Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor de reacties heren,

Stompgrip is besteld, demper blijf ik rustig voor rond turen.

Was vergeten te vertellen dat ik na de aankoop al een seat-cover heb gekocht, een hoger ruitje heb gemonteerd, mooie knipperlichten op de voorkant heb gemonteerd en er een achterlicht met geïntegreerde knippers op installatie ligt te wachten thuis :')
1598304_10201205919339964_1921532484_n.jpg


Heeft er iemand ervaring met de rem/schakelset van ebay? Ik schakel namelijk al sinds mijn eerste motor andersom wat ik veel lekkerder vind rijden, maar dat kan ik niet zo 1, 2, 3 aanpassen op deze motor..
$T2eC16ZHJGMFFoYrcipYBRdSB!PE7w~~60_12.JPG


:w :W
 
Dank voor de reacties heren,

Stompgrip is besteld, demper blijf ik rustig voor rond turen.

Was vergeten te vertellen dat ik na de aankoop al een seat-cover heb gekocht, een hoger ruitje heb gemonteerd, mooie knipperlichten op de voorkant heb gemonteerd en er een achterlicht met geïntegreerde knippers op installatie ligt te wachten thuis :')
[afbeelding]

Heeft er iemand ervaring met de rem/schakelset van ebay? Ik schakel namelijk al sinds mijn eerste motor andersom wat ik veel lekkerder vind rijden, maar dat kan ik niet zo 1, 2, 3 aanpassen op deze motor..
[afbeelding]

:w :W

mooie motor ;)
 
Dank voor de reacties heren,

Stompgrip is besteld, demper blijf ik rustig voor rond turen.

Was vergeten te vertellen dat ik na de aankoop al een seat-cover heb gekocht, een hoger ruitje heb gemonteerd, mooie knipperlichten op de voorkant heb gemonteerd en er een achterlicht met geïntegreerde knippers op installatie ligt te wachten thuis :')
[afbeelding]

Heeft er iemand ervaring met de rem/schakelset van ebay? Ik schakel namelijk al sinds mijn eerste motor andersom wat ik veel lekkerder vind rijden, maar dat kan ik niet zo 1, 2, 3 aanpassen op deze motor..
[afbeelding]

:w :W


Hahaha, jij hebt geen aansporing nodig. Gewoon goed bezig jonguh. :}
 
Heeft er iemand ervaring met de rem/schakelset van ebay? Ik schakel namelijk al sinds mijn eerste motor andersom wat ik veel lekkerder vind rijden, maar dat kan ik niet zo 1, 2, 3 aanpassen op deze motor..
[afbeelding]

:w :W
Geen ervaring mee maar als je het niet 1,2,3 aan kan passen heb je waarschijnlijk een rem/schakelset gekocht voor "normaal" schakelen en als je andersom wil schakelen moet een rem/schakelset hebben voor omgekeerd schakelen........er zijn ook rem/schakelsets die zowel "normaal als omgekeerd" kunnen schakelen.

Ron :W
 
De afronding van 2013 geeft een top 5 van bladerijders die naast het Blade-topic geen leven hebben. :+
Van de 171.000 geregistreerde gebruikers staat Nameless als eerste Bladerijder genoemd in de statistieken, zou het zijn controversiele mening zijn of het feit dat hij 4 motoren rijdt? Wordt maar liefst 2x genoemd, niet alleen als meningenverkondiger maar ook met de meeste reacties per dag,
op 1 en 2 dus:

*O* Nameless! *O*

Blade en UPP er vlak achteraan maar rijden inmiddels geen Honda meer:

full


meeste reacties per dag, wederom dus *O* Nameless *O* :

full


Op 3:

het aantal meest geuploade bestanden, zal ongetwijfeld met het aantal fuckphoto's te maken hebben ;)

*O* Onewheel! *O*

Red schreef:Wahahahahahahahahahahahahahahaha te leuk hahahaha _O-

Edit: ben niet de enige die hem leuk vind zie ik

B| B|

full


full


Ook Marrioblade met een noemenswaardig aantal, maar dat heeft weer met delen van technische know-how te maken. *D

En als laatste op 5, de Bladetopicmember met de meest aangeklikte favorieten, moi O-) :

full


See U all online people! :W
 
Laatst bewerkt:
De afronding van 2013 geeft een top 5 van bladerijders die naast het Blade-topic geen leven hebben. :+
Van de 171.000 geregistreerde gebruikers staat Nameless als eerste Bladerijder genoemd in de statistieken, zou het zijn controversiele mening zijn of het feit dat hij 4 motoren rijdt? Wordt maar liefst 2x genoemd, niet alleen als meningenverkondiger maar ook met de meeste reacties per dag,
op 1 en 2 dus:

*O* Nameless! *O*

Blade en UPP er vlak achteraan maar rijden inmiddels geen Honda meer:

[afbeelding]

meeste reacties per dag, wederom dus *O* Nameless *O* :

[afbeelding]

Op 3:

het aantal meest geuploade bestanden, zal ongetwijfeld met het aantal fuckphoto's te maken hebben ;)

*O* Onewheel! *O*B| B|

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook Marrioblade met een noemenswaardig aantal, maar dat heeft weer met delen van technische know-how te maken. *D

En als laatste op 5, de Bladetopicmember met de meest aangeklikte favorieten, moi O-) :

[afbeelding]

See U all online people! :W

Hahaha huh aantal geuploade bestanden sta ik hoog? Ben lang zo actief niet volgens mij en doe veel via mn telefoon dus gooi er weinig feuteus etc op de laatste tijd, maar ben er blij mee :Y *O*
 
De afronding van 2013 geeft een top 5 van bladerijders die naast het Blade-topic geen leven hebben. :+
Van de 171.000 geregistreerde gebruikers staat Nameless als eerste Bladerijder genoemd in de statistieken, zou het zijn controversiele mening zijn of het feit dat hij 4 motoren rijdt? Wordt maar liefst 2x genoemd, niet alleen als meningenverkondiger maar ook met de meeste reacties per dag,
op 1 en 2 dus:

*O* Nameless! *O*

Blade en UPP er vlak achteraan maar rijden inmiddels geen Honda meer:

[afbeelding]

meeste reacties per dag, wederom dus *O* Nameless *O* :

[afbeelding]

Op 3:

het aantal meest geuploade bestanden, zal ongetwijfeld met het aantal fuckphoto's te maken hebben ;)

*O* Onewheel! *O*B| B|

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook Marrioblade met een noemenswaardig aantal, maar dat heeft weer met delen van technische know-how te maken. *D

En als laatste op 5, de Bladetopicmember met de meest aangeklikte favorieten, moi O-) :

[afbeelding]

See U all online people! :W

:$ :+

Laatste jaar ook wat minder actief, heb lange tijd op 33 posts per dag gestaan :')
 
Hahaha huh aantal geuploade bestanden sta ik hoog? Ben lang zo actief niet volgens mij en doe veel via mn telefoon dus gooi er weinig feuteus etc op de laatste tijd, maar ben er blij mee :Y *O*

Om eerlijk te zijn: dit is een lijstje van all-time-high en niet alleen van het afgelopen jaar.
Ook een beetje vanwege die goeie ouwe tijd dus. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan