Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook weer :] Kan helaas nog ff niet want kappen liggen nog 2-3 weken bij de spuiter. In de tussentijd wel het een en ander gedaan:
-voorvork laten reviseren
-nieuwe bougies
-nieuwe oliefilter+olie
-nieuwe koelvloeistof
-k&n luchtfilter schoongemaakt
-arrow uitlaat
-vrijdag nog een power commander besteld
-alles gepoetst
-kabels originele uitlaatklep verwijderd
-duostepjes verwijderd
-bagagehaakjes verwijderd

Wat ben ik benieuwd hoe dat hij rijdt en eruit komt te zien *O*
Kan ik de oude tankpad terug plaatsen en zo ja, met wat voor lijm?
Knap lijstje :}
 
Ik wil ook weer :] Kan helaas nog ff niet want kappen liggen nog 2-3 weken bij de spuiter. In de tussentijd wel het een en ander gedaan:
-voorvork laten reviseren
-nieuwe bougies
-nieuwe oliefilter+olie
-nieuwe koelvloeistof
-k&n luchtfilter schoongemaakt
-arrow uitlaat
-vrijdag nog een power commander besteld
-alles gepoetst
-kabels originele uitlaatklep verwijderd
-duostepjes verwijderd
-bagagehaakjes verwijderd

Wat ben ik benieuwd hoe dat hij rijdt en eruit komt te zien *O*
Kan ik de oude tankpad terug plaatsen en zo ja, met wat voor lijm?

ik zeg goed bezig! 8-)
 
Met het contactslot heb ik nog nooit problemen gehad. Het is wel zo fijn als je zeker weet dat dit probleem niet optreedt in the middle of nowhere. Kan het niet zijn dat er wat vocht in heeft gezeten wat bevroren is door de kou :?
Nee dat kan naar alle waarschijnlijkheid niet, motor staat in onze garage en daar vriest het niet en in de regen rijden heeft nou niet bepaald mijn voorkeur. :N
Ik zal het komende week nog wel eens proberen zodra ik tijd en zin heb...

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Zijn er hier mensen die ooit poblemen met het contactslot hebben gehad van hun fireblade?
Vanmiddag wilde ik mijn motor van de voor en achterbok afhalen om deze te verplaatsen zodat ik er wat gemakkelijker bij kon met het vervangen van de remblokjes aan de voorzijde.
Bij het insteken van mijn sleutel in het contactslot hoorde ik een klikje waarna deze met geen mogelijkheid meer naar rechts te draaien was.......... :?
Sleutel er weer uit gehaald en wat grafietpoeder ingespoten en na vele malen proberen is deze toch van het stuurslot afgegaan, echter ben ik nu bang dat ik een keer ergens onderweg sta met hetzelfde probleem.

Alvast bedankt, Ron.

Honda en contactsloten :/ :/ :/

Heb op alle 4 mijn motoren er gemengde gevoelens over...
 
Is jouwe geen 06-07 :?

Net met de schuifmaat zo goed als het kon gemeten O-) ...

DSC01798.1.jpg


Nelis ;)
 
Zijn er hier mensen die ooit poblemen met het contactslot hebben gehad van hun fireblade?
Vanmiddag wilde ik mijn motor van de voor en achterbok afhalen om deze te verplaatsen zodat ik er wat gemakkelijker bij kon met het vervangen van de remblokjes aan de voorzijde.
Bij het insteken van mijn sleutel in het contactslot hoorde ik een klikje waarna deze met geen mogelijkheid meer naar rechts te draaien was.......... :?
Sleutel er weer uit gehaald en wat grafietpoeder ingespoten en na vele malen proberen is deze toch van het stuurslot afgegaan, echter ben ik nu bang dat ik een keer ergens onderweg sta met hetzelfde probleem.

Alvast bedankt, Ron.
Komt mij gelukkig niet bekend voor.
 
Laatst bewerkt:
Al erg bedankt heren! :Y

maar het gaat om een 2008-2014. (tenminste dat staat in de advertentie) er staat een setje Öhlins poten met nix30 cartridges te koop in engeland. Heeeeeeeel misschien ga ik die aanschaffen voor m'n project.

zoiets dus :9~

21196d1256594563-black-new-gold-ohlins-fgrt803-black.jpg


49 boven 54 onder kan ik mee weg komen.
als het maar niet meer is dan 50/55
 
Laatst bewerkt:
Al erg bedankt heren! :Y

maar het gaat om een 2008-2014. (tenminste dat staat in de advertentie) er staat een setje Öhlins poten met nix30 cartridges te koop in engeland. Heeeeeeeel misschien ga ik die aanschaffen voor m'n project.

zoiets dus :9~

[afbeelding]

49 boven 54 onder kan ik mee weg komen.
als het maar niet meer is dan 50/55

Hmmmmm, kost zo'n stel poten :?
 
:W

Iemand een internet adresje voor een nieuwe accu?

Dealer hier probeert me over de 120 euro lichter te maken, en een maatje van mij welke bij een garage werkt kan hem met korting voor 99 regelen :X

Marktplaats staan ze vanaf 39,99 maar is dit wat?
Weet namelijk ook niet het aantal volt en ampere waar de accu over moet beschikken, staat niet op mijn huidige accu...

(2005 model)

alvast bedankt!! :j :Y
 
Laatst bewerkt:
:W

Iemand een internet adresje voor een nieuwe accu?

Dealer hier probeert me over de 120 euro lichter te maken, en een maatje van mij welke bij een garage werkt kan hem met korting voor 99 regelen :X

Marktplaats staan ze vanaf 39,99 maar is dit wat?
Weet namelijk ook niet het aantal volt en ampere waar de accu over moet beschikken, staat niet op mijn huidige accu...

(2005 model)

alvast bedankt!! :j :Y

12V en 8,6Ah
 
:W

Iemand een internet adresje voor een nieuwe accu?

Dealer hier probeert me over de 120 euro lichter te maken, en een maatje van mij welke bij een garage werkt kan hem met korting voor 99 regelen :X

Marktplaats staan ze vanaf 39,99 maar is dit wat?
Weet namelijk ook niet het aantal volt en ampere waar de accu over moet beschikken, staat niet op mijn huidige accu...

(2005 model)


alvast bedankt!! :j :Y


Koop een Motobatt bij http://www.jaramoto.nl € 60,75, goed verpakt snel geleverd en gewoon goed....

Type is: Motobatt MBTZ10S
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan