? Tevens ander ideen zijn ook welkom. Dank u.


De Michelin presteren goed in de regen. Maar als je vooral woon werk gaat doen, dan misschien een sportieve tourband voor wat meer km? Michelin Pilot Road zou dan een goed alternatief kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Spuitwerk is af. Nu weer opbouwen:

full


full


full


Ben er blij mee *O*

:W
 
Bedankt voor je rectie, maar een ppr? Kan / mag het onder ren blade?

Dit even lezen, dat maakt veel duidelijk. Ze adviseren het niet (michelin) omdat ze verwachten dat je ook heel sportief met je sbk gaat rijden. Maar als ik alleen/vooral woonwerk zou doen, liet ik ze er onder zetten omdat ze langer mee gaan. Je gebruikt de blade dan toch als een sport tourer. Eigenlijk zou je dan beter een tourbike kunnen kopen natuurlijk. Ga je daarintegen ook nog regelmatig balls out rijden met je blade dan zou ik het weer niet doen.


Verhaal lezen en dan voor jezelf inschatten hoe je de Blade gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Beste Nosmo King,

Heel erg bedankt. Ik vind het een onwijs interessante artikel. Het heeft me echt geholpen met mijn keuze.
Het wordt een PP3 :)
 
Ondanks dat de foto's ruk zijn (nou ja vooral de eerste ;) ) ziet het er :9~ :9~ :9~ :9~ uit Herman. Kan het nog niet goed zien maar volgens mij zit er een hele mooie diepe glans in door de blanke laklaag.

:$
formaat van de originele foto's kon ik niet uploaden naar MF, daarom wat moeten inleveren op kwaliteit. In het echt komen de kleuren idd veel beter tot hun recht. Het rood is Ducati anniversary rood ( :? ), en het zwart is metallic. Zitten in totaal 4 lagen blanke lak overheen.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan